Er had iets tussen de trommel van de wasdroger klem gezeten en er was iets stuk aan het deurtje. Ik heb via Google Witgoedspeciaalzaak van Rooij gevonden en online een afspraak gemaakt. Daarbij moest ik opgeven wat er aan de hand was en dat heb ik in detail beschreven. Op de dag van de afspraak komt er iemand binnen, die stormt op de wasdroger af. Ik bied koffie aan: dathoefde niet want hijw as toch zo weg. Uit de omschrijving had hij al gezien dat het om de vsnaar ging. Hij noteerde het serienummer en vertrok weer. Word ik vervolgens gebeld, of ik het serienummer nog eens kon geven want dat was niet goed genoteerd ... ik geef het door en vraag: waarom komen jullie langs als er alleen maar een serienummer nodig is? Omdat we niet weten wat er mis is ... nee, dat klopt niet want de monteur wist drommelsgoed wat er mis was omdat ik dat al had doorgegeven. Als iemand even gebeld had, had gezegd: dan is uw vsnaar stuk, wat is het serienummer ... dan had ik dat met liefde doorgegeven. Krijg ik even laten eer telefoontje van ze, het gaat 419 euro kosten. Voor een 6 jaar opude wasdroger ... dan ga ik liever een nieuwe kopen. Bij ons? Euh ...Hoezo? Nou, dan brengen we een deel van de monteurskosten in mindering. Monteruskosten ... voor het noteren van een serienummer!? Inderdaad: ik heb dus 80 (!?) euro betaald voor helemaal niks. Dan ga ik zeker niet bij dat bedrijd ooit nog maar overwegen iets te kopen. Dat is geen service, dat is pure ***!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H.A.Hagenaars. breda
|
Koelkast geleide strip vervangen voor de deur kost € 20.00 Montage kosten € 22.00
Op de faktuur € 75.00. Moest afrekenen € 117.00. er werden € 75.00 voorrij kosten in rekening gebracht.
Monteur kwam langs zonder de reparatie spullen en kwam pas een week later terug.
Alle gegevens waren Telefonisch doorgegeven.
Eerst een filter voor afzuigkap toen een nieuwe wasmachine gekocht, voelt vertrouw aan.
Maar voelde mij nu opgelicht het commentaar in de winkel voorrij kosten worden exclusief
voor u in rekening gebracht. Terwijl de factuur € 75.00 inclusief was
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Deborah Dekkers Moorman
|
Dinsdag 17 augustus jl. bij het binnenwandelen in de winkel van Fa Van Rooij binnen een uur besloten tot een koopovereenkomst van een Amerikaanse koelkast van het merk Samsung en donderdag 19 augustus afgeleverd gekregen. Zij konden namelijk binnen 2 dagen uit de winkelvoorraad leveren (was ook mijn “vereiste” want afgelopen weekend was er een verjaardag bij ons thuis). Aangezien wij boven onze eigen winkel op de 1e verdieping wonen moest er ook Verhuisbedrijf Van Ravels (topservice) aan te pas komen met een verhuislift. Fa Van Rooij wist hiervan maar leverde het “showmodel” af zonder deugdelijke bescherming/verpakking!!! Ook de transparante bakjes etc aan de binnenkant van de koelkast zaten niet vast getapet, dus hebben wij die er alvast maar uitgehaald voordat de koelkast vervoerd zou worden naar onze huiskamer. We hebben het hier wel over een apparaat van 1499€ dat is niet niks! Bij BCC trouwens 200 euro goedkoper maar ja je wilt de middenstand steunen omdat wij zelf ook de trotse eigenaren zijn van een kantoor- en boekvakhandel dus weet wat men doormaakt tijdens de coranacrisis!
Ook Van Ravels had dit nog nooit eerder meegemaakt dat een huishoudelijk apparaat van enige waarde niet is ingepakt; gelukkig hadden zij wel voldoende verpakkingsmateriaal/dekens bij zich (toen ik mijnheer Van Rooij hierop telefonisch aansprak zei hij nog ja maar het Verhuisbedrijf zal toch wel dekens bij zich hebben….en op mijn vraag wie er dan uiteindelijk de eindverantwoordelijk draagt voor evt schade bij het transporteren van onze nieuwe aanwinst legde dhr Van Rooij de schuld bij Van Ravels….nu vraag ik je….
Is het trouwens ook niet zo dat bij het kopen van een showmodel je iets van een tegemoetkoming/korting desnoods een flesje RVS onderhoudsspray krijgt…. niks hoor met mijnheer viel niet te praten (z’n zuinige mondje heeft hij niet voor niks) maar nee Fa Van Rooij bewees mij juist een dienst door zo snel te leveren….want hij zit dan weer met een “gat” in zijn winkelruimte wat opgevuld dient te worden…nou volgens mij werkt het 2 kanten op hoor! Kortom voortaan toch maar gewoon bij BCC bestellen hoewel monteur Henk overigens wel goed werk afleverde!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
T. Peters
|
Mijn ervaring is niet goed! Achteraf discussie over montagekosten die niet zijn besproken. Ik zal hier in ieder geval niet meer kopen.
4 Reviews Plaats review
Misa de Kempenaer-Deurloo
|Er had iets tussen de trommel van de wasdroger klem gezeten en er was iets stuk aan het deurtje. Ik heb via Google Witgoedspeciaalzaak van Rooij gevonden en online een afspraak gemaakt. Daarbij moest ik opgeven wat er aan de hand was en dat heb ik in detail beschreven. Op de dag van de afspraak komt er iemand binnen, die stormt op de wasdroger af. Ik bied koffie aan: dathoefde niet want hijw as toch zo weg. Uit de omschrijving had hij al gezien dat het om de vsnaar ging. Hij noteerde het serienummer en vertrok weer. Word ik vervolgens gebeld, of ik het serienummer nog eens kon geven want dat was niet goed genoteerd ... ik geef het door en vraag: waarom komen jullie langs als er alleen maar een serienummer nodig is? Omdat we niet weten wat er mis is ... nee, dat klopt niet want de monteur wist drommelsgoed wat er mis was omdat ik dat al had doorgegeven. Als iemand even gebeld had, had gezegd: dan is uw vsnaar stuk, wat is het serienummer ... dan had ik dat met liefde doorgegeven. Krijg ik even laten eer telefoontje van ze, het gaat 419 euro kosten. Voor een 6 jaar opude wasdroger ... dan ga ik liever een nieuwe kopen. Bij ons? Euh ...Hoezo? Nou, dan brengen we een deel van de monteurskosten in mindering. Monteruskosten ... voor het noteren van een serienummer!? Inderdaad: ik heb dus 80 (!?) euro betaald voor helemaal niks. Dan ga ik zeker niet bij dat bedrijd ooit nog maar overwegen iets te kopen. Dat is geen service, dat is pure ***!
H.A.Hagenaars. breda
|Koelkast geleide strip vervangen voor de deur kost € 20.00 Montage kosten € 22.00
Op de faktuur € 75.00. Moest afrekenen € 117.00. er werden € 75.00 voorrij kosten in rekening gebracht.
Monteur kwam langs zonder de reparatie spullen en kwam pas een week later terug.
Alle gegevens waren Telefonisch doorgegeven.
Eerst een filter voor afzuigkap toen een nieuwe wasmachine gekocht, voelt vertrouw aan.
Maar voelde mij nu opgelicht het commentaar in de winkel voorrij kosten worden exclusief
voor u in rekening gebracht. Terwijl de factuur € 75.00 inclusief was
Deborah Dekkers Moorman
|Dinsdag 17 augustus jl. bij het binnenwandelen in de winkel van Fa Van Rooij binnen een uur besloten tot een koopovereenkomst van een Amerikaanse koelkast van het merk Samsung en donderdag 19 augustus afgeleverd gekregen. Zij konden namelijk binnen 2 dagen uit de winkelvoorraad leveren (was ook mijn “vereiste” want afgelopen weekend was er een verjaardag bij ons thuis). Aangezien wij boven onze eigen winkel op de 1e verdieping wonen moest er ook Verhuisbedrijf Van Ravels (topservice) aan te pas komen met een verhuislift. Fa Van Rooij wist hiervan maar leverde het “showmodel” af zonder deugdelijke bescherming/verpakking!!! Ook de transparante bakjes etc aan de binnenkant van de koelkast zaten niet vast getapet, dus hebben wij die er alvast maar uitgehaald voordat de koelkast vervoerd zou worden naar onze huiskamer. We hebben het hier wel over een apparaat van 1499€ dat is niet niks! Bij BCC trouwens 200 euro goedkoper maar ja je wilt de middenstand steunen omdat wij zelf ook de trotse eigenaren zijn van een kantoor- en boekvakhandel dus weet wat men doormaakt tijdens de coranacrisis!
Ook Van Ravels had dit nog nooit eerder meegemaakt dat een huishoudelijk apparaat van enige waarde niet is ingepakt; gelukkig hadden zij wel voldoende verpakkingsmateriaal/dekens bij zich (toen ik mijnheer Van Rooij hierop telefonisch aansprak zei hij nog ja maar het Verhuisbedrijf zal toch wel dekens bij zich hebben….en op mijn vraag wie er dan uiteindelijk de eindverantwoordelijk draagt voor evt schade bij het transporteren van onze nieuwe aanwinst legde dhr Van Rooij de schuld bij Van Ravels….nu vraag ik je….
Is het trouwens ook niet zo dat bij het kopen van een showmodel je iets van een tegemoetkoming/korting desnoods een flesje RVS onderhoudsspray krijgt…. niks hoor met mijnheer viel niet te praten (z’n zuinige mondje heeft hij niet voor niks) maar nee Fa Van Rooij bewees mij juist een dienst door zo snel te leveren….want hij zit dan weer met een “gat” in zijn winkelruimte wat opgevuld dient te worden…nou volgens mij werkt het 2 kanten op hoor! Kortom voortaan toch maar gewoon bij BCC bestellen hoewel monteur Henk overigens wel goed werk afleverde!
T. Peters
|Mijn ervaring is niet goed! Achteraf discussie over montagekosten die niet zijn besproken. Ik zal hier in ieder geval niet meer kopen.