Verheyden Andy
56 reviews
BE
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Slechtste webshop ooit!!
Probleem begon toen ik een dure xbox controller aankocht bij dit bedrijf. Na openen van de controller bleek dat er lichte stick drift aanwezig was, dus terug de doos in en retour met de centjes terug dacht ik... De controller was toch ook wat te klein voor mijn handen...
Toen begon de shitshow met de klanten dienst... Wtf... Nog NOOIT meegemaakt!!
Volgens hun is er geen stick drift en heeft hun medewerker dit niet vastgesteld, en kunnen ze het volledige bedrag niet meer terug storten omdat het een gebruikt artikel is! Nog nooit meegemaakt! Tuurlijk als je medewerker er langer op gespeeld heeft dan ikzelf!
Ze blokkeren de terug betaling ook gewoon en zijn zeer frank en onbehulpzaam. Je probeert de situatie uit te leggen, maar buigzaam zijn ze niet... je krijgt dan een deel dwingende emails van "zolang het niet opgelost is dan blijft het pakket gewoon liggen he..."
Nu moet ik 50 euro betalen voor iets dat ik niet gekocht heb... #crazy!
Laat deze kleine jongens links liggen mensen, met hun crappy retour deals... Koop bij bol en Coolblue! Goedkoper en je kan alles zonder problemen retouren...
Wat een rotbedrijf!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
David
|
Retourneren? Bel maar alvast een advocaat.
Nedgame maakt retourneren zo moeilijk mogelijk en zodra het gebeurt is, betalen zie niet het volledige bedrag uit dat ze wettelijk horen te doen, en betalen ze uit in winkelcrediet (iets dat uitermate illegaal is in Nederland en Europa).
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Liz
|
Was op zoek naar een 2DS XL omdat ik plots terug zin had om Pokémon te spelen. Nedgame bleek daarin op dit moment (18 November) de goedkoopste te zijn. Rond 21u besteld, de volgende dag voor 13u had ik de console al bij mij thuis. De site is enorm makkelijk en biedt ook genoeg betaalmogelijkheden. Bij aankomst was alles aanwezig en netjes verpakt, kortom, ben enorm tevreden met deze aankoop.
Blijkbaar had ik enkele jaren geleden hun klantendienst al een gecontacteerd ivm een vraagje en daar heb ik meteen ook een antwoord op gekregen.
Het enige minpuntje misschien is dat er soms redelijk weinig foto's geplaatst zijn bij artikelen waardoor je andere websites moet raadplegen voor het exacte product volledig te kunnen zien.
Mijn ervaring met de webshop is dus top en deze 10 zeker waard!
*Alles wat ik heb gekocht was nieuw, ik heb dus geen ervaring met hun tweedehands producten.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
w
|
Ik heb zojuist mijn games binnengekregen die ik heb besteld en ben alles behalve blij. Gamecube disc zit een scheur in, de snes cartridgde spellen plakken en goor. Op een nintendo 64 spel is het label gescheurd. 6 gameboy spellen die europees zouden zijn zijn amerikaans. 1 gameboy advance spel doet het niet. Gevraagd om gedeeldelijke terugbetaling en wil de spellen wel houden maar zij willen dat ik alles terugstuur? Absoluut pissig en niet tevreden. Ruim 100 euro uitgegeven aan games bij jullie super slecht.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Naomi
|
Ik ben altijd vaste klant geweest bij deze zaak maar 2 van de werknemers zeiken je aan de kassa meteen af. Koop je iets wat achteraf verlopen of kapot is geen zorgen bij nedgame Apeldoorn hoef je niet aan te komen die geven niks om jouw tevredenheid. Bij dure apparaten krijg je wel informatie anders had dit een 1 geweest. Ik loop liever naar de andere zaak 100 meter verder betaal je 2 euro meer maar service krijg je.
33 Reviews Plaats review
Andy
|Trustpilot-reviews
Review over Nedgame
Je review is in behandeling.Toon meer
Verheyden Andy
56 reviews
BE
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Slechtste webshop ooit!!
Probleem begon toen ik een dure xbox controller aankocht bij dit bedrijf. Na openen van de controller bleek dat er lichte stick drift aanwezig was, dus terug de doos in en retour met de centjes terug dacht ik... De controller was toch ook wat te klein voor mijn handen...
Toen begon de shitshow met de klanten dienst... Wtf... Nog NOOIT meegemaakt!!
Volgens hun is er geen stick drift en heeft hun medewerker dit niet vastgesteld, en kunnen ze het volledige bedrag niet meer terug storten omdat het een gebruikt artikel is! Nog nooit meegemaakt! Tuurlijk als je medewerker er langer op gespeeld heeft dan ikzelf!
Ze blokkeren de terug betaling ook gewoon en zijn zeer frank en onbehulpzaam. Je probeert de situatie uit te leggen, maar buigzaam zijn ze niet... je krijgt dan een deel dwingende emails van "zolang het niet opgelost is dan blijft het pakket gewoon liggen he..."
Nu moet ik 50 euro betalen voor iets dat ik niet gekocht heb... #crazy!
Laat deze kleine jongens links liggen mensen, met hun crappy retour deals... Koop bij bol en Coolblue! Goedkoper en je kan alles zonder problemen retouren...
Wat een rotbedrijf!!!
David
|Retourneren? Bel maar alvast een advocaat.
Nedgame maakt retourneren zo moeilijk mogelijk en zodra het gebeurt is, betalen zie niet het volledige bedrag uit dat ze wettelijk horen te doen, en betalen ze uit in winkelcrediet (iets dat uitermate illegaal is in Nederland en Europa).
Liz
|Was op zoek naar een 2DS XL omdat ik plots terug zin had om Pokémon te spelen. Nedgame bleek daarin op dit moment (18 November) de goedkoopste te zijn. Rond 21u besteld, de volgende dag voor 13u had ik de console al bij mij thuis. De site is enorm makkelijk en biedt ook genoeg betaalmogelijkheden. Bij aankomst was alles aanwezig en netjes verpakt, kortom, ben enorm tevreden met deze aankoop.
Blijkbaar had ik enkele jaren geleden hun klantendienst al een gecontacteerd ivm een vraagje en daar heb ik meteen ook een antwoord op gekregen.
Het enige minpuntje misschien is dat er soms redelijk weinig foto's geplaatst zijn bij artikelen waardoor je andere websites moet raadplegen voor het exacte product volledig te kunnen zien.
Mijn ervaring met de webshop is dus top en deze 10 zeker waard!
*Alles wat ik heb gekocht was nieuw, ik heb dus geen ervaring met hun tweedehands producten.
w
|Ik heb zojuist mijn games binnengekregen die ik heb besteld en ben alles behalve blij. Gamecube disc zit een scheur in, de snes cartridgde spellen plakken en goor. Op een nintendo 64 spel is het label gescheurd. 6 gameboy spellen die europees zouden zijn zijn amerikaans. 1 gameboy advance spel doet het niet. Gevraagd om gedeeldelijke terugbetaling en wil de spellen wel houden maar zij willen dat ik alles terugstuur? Absoluut pissig en niet tevreden. Ruim 100 euro uitgegeven aan games bij jullie super slecht.
Naomi
|Ik ben altijd vaste klant geweest bij deze zaak maar 2 van de werknemers zeiken je aan de kassa meteen af. Koop je iets wat achteraf verlopen of kapot is geen zorgen bij nedgame Apeldoorn hoef je niet aan te komen die geven niks om jouw tevredenheid. Bij dure apparaten krijg je wel informatie anders had dit een 1 geweest. Ik loop liever naar de andere zaak 100 meter verder betaal je 2 euro meer maar service krijg je.