Klik hier om je antwoord te annuleren.
23 april 2018
De monteurs die aan huis zijn geweest zijn wel okMaar de medewerker aan de telefoon de klantenservice. Erg onaardig niet klantgericht. De afspraak planning is niet in orde.
Snelle service
Heel slecht komt niet gelyk
Ben zeer tevreden over zeker en mobiel
een goed bedrijf!
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
4373 Reviews Plaats review
Anoniem
|De monteurs die aan huis zijn geweest zijn wel okMaar de medewerker aan de telefoon de klantenservice. Erg onaardig niet klantgericht. De afspraak planning is niet in orde.
Anoniem
|Snelle service
Anoniem
|Heel slecht komt niet gelyk
Mw J.L.I.Tieleman_oomes
|Ben zeer tevreden over zeker en mobiel
Anoniem
|een goed bedrijf!