When we picked up our car from Autobedrijf Rooijakkers in Wassenaar, the odometer showed 5 km more than when we left it, and they could not explain why. The service was incomplete, highly overpriced, and they had no clear explanation for the cost. The owner told us we had “far too many problems” and basically said we should never come back unless we accepted some vague, unclear “solution.” We were met to pick up with an unfriendly attitude and even told we were “not liked” as customers.
On top of that, the tire pressure was far too high, making it unsafe for us to drive to Germany as planned. This was an unprofessional, overpriced, and unsafe experience.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Rooijakkers VOF
|
Goede ervaring. No nonsens aanpak met zeer kundig personeel. Nu vier jaar auto's in onderhoud en meer dan eens verasst door service, kwaliteit in combinatie met de factuur (ook niet onbelangrijk als je geen lease auto hebt!)
9.0
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
Het onderhoud
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Rooijakkers VOF
|
Kwalitatief hoogstaande werkzaamheden in een gezellige sfeer
9.0
De nazorg
Het onderhoud
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Autobedrijf Rooijakkers VOF
|
Garage die klanttevredenheid nog hoog in het vaandel heeft staan. Aftercare is ongekend goed.
Ik kocht hier een14 jaar oude 2e hands met veel km's op de teller waarop geen BOVAG-garantie meer behoefde te worden gegeven, maar toch werden aanwezige mankementen aan de auto (nieuwe accu, remschijven/blokken, koplamp unit, antenne, ...) allemaal prima opgelost. Een aanrader voor betrouwbare en ouderwetse service op nieuwe en gebruikte auto's.
9.0
De uitstraling
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
Klant van Autobedrijf Rooijakkers VOF
|
Een zeer correct en klantgerichte garage die indien nodig de klant keurig op tijd informeert en problemen bespreekt en naar tevredenheid oplost.
6 Reviews Plaats review
andra gla
|When we picked up our car from Autobedrijf Rooijakkers in Wassenaar, the odometer showed 5 km more than when we left it, and they could not explain why. The service was incomplete, highly overpriced, and they had no clear explanation for the cost. The owner told us we had “far too many problems” and basically said we should never come back unless we accepted some vague, unclear “solution.” We were met to pick up with an unfriendly attitude and even told we were “not liked” as customers.
On top of that, the tire pressure was far too high, making it unsafe for us to drive to Germany as planned. This was an unprofessional, overpriced, and unsafe experience.
Klant van Autobedrijf Rooijakkers VOF
|Goede ervaring. No nonsens aanpak met zeer kundig personeel. Nu vier jaar auto's in onderhoud en meer dan eens verasst door service, kwaliteit in combinatie met de factuur (ook niet onbelangrijk als je geen lease auto hebt!)
Klant van Autobedrijf Rooijakkers VOF
|Kwalitatief hoogstaande werkzaamheden in een gezellige sfeer
Klant van Autobedrijf Rooijakkers VOF
|Garage die klanttevredenheid nog hoog in het vaandel heeft staan. Aftercare is ongekend goed.
Ik kocht hier een14 jaar oude 2e hands met veel km's op de teller waarop geen BOVAG-garantie meer behoefde te worden gegeven, maar toch werden aanwezige mankementen aan de auto (nieuwe accu, remschijven/blokken, koplamp unit, antenne, ...) allemaal prima opgelost. Een aanrader voor betrouwbare en ouderwetse service op nieuwe en gebruikte auto's.
Klant van Autobedrijf Rooijakkers VOF
|Een zeer correct en klantgerichte garage die indien nodig de klant keurig op tijd informeert en problemen bespreekt en naar tevredenheid oplost.