Kaasafdeling totaal geen service,heel veel stukken kaas vacuüm verpakt,wil je dat niet staan ze je wazig aan te kijken en kan er met heel veel pijn en moeite een stukje afgesneden worden,onvakkundig jongen moest er bij geholpen worden.
Tweede keer wilde ik schapenkaas en vroeg of ik een stukje mocht proeven…
Dame brabbelde wat in het Engels en jongen zei daarna er zit bijna geen smaak aan.
Heb het stuk maar teruggelegd echt totaal geen service,ga voortaan naar een professioneel kaashuisje!!
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Paul Duijnstee
|
31 oktober.
Fantastisch en professioneel advies van een van de slagers. Mooi stuk varkensvlees gekocht voor braadstuk 'Arista alla Florentina'.
Kreeg er ook wat bindtouw bij. Al met al helemaal geslaagd.
Super service...
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nel swikker
|
Vandaag de kogelbiefstuk gehaald, die ook vandaag is gegeten en zeker op hoog vuur gebakken!!! maar dit was geen biefstuk van de kogel????denk dat m’n schoenzool malser was! Heel erg jammer van der valk!!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
W.H. Barkmeijer
|
Afgelopen vrijdag een potje Hero bosvruchten jam gekocht. Na thuiskomst bleek de houdbaarheidsdatum echter maar 25 dagen te zijn. Dit is voor jam natuurlijk wel erg kort. Heb hierover een mail gestuurd maar deze kan niet worden bezorgd. Vandaag gebeld maar krijg geen contact met de juiste afdeling. Al met al erg slecht geregeld
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Patricia
|
Afgelopen zaterdag werd ik geholpen bij de kaas, een zeer klantgerichte en vriendelijke jonge man. Hij kreeg helaas kritiek van een oudere dame (collega) Ik vond dat kleinerend en al helemaal niet netjes om dat te doen waar klanten bij zijn. De volgende keer kom ik dan ook zeker weer om geholpen te worden door deze vriendelijke jongeman. De oudere dame mag van mij thuis blijven. Dit was bij de kaas afdeling. De houding van deze vrouw was zeer onvriendelijk, ook naar klanten.
10 Reviews Plaats review
Van der kwaak
|Kaasafdeling totaal geen service,heel veel stukken kaas vacuüm verpakt,wil je dat niet staan ze je wazig aan te kijken en kan er met heel veel pijn en moeite een stukje afgesneden worden,onvakkundig jongen moest er bij geholpen worden.
Tweede keer wilde ik schapenkaas en vroeg of ik een stukje mocht proeven…
Dame brabbelde wat in het Engels en jongen zei daarna er zit bijna geen smaak aan.
Heb het stuk maar teruggelegd echt totaal geen service,ga voortaan naar een professioneel kaashuisje!!
Paul Duijnstee
|31 oktober.
Fantastisch en professioneel advies van een van de slagers. Mooi stuk varkensvlees gekocht voor braadstuk 'Arista alla Florentina'.
Kreeg er ook wat bindtouw bij. Al met al helemaal geslaagd.
Super service...
Nel swikker
|Vandaag de kogelbiefstuk gehaald, die ook vandaag is gegeten en zeker op hoog vuur gebakken!!! maar dit was geen biefstuk van de kogel????denk dat m’n schoenzool malser was! Heel erg jammer van der valk!!
W.H. Barkmeijer
|Afgelopen vrijdag een potje Hero bosvruchten jam gekocht. Na thuiskomst bleek de houdbaarheidsdatum echter maar 25 dagen te zijn. Dit is voor jam natuurlijk wel erg kort. Heb hierover een mail gestuurd maar deze kan niet worden bezorgd. Vandaag gebeld maar krijg geen contact met de juiste afdeling. Al met al erg slecht geregeld
Patricia
|Afgelopen zaterdag werd ik geholpen bij de kaas, een zeer klantgerichte en vriendelijke jonge man. Hij kreeg helaas kritiek van een oudere dame (collega) Ik vond dat kleinerend en al helemaal niet netjes om dat te doen waar klanten bij zijn. De volgende keer kom ik dan ook zeker weer om geholpen te worden door deze vriendelijke jongeman. De oudere dame mag van mij thuis blijven. Dit was bij de kaas afdeling. De houding van deze vrouw was zeer onvriendelijk, ook naar klanten.