De medewerker die bij ons is geweest was bijzonder behulpzaam. De monteur moest onder de vloer. Hier had ik niet op gerekend. Het luik hiervoor zit in onze voorraad kast. Deze staat helemaal vol. Ik gaf aan dat ik heel erg veel last van mijn rug heb. Geen probleem....de monteur deed al het zware werk. Hij wilde het zelfs allemaal er weer in zetten. Ik heb aangegeven dat dit niet nodig was hij had al genoeg gedaan. De tip die hij gegeven heeft heeft het probleem wat er was ook opgelost. Ik was dus heel erg tevreden
10
Prijs Kwaliteit
Service van de medewerkers
Marcel
|
Netjes en correct geholpen
8.0
Prijs Kwaliteit
Service van de medewerkers
Nelleke
|
Twee maal hulp aangevraagd. De 1e keer was de hulp wat minder vanwege een misverstand De 2e keer is alles tot in de puntjes geregeld Ik ben SUPER tevreden
10
Prijs Kwaliteit
Service van de medewerkers
S.Mangal
|
Zeer goede en snelle service Persoon die geweest is was zeer vriendelijk en heeft netjes gewerkt
10
Service van de medewerkers
Prijs Kwaliteit
Anoniem
|
Wij zijn al 2 jaar lid en hadden verwacht dat er geen beperkt aantal ontstoppingen door uw bedrijf gedaan zouden worden. Dit jaar is door uw bedrijf weer de gootsteen ontstopt en toen kregen wij te horen van uw medewerker dat de volgende keer er niet meer ontstopt zal worden maar dat de leidingen vernieuwd moeten worden. Maar wij hebben geen kelder onder onze woning en dat wilt zeggen dat het ons heel veel geld zal kosten om dit te laten doen. Wij willen graag uw advies hierover. Met vriendelijke groet J. Ghisyawan
4373 Reviews Plaats review
Anoniem
|De medewerker die bij ons is geweest was bijzonder behulpzaam. De monteur moest onder de vloer. Hier had ik niet op gerekend. Het luik hiervoor zit in onze voorraad kast. Deze staat helemaal vol. Ik gaf aan dat ik heel erg veel last van mijn rug heb. Geen probleem....de monteur deed al het zware werk. Hij wilde het zelfs allemaal er weer in zetten. Ik heb aangegeven dat dit niet nodig was hij had al genoeg gedaan. De tip die hij gegeven heeft heeft het probleem wat er was ook opgelost. Ik was dus heel erg tevreden
Marcel
|Netjes en correct geholpen
Nelleke
|Twee maal hulp aangevraagd. De 1e keer was de hulp wat minder vanwege een misverstand De 2e keer is alles tot in de puntjes geregeld Ik ben SUPER tevreden
S.Mangal
|Zeer goede en snelle service Persoon die geweest is was zeer vriendelijk en heeft netjes gewerkt
Anoniem
|Wij zijn al 2 jaar lid en hadden verwacht dat er geen beperkt aantal ontstoppingen door uw bedrijf gedaan zouden worden. Dit jaar is door uw bedrijf weer de gootsteen ontstopt en toen kregen wij te horen van uw medewerker dat de volgende keer er niet meer ontstopt zal worden maar dat de leidingen vernieuwd moeten worden. Maar wij hebben geen kelder onder onze woning en dat wilt zeggen dat het ons heel veel geld zal kosten om dit te laten doen. Wij willen graag uw advies hierover. Met vriendelijke groet J. Ghisyawan