Van 5=>1 ☆, omdat 0 niet kan!
Na amper 7 maanden rijden blijkt de auto zó ontzettend slecht uitgelijnd dat alle vier (!!) de banden op het canvas rijden. Aan de binnenkant, alleen op de brug te zien.
Reactie?
We hadden even 100km moeten rijden om hun bewijs te leveren => 5km naar huis mocht al niet. De banden waren bij verkoop eigenlijk al "op" qua km's, uitlijnen doen ze nooit bij aflevering, logisch & normaal dat een auto van die leeftijd uitgelijnd moet worden, wij hadden om de 2 mnd de banden moeten controleren, we hadden vast een stoeprand geraakt (met 4 banden.... op dezelfde plek).
0.0 kans dat dit aan hun kan liggen.
Voorbanden kunnen max 20-25 duizend mee zegt ie, achterbanden iets langer.
Had ie ze dan bij verkoop moeten vervangen? Als goed garage zijnde moeten aanbieden?
Ik vroeg níét om mn 4 banden 100% te vergoeden. Ik vroeg niets!
Maar al in mn uitleg werd ik zo onderbroken "hij had geen kans gehad" "iedereen kan dat wel zeggen" "bandencentrum wil alleen maar verkopen" één en al huilie huilie.....
En dan gepikeerd reageren als ik zeg dat hij een prima verkoper is die niet thuis geeft zodra er iemand (met t duurste garantie pakket!) belt.
Blijkbaar had ik op de bonnefooi "bandencentrum kan t wel zeggen dat t niet meer kan, dat geloof ik niet zo snel" die 100 km moeten rijden.
Op mn vraag wat dan z'n reactie was geweest als ik een klapband onderweg had gekregen kreeg ik weer te horen dat het niet aardig was van me om m dat zo te vragen.
Oh ja.... ik moest wel de 15000 km beurt bij hem doen ivm garantie.
Helaas: wettelijk hoeft dat dus niet een dealer kan je NIET verplichten bij hun de beurt te doen ivm garantie.
Bahbah.... wat een slechte service verlener.
Ik ga laten uitzoeken wat zij hadden moeten doen, want als uitlijnen op deze leeftijd vd auto logisch is en zij hebben dat, "logischerwijs" zegt ie zelf, níét gedaan => wat is hun verantwoordelijkheid dan?
Was dit wellicht al te zien geweest als de auto op de brug had gestaan?
============
Dan vind je ineens een auto, 8 jaar oud, nét 21.000 op de teller en met alle toeters en bellen erop. Lijkt erop dat ie nog nooit een regenbui gezien heeft en qua prijs een goed, redelijk aanbod.
Een jaar Bovag-garantie erbij "want je weet maar nooit" en 1½ dag (!) later de auto kunnen oppikken.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jolanta
|
Tijdens mijn zoektocht naar de perfecte auto kwam ik Van Lankvelt Auto's tegen. Het bleek een uitstekende keuze. De eigenaar van dit bedrijf is een zeer eerlijke en professionele man die zich volledig inzet voor zijn werk. Ik kan dit bedrijf van harte aan iedereen aanbevelen.
Jolanta Matysek
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marco Wilms
|
Erg vriendelijk ontvangen door Don met kennis en enthousiasme. Neemt alle tijd.
Ook de inruil verliep netjes. Geen loze verkooppraatjes, en respect voor de in te ruilen auto.
Het feit dat er gevraagd wordt wat ik voor deze auto wil hebben, en dan aangeven dat hij hem iets meer waard geeft veel vertrouwen. Nieuwe auto werd top afgeleverd.
Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan Rovers
|
In oktober 2024 Renault Captur gekocht bij gebr.van Lankvelt.na enkele maanden merkte ik n raar riigedrag ,(stotteren en niet doortrekken ) heb t n tijdje aangekeken ,maar stoorde er me steeds meer aan.
Contact opgenomen ,en ik kon meteen langskomen,na n proefrit met Dorus constateerde hij ook n raar rijgedrag,de dag erna de auto gebracht voor onderzoek en daaruit bleek dat er 1 bougie niet optimaal functioneerde,na vervanging van t trio bougie's rijdt de auto als n nieuwe.
Ik wil de mannen van v Lankvelt erg bedanken voor de voorbeeldige service.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Tevreden over aankoop
|
We waren op zoek naar een auto waarmee we zonder problemen onze caravan kunnen trekken. Via internet zagen we een mooie auto staan bij – zoals later bleek – onze achterbuurman: Van Lankveld Auto's in Uden.
Samen met de eigenaar zijn we de auto gaan bekijken en we hebben duidelijk uitgelegd wat voor auto we zochten en aan welke eisen hij moest voldoen. Tijdens het gesprek viel ons oog op een andere auto die er ook geschikt uitzag. De verkoper was echter eerlijk en direct: "Die ga ik jullie niet verkopen, want die is niet geschikt voor wat jullie ermee willen."
Dat vonden we verfrissend en vertrouwenwekkend. Vervolgens vroeg hij of we even mee wilden lopen, want hij had wél een auto staan die zou voldoen. Hij gaf daarbij een duidelijke uitleg waarom juist dié auto geschikt was voor onze situatie.
We kregen alle ruimte om er thuis rustig over na te denken. Geen druk, maar puur goed advies. Na een proefrit hebben we de knoop doorgehakt en is de koop soepel en prettig verlopen.
Een paar dagen na de aankoop werden we zelfs nog gebeld of alles goed ging met de auto en of hij beviel – dat maak je ook niet overal meer mee!
Kortom: als je hier ooit een auto koopt en denkt “wat praat deze man veel,” dan klopt dat – maar wat eruit spreekt is puur enthousiasme en vakmanschap. Een echte vakidioot in de positieve zin van het woord! Wij zijn supertevreden met onze aankoop én de ervaring.
36 Reviews Plaats review
Yvette
|Van 5=>1 ☆, omdat 0 niet kan!
Na amper 7 maanden rijden blijkt de auto zó ontzettend slecht uitgelijnd dat alle vier (!!) de banden op het canvas rijden. Aan de binnenkant, alleen op de brug te zien.
Reactie?
We hadden even 100km moeten rijden om hun bewijs te leveren => 5km naar huis mocht al niet. De banden waren bij verkoop eigenlijk al "op" qua km's, uitlijnen doen ze nooit bij aflevering, logisch & normaal dat een auto van die leeftijd uitgelijnd moet worden, wij hadden om de 2 mnd de banden moeten controleren, we hadden vast een stoeprand geraakt (met 4 banden.... op dezelfde plek).
0.0 kans dat dit aan hun kan liggen.
Voorbanden kunnen max 20-25 duizend mee zegt ie, achterbanden iets langer.
Had ie ze dan bij verkoop moeten vervangen? Als goed garage zijnde moeten aanbieden?
Ik vroeg níét om mn 4 banden 100% te vergoeden. Ik vroeg niets!
Maar al in mn uitleg werd ik zo onderbroken "hij had geen kans gehad" "iedereen kan dat wel zeggen" "bandencentrum wil alleen maar verkopen" één en al huilie huilie.....
En dan gepikeerd reageren als ik zeg dat hij een prima verkoper is die niet thuis geeft zodra er iemand (met t duurste garantie pakket!) belt.
Blijkbaar had ik op de bonnefooi "bandencentrum kan t wel zeggen dat t niet meer kan, dat geloof ik niet zo snel" die 100 km moeten rijden.
Op mn vraag wat dan z'n reactie was geweest als ik een klapband onderweg had gekregen kreeg ik weer te horen dat het niet aardig was van me om m dat zo te vragen.
Oh ja.... ik moest wel de 15000 km beurt bij hem doen ivm garantie.
Helaas: wettelijk hoeft dat dus niet een dealer kan je NIET verplichten bij hun de beurt te doen ivm garantie.
Bahbah.... wat een slechte service verlener.
Ik ga laten uitzoeken wat zij hadden moeten doen, want als uitlijnen op deze leeftijd vd auto logisch is en zij hebben dat, "logischerwijs" zegt ie zelf, níét gedaan => wat is hun verantwoordelijkheid dan?
Was dit wellicht al te zien geweest als de auto op de brug had gestaan?
============
Dan vind je ineens een auto, 8 jaar oud, nét 21.000 op de teller en met alle toeters en bellen erop. Lijkt erop dat ie nog nooit een regenbui gezien heeft en qua prijs een goed, redelijk aanbod.
Een jaar Bovag-garantie erbij "want je weet maar nooit" en 1½ dag (!) later de auto kunnen oppikken.
Jolanta
|Tijdens mijn zoektocht naar de perfecte auto kwam ik Van Lankvelt Auto's tegen. Het bleek een uitstekende keuze. De eigenaar van dit bedrijf is een zeer eerlijke en professionele man die zich volledig inzet voor zijn werk. Ik kan dit bedrijf van harte aan iedereen aanbevelen.
Jolanta Matysek
Marco Wilms
|Erg vriendelijk ontvangen door Don met kennis en enthousiasme. Neemt alle tijd.
Ook de inruil verliep netjes. Geen loze verkooppraatjes, en respect voor de in te ruilen auto.
Het feit dat er gevraagd wordt wat ik voor deze auto wil hebben, en dan aangeven dat hij hem iets meer waard geeft veel vertrouwen. Nieuwe auto werd top afgeleverd.
Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
Jan Rovers
|In oktober 2024 Renault Captur gekocht bij gebr.van Lankvelt.na enkele maanden merkte ik n raar riigedrag ,(stotteren en niet doortrekken ) heb t n tijdje aangekeken ,maar stoorde er me steeds meer aan.
Contact opgenomen ,en ik kon meteen langskomen,na n proefrit met Dorus constateerde hij ook n raar rijgedrag,de dag erna de auto gebracht voor onderzoek en daaruit bleek dat er 1 bougie niet optimaal functioneerde,na vervanging van t trio bougie's rijdt de auto als n nieuwe.
Ik wil de mannen van v Lankvelt erg bedanken voor de voorbeeldige service.
Tevreden over aankoop
|We waren op zoek naar een auto waarmee we zonder problemen onze caravan kunnen trekken. Via internet zagen we een mooie auto staan bij – zoals later bleek – onze achterbuurman: Van Lankveld Auto's in Uden.
Samen met de eigenaar zijn we de auto gaan bekijken en we hebben duidelijk uitgelegd wat voor auto we zochten en aan welke eisen hij moest voldoen. Tijdens het gesprek viel ons oog op een andere auto die er ook geschikt uitzag. De verkoper was echter eerlijk en direct: "Die ga ik jullie niet verkopen, want die is niet geschikt voor wat jullie ermee willen."
Dat vonden we verfrissend en vertrouwenwekkend. Vervolgens vroeg hij of we even mee wilden lopen, want hij had wél een auto staan die zou voldoen. Hij gaf daarbij een duidelijke uitleg waarom juist dié auto geschikt was voor onze situatie.
We kregen alle ruimte om er thuis rustig over na te denken. Geen druk, maar puur goed advies. Na een proefrit hebben we de knoop doorgehakt en is de koop soepel en prettig verlopen.
Een paar dagen na de aankoop werden we zelfs nog gebeld of alles goed ging met de auto en of hij beviel – dat maak je ook niet overal meer mee!
Kortom: als je hier ooit een auto koopt en denkt “wat praat deze man veel,” dan klopt dat – maar wat eruit spreekt is puur enthousiasme en vakmanschap. Een echte vakidioot in de positieve zin van het woord! Wij zijn supertevreden met onze aankoop én de ervaring.