Hier een volgens van Es goed onderhouden auto gekocht. Helaas viel dat in de praktijk erg tegen. Na 8000 km rijden bleken de remblokken voor versleten. Na een bezoek aan de bmw dealer voor nieuwe remblokken bleken ook de remschijven voor dusdanig ver versleten te zijn dat deze ook vervangen moesten worden. Aangezien er geen nieuwe remblokken gemonteerd mochten worden vanwege de te ver versleten remschijven, dit maar uit laten voeren, anders kon ik niet verder rijden. Direct per mail contact opgenomen met Van Es. Deze verschuilt zich vervolgens achter Bovag voorwaarden, dat ze moeten zorgen dat de auto maar voor 6000km onderhoudsvrij hoeft te worden afgeleverd. Terwijl ik bij aankoop nog expliciet naar de staat van de remmen had gevraagd en mij mondeling verzekert was dat ik nog 15000km probleemloos kon rijden. Men wil op geen enkele wijze mij als klant tegemoet komen. Let dus goed op als je hier een auto koopt.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jennefer Derks
|
Twee weken geleden gebeld voor een auto die online stond maar binnenkort beschikbaar zou zijn. Telefonisch een afspraak gemaakt wat de eerste gelegenheid zou zijn om deze auto te zien. Er was mijn op het hart gedrukt dit is echt de eerste mogelijkheid!! Vandaag kreeg ik een berichtje via whatsapp (geen telefoontje wat je zou verwachten). Dat de bezichtiging niet door kan gaan omdat de auto verkocht is. U snapt mijn teleurstelling met als gevolg boos bericht terug gestuurd. Wat bleek auto was nog niet klaar maar een klant die zonder afspraak spontaan van het weekend langs kwam heeft de auto gekocht. Dit maakte mij nog bozer, want ik woon zowat om de hoek en had dus ook eerder kunnen komen en dan was de auto ook verkocht. Zover mijn weten en fatsoennorm behoor je toch de spontane klant die binnenkomt te informeren dat er een afspraak staat en mocht hier niets uitkomen dat ze contact opnemen of in ieder geval de klant bellen of de interesse er nog is omdat er een potentiele klant in de winkel staat. daarbij ik woon dichtbij had ieder moment kunnen komen en keek al 2 weken uit om deze auto te zien!! Dus advies gewoon binnenlopen ook al zeggen ze dat het nog niet kan!!!!!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
André Westphal
|
Een BMW 3-serie gekocht. Na enige tijd bleek koelmiddel voor airco bijgevuld te moeten worden.
Na afstemming met van Es euvel verholpen bij een lokale garagebedrijf (zuiden des land) . Ook bleek een kunststof deksel niet aanwezig. Origineel deksel opgestuurd en factuur direct geregeld door van Es. Super service en veel vertrouwen in dit bedrijf, mogen er meer van zijn!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Van Es Automotive
|
goede service, neemt de tijd, dringt zich niet op en juiste informatie
9.0
De communicatie
De service
De prijs
De uitstraling
De klantgerichtheid
Klant van Van Es Automotive
|
Positieve uitstraling van de aangeboden auto's, klantvriendelijk, komt afspraken na, geeft goede adviezen, correcte aflevering en een goede prijs voor zowel de inruil als voor de aankoop van de auto
61 Reviews Plaats review
Edwin
|Hier een volgens van Es goed onderhouden auto gekocht. Helaas viel dat in de praktijk erg tegen. Na 8000 km rijden bleken de remblokken voor versleten. Na een bezoek aan de bmw dealer voor nieuwe remblokken bleken ook de remschijven voor dusdanig ver versleten te zijn dat deze ook vervangen moesten worden. Aangezien er geen nieuwe remblokken gemonteerd mochten worden vanwege de te ver versleten remschijven, dit maar uit laten voeren, anders kon ik niet verder rijden. Direct per mail contact opgenomen met Van Es. Deze verschuilt zich vervolgens achter Bovag voorwaarden, dat ze moeten zorgen dat de auto maar voor 6000km onderhoudsvrij hoeft te worden afgeleverd. Terwijl ik bij aankoop nog expliciet naar de staat van de remmen had gevraagd en mij mondeling verzekert was dat ik nog 15000km probleemloos kon rijden. Men wil op geen enkele wijze mij als klant tegemoet komen. Let dus goed op als je hier een auto koopt.
Jennefer Derks
|Twee weken geleden gebeld voor een auto die online stond maar binnenkort beschikbaar zou zijn. Telefonisch een afspraak gemaakt wat de eerste gelegenheid zou zijn om deze auto te zien. Er was mijn op het hart gedrukt dit is echt de eerste mogelijkheid!! Vandaag kreeg ik een berichtje via whatsapp (geen telefoontje wat je zou verwachten). Dat de bezichtiging niet door kan gaan omdat de auto verkocht is. U snapt mijn teleurstelling met als gevolg boos bericht terug gestuurd. Wat bleek auto was nog niet klaar maar een klant die zonder afspraak spontaan van het weekend langs kwam heeft de auto gekocht. Dit maakte mij nog bozer, want ik woon zowat om de hoek en had dus ook eerder kunnen komen en dan was de auto ook verkocht. Zover mijn weten en fatsoennorm behoor je toch de spontane klant die binnenkomt te informeren dat er een afspraak staat en mocht hier niets uitkomen dat ze contact opnemen of in ieder geval de klant bellen of de interesse er nog is omdat er een potentiele klant in de winkel staat. daarbij ik woon dichtbij had ieder moment kunnen komen en keek al 2 weken uit om deze auto te zien!! Dus advies gewoon binnenlopen ook al zeggen ze dat het nog niet kan!!!!!!!
André Westphal
|Een BMW 3-serie gekocht. Na enige tijd bleek koelmiddel voor airco bijgevuld te moeten worden.
Na afstemming met van Es euvel verholpen bij een lokale garagebedrijf (zuiden des land) . Ook bleek een kunststof deksel niet aanwezig. Origineel deksel opgestuurd en factuur direct geregeld door van Es. Super service en veel vertrouwen in dit bedrijf, mogen er meer van zijn!
Klant van Van Es Automotive
|goede service, neemt de tijd, dringt zich niet op en juiste informatie
Klant van Van Es Automotive
|Positieve uitstraling van de aangeboden auto's, klantvriendelijk, komt afspraken na, geeft goede adviezen, correcte aflevering en een goede prijs voor zowel de inruil als voor de aankoop van de auto