mensen let op als je hier iets koopt als belg duitser heb je hier geen recht op garantie , schandalig
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Milan
|
Ik heb 2 maanden na de aankoop van mijn laptop, de laptop ter reparatie op moeten laten sturen wegens een defecte accu.
Op het moment dat ik het product af had gegeven voor de reparatie werd mij verteld dat ik de laptop binnen 3 weken terug zou krijgen. 4 weken later had ik nog geen nuttig antwoord per telefoon gekregen, dus ben ik maar naar de winkel in Roermond gereden.
Daar heb ik aangegeven dat ik de laptop voor schoolzaken nodig heb en dat ik het niet netjes vind dat mij vooraf wordt belooft dat ze de laptop binnen 3 weken terug hebben, en dit vervolgens niet nakomen.
Op dat moment heb ik aan een medewerkster achter de balie gevraagd om een concrete datum voor een volgende update (mede voor een evt. compensatie, omdat ik de gang van zaken erg onprofessioneel vond en dit gedoe mij ook tijd en geld kost). De medewerkster gaf aan dit met haar manager te bespreken en dit terug te koppelen voor 21.00 in de avond.
Ik heb die avond geen mail meer ontvangen, maar de dag erna kreeg ik een bericht dat mijn laptop opgehaald kon worden.
Eenmaal aangekomen om mij laptop op te halen wilde ik de situatie graag nog een keer met de medewerkers bespreken, omdat ik het gevoel had dat ik onjuist ben behandeld door hen. Ik heb aangegeven het niet netjes te vinden dat er 2x in mijn gezicht tegen mij gelogen is (over de maximale duur van 3 weken en het ontvangen van een update). Het personeel bleef zich constant indekken en beweerde o.a. dat mij niet verteld was dat ik de laptop binnen 3 weken weer terug zou hebben.
Dit alles ging op een zeer bijdehante toon van een van de medewerkers, die zich de dag ervoor ook al mee ging bemoeien, terwijl ik met haar collega in gesprek was. Toen ze mij een "compensatie-aanbod" deden wilde ik dit graag eerst met iemand bespreken. Ik gaf dit aan waarop deze bijdehante medewerkster op een vrij aggresieve toon: "met wie ga je bellen dan? Met wie ga je dan bellen?" riep. Haar (fatsoenlijke) collega wees haar erop dat ik mocht bellen met wie ik wilde en dat dat niets uitmaakte met wie ik zou bellen.
Al met al zou ik dus afraden om gebruik te maken van de service van Mediamarkt Roermond. Het personeel liegt tegen je waar je bij staat en behandelt je niet zoals het hoort.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ad
|
Mijn ervaring bij deze vestiging is dat sommige medewerksters bij de klantenservice balie niet bekwaam is om hun functie te vervullen. 11-06-2024 om 1215 uur hier geweest. Ik stond daar een tijdje te wachten. Terwijl er geen klanten zijn alleen ik. Maar ik wordt niet geholpen. Totdat mensen in een keer voor mij dringen en daarop had ik wat van gezegd. Er is een rij en ik sta voor! De klantenservice balie medewerkster sprong in en zei " o ja deze mensen waren voor jullie". Toen stonden er meer mensen te wachten. Wtf wij stonden de hele tijd hier te wachten en jullie zijden van niks. Dit is een voorbeeld van de vele die ik ervaren heb bij deze vestiging. Slechte balie medewerkster bah.
Kassa medewerkster zijn in het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam. Toz van de klantenservice...bah
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique
|
De meeste medewerkers zijn zeer vriendelijk. Wanneer er problemen zijn met een product (telefoon, tablet, printer etc.) word je erg goed geholpen door de medewerkers van de smartbar. Natuurlijk kunnen ze niet alles weten maar dan vragen ze dit aan een collega. Ze nemen echt de tijd voor je en je voelt je serieus genomen.
De prijzen mogen soms iets scherper maar de service maakt dit zeker goed.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
paul
|
L.s.
Er moet toch iets van mijn hart. Vandaag de zaak bezocht in Roermond. Ik heb interesse in de CitationTowers van Harman Cardon samen met een soundbar van Harman Cardon te weten Multabeam 1100. Bij het bezoek zag ik dat de towers afgeprijsd waren naar 1999 euro. Deze prijsdaling heb ik ongeveer een half jaar geleden ook al gezien in de winkel. Ik heb toen een verkoper gevraagd mij de towers eens te laten horen. Hij gaf me aan dat deze al lange tijd niet aangestaan hadden en hij niet bij machte was om deze wel te laten horen.
Op zich vind ik het niet erg om een demo model te kopen maar wil hem uiteraard wel spelend horen. Op de vraag wat ik allemaal kan aansluiten was het antwoord “vanalles”. Het enige was de verkoper wel wist dat er blijkbaar niets aan de prijs gedaan kon worden, ondanks een gezamenlijke aankoop. Spreek je toch snel over zoon 3000 euro.
Buiten dat de verkoper blijkbaar niets kan vertellen over deze boxen kun je op de voet van de boxen je naam schrijven (stof).
Jammer van het bezoek aan de Mediamarkt te Roermond, ik was en ben in het totaal niet onder de indruk van de kennis van de verkoper. Ik zelf wist al meer te vertellen. Ga me verder maar oriënteren bij andere zaken
430 Reviews Plaats review
kesseks
|mensen let op als je hier iets koopt als belg duitser heb je hier geen recht op garantie , schandalig
Milan
|Ik heb 2 maanden na de aankoop van mijn laptop, de laptop ter reparatie op moeten laten sturen wegens een defecte accu.
Op het moment dat ik het product af had gegeven voor de reparatie werd mij verteld dat ik de laptop binnen 3 weken terug zou krijgen. 4 weken later had ik nog geen nuttig antwoord per telefoon gekregen, dus ben ik maar naar de winkel in Roermond gereden.
Daar heb ik aangegeven dat ik de laptop voor schoolzaken nodig heb en dat ik het niet netjes vind dat mij vooraf wordt belooft dat ze de laptop binnen 3 weken terug hebben, en dit vervolgens niet nakomen.
Op dat moment heb ik aan een medewerkster achter de balie gevraagd om een concrete datum voor een volgende update (mede voor een evt. compensatie, omdat ik de gang van zaken erg onprofessioneel vond en dit gedoe mij ook tijd en geld kost). De medewerkster gaf aan dit met haar manager te bespreken en dit terug te koppelen voor 21.00 in de avond.
Ik heb die avond geen mail meer ontvangen, maar de dag erna kreeg ik een bericht dat mijn laptop opgehaald kon worden.
Eenmaal aangekomen om mij laptop op te halen wilde ik de situatie graag nog een keer met de medewerkers bespreken, omdat ik het gevoel had dat ik onjuist ben behandeld door hen. Ik heb aangegeven het niet netjes te vinden dat er 2x in mijn gezicht tegen mij gelogen is (over de maximale duur van 3 weken en het ontvangen van een update). Het personeel bleef zich constant indekken en beweerde o.a. dat mij niet verteld was dat ik de laptop binnen 3 weken weer terug zou hebben.
Dit alles ging op een zeer bijdehante toon van een van de medewerkers, die zich de dag ervoor ook al mee ging bemoeien, terwijl ik met haar collega in gesprek was. Toen ze mij een "compensatie-aanbod" deden wilde ik dit graag eerst met iemand bespreken. Ik gaf dit aan waarop deze bijdehante medewerkster op een vrij aggresieve toon: "met wie ga je bellen dan? Met wie ga je dan bellen?" riep. Haar (fatsoenlijke) collega wees haar erop dat ik mocht bellen met wie ik wilde en dat dat niets uitmaakte met wie ik zou bellen.
Al met al zou ik dus afraden om gebruik te maken van de service van Mediamarkt Roermond. Het personeel liegt tegen je waar je bij staat en behandelt je niet zoals het hoort.
Ad
|Mijn ervaring bij deze vestiging is dat sommige medewerksters bij de klantenservice balie niet bekwaam is om hun functie te vervullen. 11-06-2024 om 1215 uur hier geweest. Ik stond daar een tijdje te wachten. Terwijl er geen klanten zijn alleen ik. Maar ik wordt niet geholpen. Totdat mensen in een keer voor mij dringen en daarop had ik wat van gezegd. Er is een rij en ik sta voor! De klantenservice balie medewerkster sprong in en zei " o ja deze mensen waren voor jullie". Toen stonden er meer mensen te wachten. Wtf wij stonden de hele tijd hier te wachten en jullie zijden van niks. Dit is een voorbeeld van de vele die ik ervaren heb bij deze vestiging. Slechte balie medewerkster bah.
Kassa medewerkster zijn in het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam. Toz van de klantenservice...bah
Monique
|De meeste medewerkers zijn zeer vriendelijk. Wanneer er problemen zijn met een product (telefoon, tablet, printer etc.) word je erg goed geholpen door de medewerkers van de smartbar. Natuurlijk kunnen ze niet alles weten maar dan vragen ze dit aan een collega. Ze nemen echt de tijd voor je en je voelt je serieus genomen.
De prijzen mogen soms iets scherper maar de service maakt dit zeker goed.
paul
|L.s.
Er moet toch iets van mijn hart. Vandaag de zaak bezocht in Roermond. Ik heb interesse in de CitationTowers van Harman Cardon samen met een soundbar van Harman Cardon te weten Multabeam 1100. Bij het bezoek zag ik dat de towers afgeprijsd waren naar 1999 euro. Deze prijsdaling heb ik ongeveer een half jaar geleden ook al gezien in de winkel. Ik heb toen een verkoper gevraagd mij de towers eens te laten horen. Hij gaf me aan dat deze al lange tijd niet aangestaan hadden en hij niet bij machte was om deze wel te laten horen.
Op zich vind ik het niet erg om een demo model te kopen maar wil hem uiteraard wel spelend horen. Op de vraag wat ik allemaal kan aansluiten was het antwoord “vanalles”. Het enige was de verkoper wel wist dat er blijkbaar niets aan de prijs gedaan kon worden, ondanks een gezamenlijke aankoop. Spreek je toch snel over zoon 3000 euro.
Buiten dat de verkoper blijkbaar niets kan vertellen over deze boxen kun je op de voet van de boxen je naam schrijven (stof).
Jammer van het bezoek aan de Mediamarkt te Roermond, ik was en ben in het totaal niet onder de indruk van de kennis van de verkoper. Ik zelf wist al meer te vertellen. Ga me verder maar oriënteren bij andere zaken