Zijn 2x aan mijn deur geweest, eerste keer gaf ik aan geen interesse te hebben, 2e x wou ik het eerst met mijn partner bespreken voor ik iets afsluit. Ik vroeg om informatie folder en moest gelijk mijn gegevens (inclusief iban) achter laten. Vond dit al vervelend, want ik wou eerst in overleg… Lees ik het goed door zit ik nu al vast aan een abonnement en kan ik het via de website wel opzeggen… Jammer, laat klanten eerst eens rustig er over na denken…
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tessa
|
Gaat hier niet mee in zee De grootste *** die er bestaan
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Esther Vink
|
Alle lof voor Jesse en Emiel hoe ze vandaag onze hardnekkige verstopping hebben opgelost. Zonder morren zijn ze net zo lang, ook al waren ze al vrij, bezig geweest totdat probleem verholpen was. Netjes, professioneel, kortom zeer tevreden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marijke sterenborg
|
Ik heb een extreem onprettige ervaring gehad met een vertegenwoordiger van Zeker & Mobiel aan de deur. Deze man drong zich op een zeer ongepaste manier aan mij op. Hij stond eerst in mijn deuropening, vroeg of hij binnen mocht komen om “iets te noteren” en kwam vervolgens zonder mijn toestemming de hal in. Ik moest letterlijk een stap achteruit doen om afstand te creëren.
Hij was opdringerig en stond veel te dichtbij. Hij vroeg om zeer persoonlijke gegevens, waaronder mijn rekeningnummer, terwijl ik duidelijk aangaf dat ik dit niet wilde geven. Toen ik ook niet – zoals hij aandrong – mijn man kon bellen, werd hij geïrriteerd. Uiteindelijk, toen hij merkte dat hij bij mij geen succes had, vertrok hij boos en zei op een nare toon “nou fijne dag, doei, kan je niet helpen mevrouw” en stormde het huis uit.
Ik vond dit gedrag intimiderend en absoluut onacceptabel. Zo ga je niet met (potentiële) klanten om. Ik hoop dat het bedrijf deze manier van colportage en de gedragingen van hun medewerkers serieus aanpakt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ellemieke
|
Wan praktijken. Contract opdringen bij iemand die niet eens de bewoner van het pand is maar aan het oppassen is. Beweren dat het 14,95 per jaar kost en dat het alleen voor een reiniging is. Afdwingen dat een oudere man zijn rekeningnummer afgeeft. Treurig.
4353 Reviews Plaats review
N
|Zijn 2x aan mijn deur geweest, eerste keer gaf ik aan geen interesse te hebben, 2e x wou ik het eerst met mijn partner bespreken voor ik iets afsluit. Ik vroeg om informatie folder en moest gelijk mijn gegevens (inclusief iban) achter laten. Vond dit al vervelend, want ik wou eerst in overleg… Lees ik het goed door zit ik nu al vast aan een abonnement en kan ik het via de website wel opzeggen… Jammer, laat klanten eerst eens rustig er over na denken…
Tessa
|Gaat hier niet mee in zee De grootste *** die er bestaan
Esther Vink
|Alle lof voor Jesse en Emiel hoe ze vandaag onze hardnekkige verstopping hebben opgelost. Zonder morren zijn ze net zo lang, ook al waren ze al vrij, bezig geweest totdat probleem verholpen was. Netjes, professioneel, kortom zeer tevreden.
Marijke sterenborg
|Ik heb een extreem onprettige ervaring gehad met een vertegenwoordiger van Zeker & Mobiel aan de deur. Deze man drong zich op een zeer ongepaste manier aan mij op. Hij stond eerst in mijn deuropening, vroeg of hij binnen mocht komen om “iets te noteren” en kwam vervolgens zonder mijn toestemming de hal in. Ik moest letterlijk een stap achteruit doen om afstand te creëren.
Hij was opdringerig en stond veel te dichtbij. Hij vroeg om zeer persoonlijke gegevens, waaronder mijn rekeningnummer, terwijl ik duidelijk aangaf dat ik dit niet wilde geven. Toen ik ook niet – zoals hij aandrong – mijn man kon bellen, werd hij geïrriteerd. Uiteindelijk, toen hij merkte dat hij bij mij geen succes had, vertrok hij boos en zei op een nare toon “nou fijne dag, doei, kan je niet helpen mevrouw” en stormde het huis uit.
Ik vond dit gedrag intimiderend en absoluut onacceptabel. Zo ga je niet met (potentiële) klanten om. Ik hoop dat het bedrijf deze manier van colportage en de gedragingen van hun medewerkers serieus aanpakt.
Ellemieke
|Wan praktijken. Contract opdringen bij iemand die niet eens de bewoner van het pand is maar aan het oppassen is. Beweren dat het 14,95 per jaar kost en dat het alleen voor een reiniging is. Afdwingen dat een oudere man zijn rekeningnummer afgeeft. Treurig.