Nog niet 1 ster waard. Alle 3 de geleverde brillen waren niet goed en gaven geen goed zicht. Brillen retour gegeven, na enige discussie. Eigen geld retour gekregen maar het geld van de verzekering boeken ze maar niet terug. Herhaaldelijke mails zowel naar de besturing als naar de klantenservice worden gewoon niet beantwoord. Bellen? Wordt gewoon niet opgenomen. Na vele jaren klant, zie je mij hier nooit meer.
Update weer 3de klachtenformulier ingevuld en toch naar weer naar roermond gebeld, maar wordt weer geen telefoon aangenomen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Helmy Luijten
|
Op vakantie in Roermond en bril kapot.
Naar specsaver Roermond want ik had de bril in mijn woonplaats bij specsaver gekocht.
Helaas kon hij niet gerepareerd worden, maar Joanna heeft een nieuw montuur van mijn bril gevonden en de glazen overgezet.
Gratis, wat een super sevice!!
Dank je wel!!!
Na jarenlang klant te zijn geweest bij Specsavers Heerlen nu voor het eerst naar de zaak in Roermond geweest met pijnklachten achter het oor. Wegens verhuizing van zuid naar midden limburg nu naar Roermond met mijn Specsavers bril. Ik werd onheus bejegend en men weigerde mij te helpen omdat ik geen afspraak had. Ook nadat ik had aangegeven dat ik flinke pijnklachten had werd mij op een zeer onvriendelijke wijze de deur gewezen. Wij zijn beiden een klant van Specsavers en zullen nu dan ook een andere opticien in de regio zoeken om onze brillen te vervangen. Wat een klantonvriendelijkheid. Corona of geen corona!!. Service van 0,0. Foei.
111 Reviews Plaats review
Katja Verhesen-Rademakers
|Nog niet 1 ster waard. Alle 3 de geleverde brillen waren niet goed en gaven geen goed zicht. Brillen retour gegeven, na enige discussie. Eigen geld retour gekregen maar het geld van de verzekering boeken ze maar niet terug. Herhaaldelijke mails zowel naar de besturing als naar de klantenservice worden gewoon niet beantwoord. Bellen? Wordt gewoon niet opgenomen. Na vele jaren klant, zie je mij hier nooit meer.
Update weer 3de klachtenformulier ingevuld en toch naar weer naar roermond gebeld, maar wordt weer geen telefoon aangenomen
Helmy Luijten
|Op vakantie in Roermond en bril kapot.
Naar specsaver Roermond want ik had de bril in mijn woonplaats bij specsaver gekocht.
Helaas kon hij niet gerepareerd worden, maar Joanna heeft een nieuw montuur van mijn bril gevonden en de glazen overgezet.
Gratis, wat een super sevice!!
Dank je wel!!!
Monique
|Vriendelijk personeel, goede informatie, goede prijs/kwaliteit verhouding. Top!
Hanssen wim
|Na jarenlang klant te zijn geweest bij Specsavers Heerlen nu voor het eerst naar de zaak in Roermond geweest met pijnklachten achter het oor. Wegens verhuizing van zuid naar midden limburg nu naar Roermond met mijn Specsavers bril. Ik werd onheus bejegend en men weigerde mij te helpen omdat ik geen afspraak had. Ook nadat ik had aangegeven dat ik flinke pijnklachten had werd mij op een zeer onvriendelijke wijze de deur gewezen. Wij zijn beiden een klant van Specsavers en zullen nu dan ook een andere opticien in de regio zoeken om onze brillen te vervangen. Wat een klantonvriendelijkheid. Corona of geen corona!!. Service van 0,0. Foei.
Peter
|sdfg ghjk hjk ghjk fghjk ghjk fghj fghj fghj fghj ???