mijn zoon had een auto geleasd ,hij bij het einde contract had heel wat kilometers minder gereden.wij hadden van te voren paar x geinformeerd hoe of wat ,toen werd er gezegd dat we geen zorgen moesten maken,door mosselkantoor tilburg en garage tiel
maar wat blijkt achteraf dat het niet zo is.ook zeg paar x aangeven dat we na beneden willen met kilometers ,dat kon niet.dit is gewoon klant onvriendelijk.nooit maar nooit meer lease bij van mossel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Luca
|
Lang verhaal kort,
Ik zou op maandag mijn nieuwe lease auto kunnen ophalen, contracten alles was ondertekend, kentekenbewijs had ik al thuis liggen. Dinsdag gebeld met de locatie waar de auto geleverd zou worden. Gaven aan geen auto te hebben ontvangen, gingen dit uitzoeken. Woensdag weer de heledag gebeld, niemand weet waar de auto was en konden mij geen oplossing bieden. Einde dag werd ik gebeld met een vaag verhaal dat de auto in de tussentijd aan iemand anders verkocht was. Dit kan toch niet gebeuren gezien ik alles al op mijn naam had staan? Niemand die mee een oplossing wilt aanbieden.
donderdag einde dag na veel belletjes laters. Word me verteld dat ik de volgende dag een tijdelijke auto kon krijgen en of ik akkoord zou gaan met een nieuwe lease auto die alleen andere kleur was. Aangegeven dat dit prima is zolang ik zsm maar vervoer heb. Word ik vrijdag gebeld dat ik een tijdelijke auto kan ophalen. Ten eerste word me verteld dat ik 90 euro transport kosten moet gaan betalen of de auto 2 en half uur verder in het land de auto moet ophalen en naast dat word me verteld dat de auto € 500,- gaat kosten op basis van 30 dagen en dat ook nog eens voor de laagste klasse auto, vw up, peugot 108 wat niet in de buurt komt van de klasse van de bestelde auto.
ronduit belachelijk dat mijn auto die maandag geleverd zou worden in de tussentijd verkocht is, ik woensdag pas meer duidelijkheid heb en de oplossing die van mossel mij bied ook nog eens geld kost en niemand begrip had voor de situatie. Het leek wel of dit dagelijks gebeurde zo hoe ze hier mee omgingen.
Eindstand Ik heb nogsteeds geen auto want het process van de nieuwe auto lijkt ook weer boven op de stapel te liggen, en ik ga niet akkoord voor een tijdelijke auto die mij €500,- + €90,- (transport) gaat kosten door een fout van van Mossel zelf. Ik zit nu zelf al een week zonder auto hierdoor en wellicht nog wel langer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.P. Maas
|
Een contract gesloten voor een nieuwe lease-auto. Mondeling afgesproken dat als de levering later wordt ik een tijdelijke lease-auto zou krijgen totdat auto wel uitgeleverd kan worden. Blijkt dat auto niet uitgeleverd kan worden (hier moest ik zelf achter komen omdat ik vlak voor levering ging bellen, waar en hoe ik de nieuwe lease-auto kon ophalen). Hier kreeg ik te horen dat het in ieder geval twee maanden later zou worden. Mijn oude leasecontract loopt wel af (bij ander leverancier). Hierdoor kom ik zonder auto te zitten. Van Mossel kan niets doen en verwijst naar mijn oude lease maatschappij. Zeer ontevreden hierover, geen service voor de klant.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kevin
|
Steenslag valt onder eigen risico.
Slechte communicatie over levertijd
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Welten
|
*** Het is bij van mossel een verdienmodel om bij inlevering na je leasecontract toch nog de klant zo veel mogelijk op te lichten door onterechte kosten te berekenen. Bij inlevering zei de inspecteur dat de auto na 6 jaar en 30.000km per jaar er nog top uit ziet. Van mossel brengt echter toch €600 in rekening. Schandalig! Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering er op zetten. ***
441 Reviews Plaats review
gerry jansen
|mijn zoon had een auto geleasd ,hij bij het einde contract had heel wat kilometers minder gereden.wij hadden van te voren paar x geinformeerd hoe of wat ,toen werd er gezegd dat we geen zorgen moesten maken,door mosselkantoor tilburg en garage tiel
maar wat blijkt achteraf dat het niet zo is.ook zeg paar x aangeven dat we na beneden willen met kilometers ,dat kon niet.dit is gewoon klant onvriendelijk.nooit maar nooit meer lease bij van mossel.
Luca
|Lang verhaal kort,
Ik zou op maandag mijn nieuwe lease auto kunnen ophalen, contracten alles was ondertekend, kentekenbewijs had ik al thuis liggen. Dinsdag gebeld met de locatie waar de auto geleverd zou worden. Gaven aan geen auto te hebben ontvangen, gingen dit uitzoeken. Woensdag weer de heledag gebeld, niemand weet waar de auto was en konden mij geen oplossing bieden. Einde dag werd ik gebeld met een vaag verhaal dat de auto in de tussentijd aan iemand anders verkocht was. Dit kan toch niet gebeuren gezien ik alles al op mijn naam had staan? Niemand die mee een oplossing wilt aanbieden.
donderdag einde dag na veel belletjes laters. Word me verteld dat ik de volgende dag een tijdelijke auto kon krijgen en of ik akkoord zou gaan met een nieuwe lease auto die alleen andere kleur was. Aangegeven dat dit prima is zolang ik zsm maar vervoer heb. Word ik vrijdag gebeld dat ik een tijdelijke auto kan ophalen. Ten eerste word me verteld dat ik 90 euro transport kosten moet gaan betalen of de auto 2 en half uur verder in het land de auto moet ophalen en naast dat word me verteld dat de auto € 500,- gaat kosten op basis van 30 dagen en dat ook nog eens voor de laagste klasse auto, vw up, peugot 108 wat niet in de buurt komt van de klasse van de bestelde auto.
ronduit belachelijk dat mijn auto die maandag geleverd zou worden in de tussentijd verkocht is, ik woensdag pas meer duidelijkheid heb en de oplossing die van mossel mij bied ook nog eens geld kost en niemand begrip had voor de situatie. Het leek wel of dit dagelijks gebeurde zo hoe ze hier mee omgingen.
Eindstand Ik heb nogsteeds geen auto want het process van de nieuwe auto lijkt ook weer boven op de stapel te liggen, en ik ga niet akkoord voor een tijdelijke auto die mij €500,- + €90,- (transport) gaat kosten door een fout van van Mossel zelf. Ik zit nu zelf al een week zonder auto hierdoor en wellicht nog wel langer.
J.P. Maas
|Een contract gesloten voor een nieuwe lease-auto. Mondeling afgesproken dat als de levering later wordt ik een tijdelijke lease-auto zou krijgen totdat auto wel uitgeleverd kan worden. Blijkt dat auto niet uitgeleverd kan worden (hier moest ik zelf achter komen omdat ik vlak voor levering ging bellen, waar en hoe ik de nieuwe lease-auto kon ophalen). Hier kreeg ik te horen dat het in ieder geval twee maanden later zou worden. Mijn oude leasecontract loopt wel af (bij ander leverancier). Hierdoor kom ik zonder auto te zitten. Van Mossel kan niets doen en verwijst naar mijn oude lease maatschappij. Zeer ontevreden hierover, geen service voor de klant.
Kevin
|Steenslag valt onder eigen risico.
Slechte communicatie over levertijd
Welten
|*** Het is bij van mossel een verdienmodel om bij inlevering na je leasecontract toch nog de klant zo veel mogelijk op te lichten door onterechte kosten te berekenen. Bij inlevering zei de inspecteur dat de auto na 6 jaar en 30.000km per jaar er nog top uit ziet. Van mossel brengt echter toch €600 in rekening. Schandalig! Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering er op zetten. ***