Het lijkt mooi maar er wordt niet real time inzicht getoond in gebruik, plafond is minimaal 10,- erbij per onderdeel (data, telefonie) en als je vergeet je plafond in te stellen ben je zonder fatsoenlijke melding (alleen bij 80%) opeens meer dan honderd euro verder. Plafond gaat pas per volgende maand in, dus als je er achter komt heb je al twee maanden hoge kosten. Datagebruik is onverklaarbaar hoger dan bij vorige aanbieder. Helaas zit ik er nog 2 jaar aan vast.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Simon S.
|
Super snel, super makkelijk, super goedkoop en super goed. Ik ben er wel blij mee. Het enige minpuntje is de minder snelle netwerk provider “O2” die je in Duitsland moet gebruiken.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pieter
|
Zeer tevreden
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eline
|
Prima. En fijn je data in heel makkelijk in de gaten kunnen houden.
3125 Reviews Plaats review
Sas
|Het lijkt mooi maar er wordt niet real time inzicht getoond in gebruik, plafond is minimaal 10,- erbij per onderdeel (data, telefonie) en als je vergeet je plafond in te stellen ben je zonder fatsoenlijke melding (alleen bij 80%) opeens meer dan honderd euro verder. Plafond gaat pas per volgende maand in, dus als je er achter komt heb je al twee maanden hoge kosten. Datagebruik is onverklaarbaar hoger dan bij vorige aanbieder. Helaas zit ik er nog 2 jaar aan vast.
Simon S.
|Super snel, super makkelijk, super goedkoop en super goed. Ik ben er wel blij mee. Het enige minpuntje is de minder snelle netwerk provider “O2” die je in Duitsland moet gebruiken.
Pieter
|Zeer tevreden
Eline
|Prima. En fijn je data in heel makkelijk in de gaten kunnen houden.
Sasha
|Top provider.