Klik hier om je antwoord te annuleren.
3 juni 2021
Echt super dat je voor weinig veel kunt krijgen ! verder ook nog nooit problemen gehad en alles klopt altijd.
Heb alles snel en makkelijk online geregeld en dus geen medewerkers.
Ik ben helemaal tevreden
Goedkoop en goed
Goedkoop en doet wat het moet doen.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
3125 Reviews Plaats review
Jaimy
|Echt super dat je voor weinig veel kunt krijgen ! verder ook nog nooit problemen gehad en alles klopt altijd.
Marian
|Heb alles snel en makkelijk online geregeld en dus geen medewerkers.
Regina.
|Ik ben helemaal tevreden
Ron
|Goedkoop en goed
W.M. Huisman
|Goedkoop en doet wat het moet doen.