Ik heb 4 jaar geleden een kia rio diesel bij rida terneuzen gekocht. Bleek een schade auto geweest te zijn, maar auto leek mooi gemaakt. Wat er destijds eerst allemaal al aan mankeerde. Uiteindelijk vandaag moesten de bumpers er beide af. De monteur zei nog nooit zulk prutswerk gezien te hebben. Niks mooi gerepareerd en de voorbumper zat overal met kit vast, net zoals de mistlamp rechts voor. De kabelboom van de sensoren achter ook op een manier gemaakt dat het voor dat moment goed was. 1,5 jaar geleden deden de sensoren t niet meer. Omdat de voorbumper los zat, d8 ik ook, dan meteen de sensoren achter ook maar laten maken. En als je dan ziet hoe er met zo een auto geprutst is om uiteindelijk de nieuwe koper, IK DUS, met die shitzooi op te zadelen. D8 ik eerst dat ze topmwerk deden moet ik nu toch tot de conclusie komen dat je gewoon mensen ***! Pure *** en totaal niks met vertrouwen te maken. Erg jammer!!!!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Joh. de Rijcke
|
Prima service. Jaap is perfect klantvriendelijk!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Appeltje
|
Klantgericht vriendelijk komt afspraken 100% na duidelijke prijsafspraken goede service.Komen met mededeling/vraag als bij beurt iets vreemds wordt aangetroffen geen extra werk zonder vooraf overleg.
8.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
Prijs/kwaliteit verhouding
De service van de medewerkers
Klant van Autobedrijf Rida B.V.
|
Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn slecht. De service ook in de garantieperiode werd pas geleverd na vele malen aandringen, vele telefoontjes en aanhoudendheid van mijn kant. Uiteindelijk werd wel gerepareerd. Het voldeed volstrekt niet aan de standaard, de servicekwaliteit en de norm die ik gewend was bij mijn vorige dealer, garage Poppe van volkswagen waar ik jarenlang sublieme service conform de norm die men kan verwachten heb genoten.
4 Reviews Plaats review
Patricia
|Ik heb 4 jaar geleden een kia rio diesel bij rida terneuzen gekocht. Bleek een schade auto geweest te zijn, maar auto leek mooi gemaakt. Wat er destijds eerst allemaal al aan mankeerde. Uiteindelijk vandaag moesten de bumpers er beide af. De monteur zei nog nooit zulk prutswerk gezien te hebben. Niks mooi gerepareerd en de voorbumper zat overal met kit vast, net zoals de mistlamp rechts voor. De kabelboom van de sensoren achter ook op een manier gemaakt dat het voor dat moment goed was. 1,5 jaar geleden deden de sensoren t niet meer. Omdat de voorbumper los zat, d8 ik ook, dan meteen de sensoren achter ook maar laten maken. En als je dan ziet hoe er met zo een auto geprutst is om uiteindelijk de nieuwe koper, IK DUS, met die shitzooi op te zadelen. D8 ik eerst dat ze topmwerk deden moet ik nu toch tot de conclusie komen dat je gewoon mensen ***! Pure *** en totaal niks met vertrouwen te maken. Erg jammer!!!!
Joh. de Rijcke
|Prima service. Jaap is perfect klantvriendelijk!
Appeltje
|Klantgericht vriendelijk komt afspraken 100% na duidelijke prijsafspraken goede service.Komen met mededeling/vraag als bij beurt iets vreemds wordt aangetroffen geen extra werk zonder vooraf overleg.
Klant van Autobedrijf Rida B.V.
|Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn slecht. De service ook in de garantieperiode werd pas geleverd na vele malen aandringen, vele telefoontjes en aanhoudendheid van mijn kant. Uiteindelijk werd wel gerepareerd. Het voldeed volstrekt niet aan de standaard, de servicekwaliteit en de norm die ik gewend was bij mijn vorige dealer, garage Poppe van volkswagen waar ik jarenlang sublieme service conform de norm die men kan verwachten heb genoten.