Vanmiddag was ik om 17.20 uur op de afdeling bij het hondenvoer. Daar had ik het geluk dat ik Sarah trof. Wat een leuk vlot meisje ze heeft op al mijn vragen zo rustig en gedegen antwoord gegeven . Zelfs iets opzoeken was voor haar geen probleem.
En dan kom je bij de kassa’s geen mens te vinden. Dan zie ik toch een meisje aan de achterkant bijeen kassa staan . Aan haar vraag ik wie er helpt bij de kassa. In eerste instantie geen antwoord . Na een tijdje vraag ik nogmaals wie er hier helpt aan de kassa. Ja ik, is dan haar antwoord. Maar ik maak dit eerst af. Jullie begrijpen waarschijnlijk wel dat dit na Sarah’s vriendelijke hulp een behoorlijk koude douche was.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
corrie rif
|
Slechte beoordeling kwam met een kitten bij de dierenarts bleek een beschadigd oogje te hebben na veel bezoeken en zalfjes werd er gezegd dat het goed was bleek later dat het niet zo was en dat er veel meer aan de hand was
Ga nooit meer naar ze toe
En ze hadden ook nog de verkeerde zalf gegeven bleek later dat ze er geen ervaring mee hadden met oogjes
Maar we moesten wel om de drie vier dagen terug komen
We hebben toen steeds verschillende artsen gehad en een zei dit en de andere dat
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
N
|
Zogenaamde korting kerst, maar thuisgekomen sommige artikelen toch niet. Waren met rolstoel, geen mandje, na heel veel gevraag kar voor rolstoel, dat was top. Medewerkers niet echt vriendelijk. Gemiste kans.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Lilo
|
Een afspraak maken bij de dierenarts heeft totaal geen zin, het personeel verschuift de afspraak zonder overleg en zet er vervolgens een andere naam bij. Dit was niet de eerste keer maar wel de laatste.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mieke
|
Zegels voor dieren-verwen-box:
Leuk, op 10 november 2017 een grote aankoop doen en zegels krijgen voor een dieren-verwen-box, en dan thuis merken dat de kaart op 31oktober 2017 ingeleverd moet zijn.
Niet zo netjes, Ranzijn
52 Reviews Plaats review
Angela
|Vanmiddag was ik om 17.20 uur op de afdeling bij het hondenvoer. Daar had ik het geluk dat ik Sarah trof. Wat een leuk vlot meisje ze heeft op al mijn vragen zo rustig en gedegen antwoord gegeven . Zelfs iets opzoeken was voor haar geen probleem.
En dan kom je bij de kassa’s geen mens te vinden. Dan zie ik toch een meisje aan de achterkant bijeen kassa staan . Aan haar vraag ik wie er helpt bij de kassa. In eerste instantie geen antwoord . Na een tijdje vraag ik nogmaals wie er hier helpt aan de kassa. Ja ik, is dan haar antwoord. Maar ik maak dit eerst af. Jullie begrijpen waarschijnlijk wel dat dit na Sarah’s vriendelijke hulp een behoorlijk koude douche was.
corrie rif
|Slechte beoordeling kwam met een kitten bij de dierenarts bleek een beschadigd oogje te hebben na veel bezoeken en zalfjes werd er gezegd dat het goed was bleek later dat het niet zo was en dat er veel meer aan de hand was
Ga nooit meer naar ze toe
En ze hadden ook nog de verkeerde zalf gegeven bleek later dat ze er geen ervaring mee hadden met oogjes
Maar we moesten wel om de drie vier dagen terug komen
We hebben toen steeds verschillende artsen gehad en een zei dit en de andere dat
N
|Zogenaamde korting kerst, maar thuisgekomen sommige artikelen toch niet. Waren met rolstoel, geen mandje, na heel veel gevraag kar voor rolstoel, dat was top. Medewerkers niet echt vriendelijk. Gemiste kans.
Lilo
|Een afspraak maken bij de dierenarts heeft totaal geen zin, het personeel verschuift de afspraak zonder overleg en zet er vervolgens een andere naam bij. Dit was niet de eerste keer maar wel de laatste.
Mieke
|Zegels voor dieren-verwen-box:
Leuk, op 10 november 2017 een grote aankoop doen en zegels krijgen voor een dieren-verwen-box, en dan thuis merken dat de kaart op 31oktober 2017 ingeleverd moet zijn.
Niet zo netjes, Ranzijn