Ik ben heel tevreden . De medewerker heeft zijn best gedaan om ons te helpen. Het werk was heel veel en hij was alleen.
10
Prijs Kwaliteit
Service van de medewerkers
Saskia
|
Gelukkig nooit nodig gehad, maar als je wilt opzeggen klopt het niet naar wat er op de site staat. Je kunt inderdaad na een jaar per maand opzeggen. Wat ze er niet bijzeggen is dat er dan geen 20 euro administratiekosten overheen komen, belachelijk! Betaal nog gewoon voor drie maanden! Ben er helemaal klaar mee en zal nooit meer bij hen lid worden!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoniem
|
Aardige beleefde jonge man gaf goed uitleg over wat hij deed en waar de verstopping vieze geuren vandaan kwamen.
10
Prijs Kwaliteit
Service van de medewerkers
Maestro
|
Goede en snelle service
8.0
Service van de medewerkers
Prijs Kwaliteit
Anoniem
|
Bij ongelukken met riool of afwasbak van het aanrecht een snelle service. De laatste keer lag het aan mij dat ik niet op tijd van mijn werk kon maar de medewerkers proberen toch het euvel snel op te lossen. Ook naar mijn werktijden. Liefst als laatste klant. Hierdoor hoef ik weinig tijd te verliezen.
4373 Reviews Plaats review
H. Burgrust
|Ik ben heel tevreden . De medewerker heeft zijn best gedaan om ons te helpen. Het werk was heel veel en hij was alleen.
Saskia
|Gelukkig nooit nodig gehad, maar als je wilt opzeggen klopt het niet naar wat er op de site staat. Je kunt inderdaad na een jaar per maand opzeggen. Wat ze er niet bijzeggen is dat er dan geen 20 euro administratiekosten overheen komen, belachelijk! Betaal nog gewoon voor drie maanden! Ben er helemaal klaar mee en zal nooit meer bij hen lid worden!
Eddy De Wit
|Anoniem
|Aardige beleefde jonge man gaf goed uitleg over wat hij deed en waar de verstopping vieze geuren vandaan kwamen.
Maestro
|Goede en snelle service
Anoniem
|Bij ongelukken met riool of afwasbak van het aanrecht een snelle service. De laatste keer lag het aan mij dat ik niet op tijd van mijn werk kon maar de medewerkers proberen toch het euvel snel op te lossen. Ook naar mijn werktijden. Liefst als laatste klant. Hierdoor hoef ik weinig tijd te verliezen.