Mijn dank gaat eeuwig en zo meer uit naar fysiotherapeute Fanny Schils van het LEC. Mevrouw Schils heeft, compleet met opoffering van mening pauze, onder unieke logistieke omstandigheden en ondanks enkele uitdagingen in de organisatie, deze patiente met het nodige huiswerk weer laten lopen als een pinguin.
En foei Zorgkaart dat deze zorgaanbieder met 30 jaar ervaring niet eens voorkomt in jullie bestand van fysiotherapeuten en dus niet te beoordelen is aldaar!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
vier
|
Gedwongen winkelnering bij Hansen Foot Care (Sint Maartenskliniek Nijmegen). Commerciele boys schuiven aan bij de medische groepsbespreking van jouw casus zonder dat je het weet. Patiënten moeten in een zaal zitten waar Hansen foot care je en plein publiek onderzoekt en bespreekt met de dokter. Alle patiënten kunnen meekijken en meeluisteren wat er gebeurd. Stagiaire zat er ongevraagd bij en stelde zich niet voor. Mensonwaardig en verboden.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Revalidant
|
Ik wist niet waar ik moest kijken toen revalidatiearts Heleen vd W haar teamlid stond af te zeiken waar ik bij zat. Later viel ze een ander teamlid af achter haar rug om. Mevrouw vd W is de enige revalidatiearts in het Loop Expertise Centrum. Dr. vd W. is coordinator eindverantwoordelijk voor het draaiend houden van Ubbergse revalidatie wielen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maris
|
Mijn dokter heeft een fout gemaakt en weigert dat te erkennen. Dus in plaats van aandacht voor mijn herstel denkt ze aan zichzelf. Patientencontactpersoon is laf. Dan moet je dus procederen DUS.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Berry
|
Vette rekening onderzoek. Bijna duizend euri. Daarna weggestuurd.
13 Reviews Plaats review
Expatient
|Mijn dank gaat eeuwig en zo meer uit naar fysiotherapeute Fanny Schils van het LEC. Mevrouw Schils heeft, compleet met opoffering van mening pauze, onder unieke logistieke omstandigheden en ondanks enkele uitdagingen in de organisatie, deze patiente met het nodige huiswerk weer laten lopen als een pinguin.
En foei Zorgkaart dat deze zorgaanbieder met 30 jaar ervaring niet eens voorkomt in jullie bestand van fysiotherapeuten en dus niet te beoordelen is aldaar!
vier
|Gedwongen winkelnering bij Hansen Foot Care (Sint Maartenskliniek Nijmegen). Commerciele boys schuiven aan bij de medische groepsbespreking van jouw casus zonder dat je het weet. Patiënten moeten in een zaal zitten waar Hansen foot care je en plein publiek onderzoekt en bespreekt met de dokter. Alle patiënten kunnen meekijken en meeluisteren wat er gebeurd. Stagiaire zat er ongevraagd bij en stelde zich niet voor. Mensonwaardig en verboden.
Revalidant
|Ik wist niet waar ik moest kijken toen revalidatiearts Heleen vd W haar teamlid stond af te zeiken waar ik bij zat. Later viel ze een ander teamlid af achter haar rug om. Mevrouw vd W is de enige revalidatiearts in het Loop Expertise Centrum. Dr. vd W. is coordinator eindverantwoordelijk voor het draaiend houden van Ubbergse revalidatie wielen.
Maris
|Mijn dokter heeft een fout gemaakt en weigert dat te erkennen. Dus in plaats van aandacht voor mijn herstel denkt ze aan zichzelf. Patientencontactpersoon is laf. Dan moet je dus procederen DUS.
Berry
|Vette rekening onderzoek. Bijna duizend euri. Daarna weggestuurd.