Prijzen zijn goed, zolang je niet over je bundel gaat. Data limiet kost 0,50 ct per maand waar het bij anderen gratis is. Mijn zoon had perongeluk 0,5 GB extra besteed boven zijn 10Gb bundel. Het hele abonnement kost een 10,- per maand, maar die halve Gb extra koste hem alleen al 50,-!!! (10 ct per Mb). Dit zijn achterlijke kosten om over je bundel heen te gaan. Maar ja, als je de goedkoopste wilt zijn, zal het op een andere manier terug verdiend moeten worden…
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H. Sucu
|
Sinds dag 1 vind ik het bereik absoluut onder de maat. Gewoon in het centrum van Groningen zelfs je Parkmobile app niet kunnen activeren. Onderweg even bellen?? Vergeet het maar. Tig x valt het bereik weg. Van 4G naar de oude H netwerk zelfs op veel plekken. Ik ben veel onderweg en heb redelijk veel gesprekken onderweg. Nooit nooit nooit problemen gehad met mijn oude provider. Noem geen namen, voordat men denkt dat ik reclame maak voor een andere. Hierover dus uiteraard gebeld. Gewoon keiharde ontkenning en vooral geen enkele hulp. Lag aan mijn toestel en succes!!! Dus mocht je vooral in de provincie Groningen wonen?? En je belt belt/internet veel onderweg??? Vergeet beeldbellen of bankieren. Gaat je niet lukken. NIET DOEN DUSSDSS!!!!!! IK KAN NIET WACHTEN TOTDAT IK KAN OVERSTAPPEN.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annemarie
|
Alles via internet kunnen regelen, dat is handig
Nog geen medewerker nodig gehad want alles loopt goed
3125 Reviews Plaats review
Tinie
|Prima bedrijf. Geen problemen.
Gijs
|Voordelig met een goed netwerk
I Waller
|Prijzen zijn goed, zolang je niet over je bundel gaat. Data limiet kost 0,50 ct per maand waar het bij anderen gratis is. Mijn zoon had perongeluk 0,5 GB extra besteed boven zijn 10Gb bundel. Het hele abonnement kost een 10,- per maand, maar die halve Gb extra koste hem alleen al 50,-!!! (10 ct per Mb). Dit zijn achterlijke kosten om over je bundel heen te gaan. Maar ja, als je de goedkoopste wilt zijn, zal het op een andere manier terug verdiend moeten worden…
H. Sucu
|Sinds dag 1 vind ik het bereik absoluut onder de maat. Gewoon in het centrum van Groningen zelfs je Parkmobile app niet kunnen activeren. Onderweg even bellen?? Vergeet het maar. Tig x valt het bereik weg. Van 4G naar de oude H netwerk zelfs op veel plekken. Ik ben veel onderweg en heb redelijk veel gesprekken onderweg. Nooit nooit nooit problemen gehad met mijn oude provider. Noem geen namen, voordat men denkt dat ik reclame maak voor een andere. Hierover dus uiteraard gebeld. Gewoon keiharde ontkenning en vooral geen enkele hulp. Lag aan mijn toestel en succes!!! Dus mocht je vooral in de provincie Groningen wonen?? En je belt belt/internet veel onderweg??? Vergeet beeldbellen of bankieren. Gaat je niet lukken. NIET DOEN DUSSDSS!!!!!! IK KAN NIET WACHTEN TOTDAT IK KAN OVERSTAPPEN.
Annemarie
|Alles via internet kunnen regelen, dat is handig
Nog geen medewerker nodig gehad want alles loopt goed