De zeer kundige medewerker heeft de vragen beantwoord die wij hadden en uitgelegd wat er te doen is aan eventuele calamiteiten.
Ik zeg onvoldoende (prijs/kwaliteit) omdat ik de abonnementsprijs per jaar hoog vind, vergeleken met het gebruik dat er van gemaakt wordt.
4.0
Anoniem
|
Werken proffesioneel, vriendelijk,onderzoeken alles en ruimen alles schoon op.
10
WJD Gootjes
|
Prima geholpen. Verstoppertje opgelost. Snelle en vriendelijk personeel.
10
Wesley koning
|
Alle problemen direct opgelost. Tot 2 maal toe een verstopping opgelost. Monteur kwam na 1 belletje en repareerde het direct. In deze zin dus een perfecte prijs kwaliteit verhouding
4373 Reviews Plaats review
Anoniem
|Ik kreeg een vrij chagrijnige medewerker binnen.
Fred/Driebergen
|De zeer kundige medewerker heeft de vragen beantwoord die wij hadden en uitgelegd wat er te doen is aan eventuele calamiteiten.
Ik zeg onvoldoende (prijs/kwaliteit) omdat ik de abonnementsprijs per jaar hoog vind, vergeleken met het gebruik dat er van gemaakt wordt.
Anoniem
|Werken proffesioneel, vriendelijk,onderzoeken alles en ruimen alles schoon op.
WJD Gootjes
|Prima geholpen. Verstoppertje opgelost. Snelle en vriendelijk personeel.
Wesley koning
|Alle problemen direct opgelost. Tot 2 maal toe een verstopping opgelost. Monteur kwam na 1 belletje en repareerde het direct. In deze zin dus een perfecte prijs kwaliteit verhouding