Avoid Novo Bouw at all costs – this company is a prime example of false promises and poor business practices! On their website, they claim to be "transparent and reliable," but that's just a marketing smokescreen. From the beginning, they bombarded us with nice words, but when it came to the contract, everything changed. They didn't provide clear cost estimates; instead, they led us on with hidden fees that piled up like snow in an avalanche. In the end, the bill was 40% higher than agreed upon, and the explanations were as murky as mud in a river swamp.As for the quality of the work – a disaster! The walls are crooked, and the materials, hmm... and low-quality, even though they promised "top-notch standards." The job was supposed to be finished in a month, but it dragged on for three, week delays and excuses like "unexpected complications." They even left a mess behind, with construction waste that we had to clean up ourselves, as if we were their workers! Working with Novo Bouw is like playing Russian roulette with your money and home – you might get something that resembles a building, but more likely you'll end up with a ruin and an empty wallet. I recommend seeking out another company that truly values its clients, instead of this one that treats you like an ATM with legs. Never again!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Luuk
|
Hallo allemaal...
Er kloppen zoveel dingen niet bij dit bedrijf...
Telefonisch zijn ze niet te bereiken ivm kosten.......???
Nergens reviews terwijl ze naar hun eigen zeggen al 10.000 tevreden plus klanten hebben.. mooie prachtige 100.000 euro projecten op hun websites maar hun jaar cijfers zijn net genoeg om hun bv staande te houden.. ook weer zoiets raars.. nergens terug te vinden wat de 10.000 klanten over hun schrijven. En de website is veel te gelikt.. te mooi om waar te zijn.. Ik geloof er niet in!!!
Een kantoor in diemen, rijtjes huis, op zich is dat niet zo erg, maar als je dit bedrijf met hun mooie foto's en hun mooie verhalen moet geloven dan heb je toch een kantoorpand met een telefoniste... vaag hoor dit..
P.s. wij hebben ze overigens nooit benaderd voor een project of dergelijke, laat daar dus geen misverstanden over zijn...
HET KLOPT NIET!!
Succes verder jullie.....
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
behrens
|
Novo Renovation: zij de lusten, u de lasten Slowaaks bouwbedrijf: niet duur, maar natuurlijk wordt pas na afloop duidelijk wat er niet goed is gedaan. En dan wijst Novo alle verantwoording van de hand. Risicoloos zakendoen voor de eigenaar van Novo, de Slowaakse arbeiders werken hard voor weinig geld maar hoeven dus geen duurzame kwaliteit te leveren, als de badkamer maar een paar jaar meegaat (in ons geval 5 jaar en nu moet de hele vloer er uit) dan is het allang goed, het risico ligt altijd bij de opdrachtgever zegt Novo... wie wil dat nou?
3 Reviews Plaats review
Stela
|Avoid Novo Bouw at all costs – this company is a prime example of false promises and poor business practices! On their website, they claim to be "transparent and reliable," but that's just a marketing smokescreen. From the beginning, they bombarded us with nice words, but when it came to the contract, everything changed. They didn't provide clear cost estimates; instead, they led us on with hidden fees that piled up like snow in an avalanche. In the end, the bill was 40% higher than agreed upon, and the explanations were as murky as mud in a river swamp.As for the quality of the work – a disaster! The walls are crooked, and the materials, hmm... and low-quality, even though they promised "top-notch standards." The job was supposed to be finished in a month, but it dragged on for three, week delays and excuses like "unexpected complications." They even left a mess behind, with construction waste that we had to clean up ourselves, as if we were their workers! Working with Novo Bouw is like playing Russian roulette with your money and home – you might get something that resembles a building, but more likely you'll end up with a ruin and an empty wallet. I recommend seeking out another company that truly values its clients, instead of this one that treats you like an ATM with legs. Never again!
Luuk
|Hallo allemaal...
Er kloppen zoveel dingen niet bij dit bedrijf...
Telefonisch zijn ze niet te bereiken ivm kosten.......???
Nergens reviews terwijl ze naar hun eigen zeggen al 10.000 tevreden plus klanten hebben.. mooie prachtige 100.000 euro projecten op hun websites maar hun jaar cijfers zijn net genoeg om hun bv staande te houden.. ook weer zoiets raars.. nergens terug te vinden wat de 10.000 klanten over hun schrijven. En de website is veel te gelikt.. te mooi om waar te zijn.. Ik geloof er niet in!!!
Een kantoor in diemen, rijtjes huis, op zich is dat niet zo erg, maar als je dit bedrijf met hun mooie foto's en hun mooie verhalen moet geloven dan heb je toch een kantoorpand met een telefoniste... vaag hoor dit..
P.s. wij hebben ze overigens nooit benaderd voor een project of dergelijke, laat daar dus geen misverstanden over zijn...
HET KLOPT NIET!!
Succes verder jullie.....
behrens
|Novo Renovation: zij de lusten, u de lasten
Slowaaks bouwbedrijf: niet duur, maar natuurlijk wordt pas na afloop duidelijk wat er niet goed is gedaan. En dan wijst Novo alle verantwoording van de hand. Risicoloos zakendoen voor de eigenaar van Novo, de Slowaakse arbeiders werken hard voor weinig geld maar hoeven dus geen duurzame kwaliteit te leveren, als de badkamer maar een paar jaar meegaat (in ons geval 5 jaar en nu moet de hele vloer er uit) dan is het allang goed, het risico ligt altijd bij de opdrachtgever zegt Novo... wie wil dat nou?