Al vanaf jongs af aan bij Koppen geweest. Ik ben helaas verhuist en kan daardoor niet meer komen, maar ik krijg nog steeds complimenten over hoe goed mijn gebit is. Nooit gaatjes en ooit een sealing gehad dat nog steeds zit. Koppen is vriendelijk, lief met een destijds prettige assistent. Door Koppen heb ik nooit angst gehad voor de tandarts. Ik herinner me nog goed, de poster die boven de behandelstoel hangt.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M Lammers
|
Rekent dingen af waar niet voor gevraagd is. Ik ben ëcht niet te spreken over hem. Ik kwam als nieuwe client binnen. Vraag: controle tandsteen verwijderen. Het was opzich allemaal prima. Hij detecteerde 4 gaatjes. Ik schrok wel, maargoed, het kan zo zijn. Vervolgens toen ik de rekening kreeg schrok ik pas echt. Hij rekende ook nog eens 25 euro voor instructies, waar ik NIET om gevraagd had. Die had hij idd wel gegeven, maar ik dacht dat het onder de controle zou vallen en hij had er ook niet bij verteld dat het geld zou kosten. Ik kwam net terug van vakantie toen ik de rekening zag en had vrijwel direct mijn vervolgafspraak. Die wilde ik dus niet bij hem doen toen hij over de telefoon moeilijk deed maar uiteindelijk wel beloofde die 25 euro te laten vervallen. Ik heb toen wel de afspraak geannuleerd. Vervolgens kreeg ik de aangepaste rekening en was die 25 euro er niet afgehaald plus 75 euro voor te late annulering (ok, kan ik em voorstellen, maar is me weer NIET verteld dat dat geld zou kosten, dus heb dat niet mee kunnen nemen in mijn afweging). Al-bij-al weigert hij aan beide kosten iets te doen. Ik ga de jurische weg op en wil vooral mensen waarschuwen dat hij je dingen aansmeert die je NIET vraagd zonder te overleggen. Pluspunten: Opzich een aardige man hoor, dat is het probleem niet.. Minpunten: Afzetter!.
2 Reviews Plaats review
Chrisje
|Al vanaf jongs af aan bij Koppen geweest. Ik ben helaas verhuist en kan daardoor niet meer komen, maar ik krijg nog steeds complimenten over hoe goed mijn gebit is. Nooit gaatjes en ooit een sealing gehad dat nog steeds zit. Koppen is vriendelijk, lief met een destijds prettige assistent. Door Koppen heb ik nooit angst gehad voor de tandarts. Ik herinner me nog goed, de poster die boven de behandelstoel hangt.
M Lammers
|Rekent dingen af waar niet voor gevraagd is. Ik ben ëcht niet te spreken over hem. Ik kwam als nieuwe client binnen. Vraag: controle tandsteen verwijderen. Het was opzich allemaal prima. Hij detecteerde 4 gaatjes. Ik schrok wel, maargoed, het kan zo zijn. Vervolgens toen ik de rekening kreeg schrok ik pas echt. Hij rekende ook nog eens 25 euro voor instructies, waar ik NIET om gevraagd had. Die had hij idd wel gegeven, maar ik dacht dat het onder de controle zou vallen en hij had er ook niet bij verteld dat het geld zou kosten. Ik kwam net terug van vakantie toen ik de rekening zag en had vrijwel direct mijn vervolgafspraak. Die wilde ik dus niet bij hem doen toen hij over de telefoon moeilijk deed maar uiteindelijk wel beloofde die 25 euro te laten vervallen. Ik heb toen wel de afspraak geannuleerd. Vervolgens kreeg ik de aangepaste rekening en was die 25 euro er niet afgehaald plus 75 euro voor te late annulering (ok, kan ik em voorstellen, maar is me weer NIET verteld dat dat geld zou kosten, dus heb dat niet mee kunnen nemen in mijn afweging). Al-bij-al weigert hij aan beide kosten iets te doen. Ik ga de jurische weg op en wil vooral mensen waarschuwen dat hij je dingen aansmeert die je NIET vraagd zonder te overleggen. Pluspunten: Opzich een aardige man hoor, dat is het probleem niet.. Minpunten: Afzetter!.