Vorige week is op een avond de e-bike van mijn vrouw Irina Soiko-Vlug gestolen. De dag daarna is ze naar Schilder gegaan. Ze ontving daar de juiste informatie wat te doen. Vandaag, 6 oktober 2025, zijn we beiden naar het bedrijf gegaan. Een werknemer heeft ons niet alleen heel vriendelijk geholpen, maar heeft ervoor gezorgd dat de verzekering toestemming verleende om bij hun een nieuwe e-bike te kopen. De man was uren met ons bezig, heel geduldig, een nieuwe verzekering in orde te brengen, ons de juiste e-bike te laten kopen, ander zadel erop te zetten etc. Daardoor konden we met een nieuwe e-bike, zonder betaling, weer naar huis gaan. Fantastisch!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B
|
scooter gekocht kom elke dag nieuwe dinge tege die kapot zijn
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob Kölber
|
Jarenlang klant geweest.
Nu weer een afspraak willen maken.
Kreeg van een brutale dame te horen dat ik niet meer welkom ben.
Alleen fietsen bij Schilder gekocht worden nog gerepareerd. Zeer onklantvriendelijk
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tiny Bos
|
Ik rij al ruim 8 jaar op een flyer t8 naar alle tevredenheid. 2 maanden geleden voor het eerst o.a nieuwe binnen- en buitenbanden laten vervangen na bijna 30.000 km . Ook tevens voor een onderhoudsbeurt geweest . Na 2 maanden na de onderhoudsbeurt was er een bijgeluid in het achterwiel bleek dat de complete naaf ( slijtage ) moest worden vervangen . Er werd nadien doorgegeven dat ze geen arbeidsloon in rekening brengen omdat de fiets in juli in onderhoud is geweest. Klasse dus...Verder kreeg ik voor een week een prima leenfiets ( ebike ) mee. Ik hoop dan ook dat ik nog lang rijplezier mag hebben van de flyer .
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Diana Erkamp
|
Helaas pech met mijn fiets .De trappers bleven maar doortrappen bij stoplichten
Heel gevaarlijk.
Tijd voor een nieuwe fiets? Het is n.l. al een oudje.
“Welnee” zei Stef “ik kijk er even naar”.
En na een kwartiertje werk was mijn fiets weer piekfijn in orde!
En het kostte niets.
Natuurlijk wel wat in de fooienpot gedaan.
Wat een klasse.
Heb ik wel een nieuwe fiets nodig dan weet ik Theo Schilder te vinden!
25 Reviews Plaats review
Jan J. Vlug
|Vorige week is op een avond de e-bike van mijn vrouw Irina Soiko-Vlug gestolen. De dag daarna is ze naar Schilder gegaan. Ze ontving daar de juiste informatie wat te doen. Vandaag, 6 oktober 2025, zijn we beiden naar het bedrijf gegaan. Een werknemer heeft ons niet alleen heel vriendelijk geholpen, maar heeft ervoor gezorgd dat de verzekering toestemming verleende om bij hun een nieuwe e-bike te kopen. De man was uren met ons bezig, heel geduldig, een nieuwe verzekering in orde te brengen, ons de juiste e-bike te laten kopen, ander zadel erop te zetten etc. Daardoor konden we met een nieuwe e-bike, zonder betaling, weer naar huis gaan. Fantastisch!
B
|scooter gekocht kom elke dag nieuwe dinge tege die kapot zijn
Rob Kölber
|Jarenlang klant geweest.
Nu weer een afspraak willen maken.
Kreeg van een brutale dame te horen dat ik niet meer welkom ben.
Alleen fietsen bij Schilder gekocht worden nog gerepareerd. Zeer onklantvriendelijk
Tiny Bos
|Ik rij al ruim 8 jaar op een flyer t8 naar alle tevredenheid. 2 maanden geleden voor het eerst o.a nieuwe binnen- en buitenbanden laten vervangen na bijna 30.000 km . Ook tevens voor een onderhoudsbeurt geweest . Na 2 maanden na de onderhoudsbeurt was er een bijgeluid in het achterwiel bleek dat de complete naaf ( slijtage ) moest worden vervangen . Er werd nadien doorgegeven dat ze geen arbeidsloon in rekening brengen omdat de fiets in juli in onderhoud is geweest. Klasse dus...Verder kreeg ik voor een week een prima leenfiets ( ebike ) mee. Ik hoop dan ook dat ik nog lang rijplezier mag hebben van de flyer .
Diana Erkamp
|Helaas pech met mijn fiets .De trappers bleven maar doortrappen bij stoplichten
Heel gevaarlijk.
Tijd voor een nieuwe fiets? Het is n.l. al een oudje.
“Welnee” zei Stef “ik kijk er even naar”.
En na een kwartiertje werk was mijn fiets weer piekfijn in orde!
En het kostte niets.
Natuurlijk wel wat in de fooienpot gedaan.
Wat een klasse.
Heb ik wel een nieuwe fiets nodig dan weet ik Theo Schilder te vinden!