Mijn bestelling is door PostNL verkeerd gesorteerd, wat zij ook officieel hebben bevestigd. Toch weigert Textielstad verantwoordelijkheid te nemen en vragen zij mij opnieuw verzendkosten te betalen. Daarnaast reageren ze traag op mail en wordt er niet meegedacht. Ik voel me als klant onrechtvaardig behandeld en dit is voor mij reden genoeg om hier niet meer te bestellen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marielle
|
Zegt dingen te versturen maar er komt niets aan. Na meerdere aanvragen voor mijn geld retour doen ze dit niet..
Waardeloos en onbeschofte klantenservice!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Adrienne
|
Witte fleece-stof besteld, die snel werd geleverd. Helaas was de helft van de stof (tot aan de vouw) vuil, en bovendien was de stof scheef afgeknipt waardoor ik 127 cm ipv 130 cm ontving. Na contact opgenomen te hebben met de Klantenservice, vergezeld van foto's, kreeg ik het verzoek de stof eerst te wassen. Het tekort aan de ontvangen stof werd genegeerd. Toen ik vervolgens aangaf dat een besteld product, volgens de wet, schoon geleverd moet worden, en dat ik geen enkele verplichting heb het zelf eerst in orde te maken, werd me nogmaals gevraagd het eerst te wassen. Ook werd me verteld dat de stof scheef was omdat hij "bij ons met de hand wordt gesneden". Voor zover ik weet gebeurt dit overal op deze manier, maar is hij gewoon recht. Uiteindelijk de stof gewassen, waarna de ene helft gelig bleef. Hierna had ik geen zin (en tijd) meer om hierover weer in discussie te treden en heb ik de stof "gedoneerd" aan de textielbak.
Ik ben vooral teleurgesteld over het feit dat op geen enkel moment excuses is aangeboden (het bleef bij "vervelend" en "teleurstellend"), en het verbaast me dat de medewerker die deze order heeft verwerkt niet heeft gezien dat de stof vuil was (het was duidelijk zichtbaar), of erger, het wel heeft gezien en gewoon heeft opgestuurd.
Al met al een vervelende ervaring. Textielstad heeft voor mij afgedaan.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
db
|
Wat een belachelijk gedoe.
Ze sturen je stof op in een te kleine verpakking waardoor die al gescheurd op je oprit ligt.
Dan blijkt dat de stof zo scheef geknipt is dat je m zelfs eerst nog aan beide kanten moet recht knippen en je hierdoor 1/3 meter te kort hebt ... Hun enige reactie hierop is: wat jammer voor je.
Maar nu zit ik met een boel stof waar ik dus niet genoeg van heb om alle ramen te voorzien van sluitende gordijnen.
Geen reactie op mails, zelfs niet op die met de foto's als bewijs hoeveel ik wel niet heb moeten bijknippen om een recht stuk te krijgen.
Uiteindelijk gebeld en toen hebben ze doodleuk de telefoon dicht gegooid.
DOE HET NIET!!
Bestel elders.
Oh ja, en de staaltjes die je er kan bestellen... Dat zijn lapjes van 3x3cm. Probeer zo maar eens te kijken of de stof gaat passen en hoeveel de doorkijk is ....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.
|
Ik ben geschokt door de respectloosheid en belachelijke klantenservice. Ik had online een stof besteld in de kleur 'Esmeralda' groen maar ontving duidelijk de verkeerde kleur die ook werd aangeboden, namelijk Petrol blauw. De klantenservice begon goed met vriendelijke reacties, het sturen van een retourlabel, maar verslechterde plotseling. Na een tijd van stilte ontving ik een gemiste oproep maar geen opvolgende e-mail, wat normaal gesproken wel gebeurt bij geen gehoor vanuit een klantenservice.
Deze situatie blijkt boeiend genoeg te zijn om te delen met collega's. Namelijk tijdens het terugbellen, gehoopt na drie weken eens een oplossing te krijgen, werd er opgenomen door een gefrustreerde/boze medewerkster. Wat verrassend was gezien ik deze medewerkster nooit eerder heb gesproken. Een normale begroeting was blijkbaar te veel gevraagd. Ze vertelde me dat degene die over deze kwestie gaat me morgen zal terugbellen. Daar mee ingestemd gaf ik een tijdstip door.
De volgende dag belde ik terug gezien ik niets van ze hoorde. Direct werd ik geconfronteerd met boosheid en ontkenning van een bel afspraak. Ondanks mijn voorstel om over te schakelen naar (sneller) mailcontact escaleerde de situatie. Ze gaven mij de schuld van de stofkleur, niet bestellen van staaltjes en bleven beschuldigend. Onzin want meerdere keren heb ik stoffen besteld die wel allemaal overeen kwamen met de foto’s online.
Het gesprek verliep ongemakkelijk zonder enige oplossing. Hoewel ik mijn excuses aanbood voor mijn gefrustreerde reactie, (actie > reactie), volgde er geen wederzijdse verontschuldiging. Na tevergeefs te hebben gewacht op een oplossing, stelde ik voor af te zien van een terugbetaling en vroeg ik om een cadeaubon tegemoetkoming van €30, ondanks dat de stof zelf meer dan €40 kostte.
De klant is zeker geen ‘koning’, maar dit is uitermate absurd. De uiteindelijk ontvangen cadeaubon is zelfs verdeeld in 2 bonnen die niet samen bruikbaar zijn. Zo ben ik verplicht dubbel bij ze te bestellen. Te belachelijk voor woorden.
9 Reviews Plaats review
Maylene
|Zeer slechte service en geen verantwoordelijkheid
Mijn bestelling is door PostNL verkeerd gesorteerd, wat zij ook officieel hebben bevestigd. Toch weigert Textielstad verantwoordelijkheid te nemen en vragen zij mij opnieuw verzendkosten te betalen. Daarnaast reageren ze traag op mail en wordt er niet meegedacht. Ik voel me als klant onrechtvaardig behandeld en dit is voor mij reden genoeg om hier niet meer te bestellen.
Marielle
|Zegt dingen te versturen maar er komt niets aan. Na meerdere aanvragen voor mijn geld retour doen ze dit niet..
Waardeloos en onbeschofte klantenservice!
Adrienne
|Witte fleece-stof besteld, die snel werd geleverd. Helaas was de helft van de stof (tot aan de vouw) vuil, en bovendien was de stof scheef afgeknipt waardoor ik 127 cm ipv 130 cm ontving. Na contact opgenomen te hebben met de Klantenservice, vergezeld van foto's, kreeg ik het verzoek de stof eerst te wassen. Het tekort aan de ontvangen stof werd genegeerd. Toen ik vervolgens aangaf dat een besteld product, volgens de wet, schoon geleverd moet worden, en dat ik geen enkele verplichting heb het zelf eerst in orde te maken, werd me nogmaals gevraagd het eerst te wassen. Ook werd me verteld dat de stof scheef was omdat hij "bij ons met de hand wordt gesneden". Voor zover ik weet gebeurt dit overal op deze manier, maar is hij gewoon recht. Uiteindelijk de stof gewassen, waarna de ene helft gelig bleef. Hierna had ik geen zin (en tijd) meer om hierover weer in discussie te treden en heb ik de stof "gedoneerd" aan de textielbak.
Ik ben vooral teleurgesteld over het feit dat op geen enkel moment excuses is aangeboden (het bleef bij "vervelend" en "teleurstellend"), en het verbaast me dat de medewerker die deze order heeft verwerkt niet heeft gezien dat de stof vuil was (het was duidelijk zichtbaar), of erger, het wel heeft gezien en gewoon heeft opgestuurd.
Al met al een vervelende ervaring. Textielstad heeft voor mij afgedaan.
db
|Wat een belachelijk gedoe.
Ze sturen je stof op in een te kleine verpakking waardoor die al gescheurd op je oprit ligt.
Dan blijkt dat de stof zo scheef geknipt is dat je m zelfs eerst nog aan beide kanten moet recht knippen en je hierdoor 1/3 meter te kort hebt ... Hun enige reactie hierop is: wat jammer voor je.
Maar nu zit ik met een boel stof waar ik dus niet genoeg van heb om alle ramen te voorzien van sluitende gordijnen.
Geen reactie op mails, zelfs niet op die met de foto's als bewijs hoeveel ik wel niet heb moeten bijknippen om een recht stuk te krijgen.
Uiteindelijk gebeld en toen hebben ze doodleuk de telefoon dicht gegooid.
DOE HET NIET!!
Bestel elders.
Oh ja, en de staaltjes die je er kan bestellen... Dat zijn lapjes van 3x3cm. Probeer zo maar eens te kijken of de stof gaat passen en hoeveel de doorkijk is ....
Textielstad
|J.
|Ik ben geschokt door de respectloosheid en belachelijke klantenservice. Ik had online een stof besteld in de kleur 'Esmeralda' groen maar ontving duidelijk de verkeerde kleur die ook werd aangeboden, namelijk Petrol blauw. De klantenservice begon goed met vriendelijke reacties, het sturen van een retourlabel, maar verslechterde plotseling. Na een tijd van stilte ontving ik een gemiste oproep maar geen opvolgende e-mail, wat normaal gesproken wel gebeurt bij geen gehoor vanuit een klantenservice.
Deze situatie blijkt boeiend genoeg te zijn om te delen met collega's. Namelijk tijdens het terugbellen, gehoopt na drie weken eens een oplossing te krijgen, werd er opgenomen door een gefrustreerde/boze medewerkster. Wat verrassend was gezien ik deze medewerkster nooit eerder heb gesproken. Een normale begroeting was blijkbaar te veel gevraagd. Ze vertelde me dat degene die over deze kwestie gaat me morgen zal terugbellen. Daar mee ingestemd gaf ik een tijdstip door.
De volgende dag belde ik terug gezien ik niets van ze hoorde. Direct werd ik geconfronteerd met boosheid en ontkenning van een bel afspraak. Ondanks mijn voorstel om over te schakelen naar (sneller) mailcontact escaleerde de situatie. Ze gaven mij de schuld van de stofkleur, niet bestellen van staaltjes en bleven beschuldigend. Onzin want meerdere keren heb ik stoffen besteld die wel allemaal overeen kwamen met de foto’s online.
Het gesprek verliep ongemakkelijk zonder enige oplossing. Hoewel ik mijn excuses aanbood voor mijn gefrustreerde reactie, (actie > reactie), volgde er geen wederzijdse verontschuldiging. Na tevergeefs te hebben gewacht op een oplossing, stelde ik voor af te zien van een terugbetaling en vroeg ik om een cadeaubon tegemoetkoming van €30, ondanks dat de stof zelf meer dan €40 kostte.
De klant is zeker geen ‘koning’, maar dit is uitermate absurd. De uiteindelijk ontvangen cadeaubon is zelfs verdeeld in 2 bonnen die niet samen bruikbaar zijn. Zo ben ik verplicht dubbel bij ze te bestellen. Te belachelijk voor woorden.