e werden snel geholpen. Alleen vreemd dat als je s morgens het service tel nr belt en dan terug gebeld word door een servicemonteur. Dit gebeurde niet erg vlot omdat deze man het erg druk had. In de tussentijd nog eens gebeld naar het service tel nr. en later op de avond zijn wij toch nog geholpen.
8.0
Prijs Kwaliteit
Service van de medewerkers
Feenstra
|
Maandags had ik een verstopping en na tig keer bellen kwam de monteur vrijdags lang.verstopping is wel opgelost.maar die 24 uur service......
6.0
Prijs Kwaliteit
Service van de medewerkers
J.P. van Rooij
|
Ondanks de lastige situatie zijn jullie erin geslaagd om toch het probleem te verhelpen
8.0
Service van de medewerkers
Prijs Kwaliteit
Anoniem
|
Zeer tevreden
10
Prijs Kwaliteit
Service van de medewerkers
Mevr. Chr. de Klerk-van Wel
|
Ben vanochtend (12/12/16) geweldig geholpen door Eddy van Zeker en Mobiel.
Blij dat ik een abonnement heb bij hen! Binnen een uur was mijn probleem opgelost!
Dank je Eddy!!!
4373 Reviews Plaats review
Anoniem
|e werden snel geholpen. Alleen vreemd dat als je s morgens het service tel nr belt en dan terug gebeld word door een servicemonteur. Dit gebeurde niet erg vlot omdat deze man het erg druk had. In de tussentijd nog eens gebeld naar het service tel nr. en later op de avond zijn wij toch nog geholpen.
Feenstra
|Maandags had ik een verstopping en na tig keer bellen kwam de monteur vrijdags lang.verstopping is wel opgelost.maar die 24 uur service......
Zeker en Mobiel
|J.P. van Rooij
|Ondanks de lastige situatie zijn jullie erin geslaagd om toch het probleem te verhelpen
Anoniem
|Zeer tevreden
Mevr. Chr. de Klerk-van Wel
|Ben vanochtend (12/12/16) geweldig geholpen door Eddy van Zeker en Mobiel.
Blij dat ik een abonnement heb bij hen! Binnen een uur was mijn probleem opgelost!
Dank je Eddy!!!