Aan de medewerkers naar aanleiding jullie gedachten gang over klanten naar aanleiding jullie slechte service leveren ,zoals andere klanten beschrijven O.A bagger,. jullie respectloze gedrag zowel verbaal en in uitvoering .
De bestelde artikelen stroken niet met wat er besteld word , foto,s doorgestuurd naar jullie email, beschadigingen, slechte kwaliteit.,hierop hadden jullie netjes op kunnen reageren .jullie inzet en gedachten gang...is klanten klagen dus oprotten onder het mom de klanten zijn dwingend aanwezig ,strookt niet met de service en,gedrag die er via jullie geleverd worden .
Ik lees jullie antwoord .verbaasd over jullie bekrompen uitleg ,merendeels is niet beschreven door jullie .
Eerlijkheid en correcte uitleg had op zijn plaatst geweest,naar aanleiding jullie verbaal gedrag niet gepast was telefonische en zowel ongepast een klant aanspreken waar andere medewerkers bij zijn .
Zou intimiderende over kunnen komen bij andere klanten,behalve bij mij niet , het boeit mij niet ,gedrag zegt wat over jullie niet over de klant ..zodoende is het algemeen bekent overal te lezen dat jullie geen schoonheidsprijs prijs verdienen met de service verlenen , de bestelde producten zijn niet de producten die besteld zouden moeten zijn ,dat kon stefan beamen ,waren jullie bij .
Verdienen jullie zeker geen schoonheidsprijs ,stefan is de enige persooneels medewerker die met respect met klanten omgaat .
Betreft de door jullie geleverde producten strookt totaal niet met de aangegeven kwaliteit ,,dat was duidelijk zichtbaar .
Door de onprofesionele gedrag, laat ik als klant zijnde zich niet de les lezen door het onprofesionele verbaal gedrag door personeel van de firma electroluxe Spijkenisse Centrum.
Jullie antwoord strookt niet met de werkelijkheid .
Spijtig dat jullie deze inzicht niet naar waarheid omschrijven.
Zegt genoeg over deze zaak .
Lees alle reviews over het bedrijf van jullie .
Scherm jullie niet af als netjes en correct de klant te helpen ,de bestelde artikelen ook echt te leveren, dit klopt niet ...kunnen vele klanten beamen.
Als jullie de juiste producten zouden verkopen dan zullen de klanten tevreden zijn
Dat gebeurt niet.
Bij de concurrent is er geen verbaal gedrag,gaat alles zoals het hoort te zijn.
De door mij gevraagde en gekochte producten waar ik om vraag ,besteld en geleverd zijn, neem daar een voorbeeld aan.
Zo hoort het te zijn., respect krijgen komt van twee kanten uit .
Een verhaal heb twee kanten ..de echte en de bekrompen verkorte versie van uit jullie, wat totaal niet strookt vanuit de firma electroluxe van Rij Spijkenisse.
En dat zeg ik niet alleen maar vele zoals omschreven in de vele negatieve recensie,s op verschillende sites over jullie .
Teleurstellend van rij electroluxe in Spijkenisse Centrum .
Probeer jezelf te omschrijven dat jullie netjes gehandeld zouden hebben ,kan ik jullie vertellen dat dit jullie totaal niet staat .
Advies voor jullie :
- Gedrag en communicatie cursussen zullen jullie heel veel brengen.
De sfeer bij jullie is bepalend voor de klanten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anonymous
|
Zeer slechte ervaring met Electro World van Rij
Mijn ervaring met Electro World van Rij is ronduit slecht. Binnen het bedrijf heerst er een onprofessionele en onveilige sfeer. Er zijn meerdere incidenten geweest waarbij medewerkers zijn uitgescholden en bedreigd, soms zelfs fysiek bedreigd. Ook zouden er conflicten zijn waarbij familieleden (zonen) van betrokkenen zich ermee bemoeiden, wat de situatie alleen maar verergerde.
Daarnaast is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Klanten worden regelmatig onbeleefd te woord gestaan, klachten worden genegeerd of niet serieus genomen, en afspraken worden niet nagekomen. Dit straalt bijzonder slecht af op het bedrijf.
Op basis van mijn ervaring kan ik Electro World van Rij absoluut niet aanbevelen – niet als werkgever/Werknemer, en ook niet als winkel voor klanten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
rodney
|
goede electro winkel waar je nog ouderwetse service krijgt.
De prijzen zijn dan wel wat hoger maar daarvoor krijg je wel gedegen advies
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Electro World
|
interesse in klant was laag. uitleg was niet optimaal. wel ruime keuze.
7.3
0
Trendbox Panel
|
Prettige winkel met uitstekende service. Bijzonder goede service bij een probleem. Direct actie ondernemen bij een melding van een storing. Een alternatief aanbieden indien reparatie niet direct mogelijk is. De prijs van de producten meestal gelijk is aan de concurrentie maar toch een betere service verleent.
8 Reviews Plaats review
Everwijn
|Aan de medewerkers naar aanleiding jullie gedachten gang over klanten naar aanleiding jullie slechte service leveren ,zoals andere klanten beschrijven O.A bagger,. jullie respectloze gedrag zowel verbaal en in uitvoering .
De bestelde artikelen stroken niet met wat er besteld word , foto,s doorgestuurd naar jullie email, beschadigingen, slechte kwaliteit.,hierop hadden jullie netjes op kunnen reageren .jullie inzet en gedachten gang...is klanten klagen dus oprotten onder het mom de klanten zijn dwingend aanwezig ,strookt niet met de service en,gedrag die er via jullie geleverd worden .
Ik lees jullie antwoord .verbaasd over jullie bekrompen uitleg ,merendeels is niet beschreven door jullie .
Eerlijkheid en correcte uitleg had op zijn plaatst geweest,naar aanleiding jullie verbaal gedrag niet gepast was telefonische en zowel ongepast een klant aanspreken waar andere medewerkers bij zijn .
Zou intimiderende over kunnen komen bij andere klanten,behalve bij mij niet , het boeit mij niet ,gedrag zegt wat over jullie niet over de klant ..zodoende is het algemeen bekent overal te lezen dat jullie geen schoonheidsprijs prijs verdienen met de service verlenen , de bestelde producten zijn niet de producten die besteld zouden moeten zijn ,dat kon stefan beamen ,waren jullie bij .
Verdienen jullie zeker geen schoonheidsprijs ,stefan is de enige persooneels medewerker die met respect met klanten omgaat .
Betreft de door jullie geleverde producten strookt totaal niet met de aangegeven kwaliteit ,,dat was duidelijk zichtbaar .
Door de onprofesionele gedrag, laat ik als klant zijnde zich niet de les lezen door het onprofesionele verbaal gedrag door personeel van de firma electroluxe Spijkenisse Centrum.
Jullie antwoord strookt niet met de werkelijkheid .
Spijtig dat jullie deze inzicht niet naar waarheid omschrijven.
Zegt genoeg over deze zaak .
Lees alle reviews over het bedrijf van jullie .
Scherm jullie niet af als netjes en correct de klant te helpen ,de bestelde artikelen ook echt te leveren, dit klopt niet ...kunnen vele klanten beamen.
Als jullie de juiste producten zouden verkopen dan zullen de klanten tevreden zijn
Dat gebeurt niet.
Bij de concurrent is er geen verbaal gedrag,gaat alles zoals het hoort te zijn.
De door mij gevraagde en gekochte producten waar ik om vraag ,besteld en geleverd zijn, neem daar een voorbeeld aan.
Zo hoort het te zijn., respect krijgen komt van twee kanten uit .
Een verhaal heb twee kanten ..de echte en de bekrompen verkorte versie van uit jullie, wat totaal niet strookt vanuit de firma electroluxe van Rij Spijkenisse.
En dat zeg ik niet alleen maar vele zoals omschreven in de vele negatieve recensie,s op verschillende sites over jullie .
Teleurstellend van rij electroluxe in Spijkenisse Centrum .
Probeer jezelf te omschrijven dat jullie netjes gehandeld zouden hebben ,kan ik jullie vertellen dat dit jullie totaal niet staat .
Advies voor jullie :
- Gedrag en communicatie cursussen zullen jullie heel veel brengen.
De sfeer bij jullie is bepalend voor de klanten.
Anonymous
|Zeer slechte ervaring met Electro World van Rij
Mijn ervaring met Electro World van Rij is ronduit slecht. Binnen het bedrijf heerst er een onprofessionele en onveilige sfeer. Er zijn meerdere incidenten geweest waarbij medewerkers zijn uitgescholden en bedreigd, soms zelfs fysiek bedreigd. Ook zouden er conflicten zijn waarbij familieleden (zonen) van betrokkenen zich ermee bemoeiden, wat de situatie alleen maar verergerde.
Daarnaast is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Klanten worden regelmatig onbeleefd te woord gestaan, klachten worden genegeerd of niet serieus genomen, en afspraken worden niet nagekomen. Dit straalt bijzonder slecht af op het bedrijf.
Op basis van mijn ervaring kan ik Electro World van Rij absoluut niet aanbevelen – niet als werkgever/Werknemer, en ook niet als winkel voor klanten.
rodney
|goede electro winkel waar je nog ouderwetse service krijgt.
De prijzen zijn dan wel wat hoger maar daarvoor krijg je wel gedegen advies
Klant van Electro World
|interesse in klant was laag. uitleg was niet optimaal. wel ruime keuze.
Trendbox Panel
|Prettige winkel met uitstekende service.
Bijzonder goede service bij een probleem. Direct actie ondernemen bij een melding van een storing. Een alternatief aanbieden indien reparatie niet direct mogelijk is. De prijs van de producten meestal gelijk is aan de concurrentie maar toch een betere service verleent.