Op 28/11 j.l. bestelde ik bij Muziek Meibergen, een Arturia Keylab 49 MK3 midi keyboard. De prijs van dit midi keyboard was dusdanig scherp (€339,00) dat ik ondanks de negatieve reviews het wel aandurfde om de bestelling te plaatsen. Ik werd niet teleurgesteld door dhr. Meibergen. Zijn communicatie mag dan wat kort van stof zijn, (ik wilde het liefst met creditcard betalen) maar dat was dan ook het enige. Dhr. Meibergen gaf aan waarom betalen met een creditcard voor een kleine ondernemer zoals hij niet mogelijk was, begrijpelijk!
Je kunt het opmerkelijk vinden dat hij je als betaalmogelijkheid een betaalverzoek stuurt (tikkie). Maar dan nog steeds is dat voor mij geen reden om de aankoopt niet door te laten gaan.
Na mijn betaling kreeg ik vrij snel een bericht van dpd.nl dat mijn bestelling was aangemeld. Vandaag ontving ik mijn pakket. Dit pakket was zorgvuldig ingepakt en in het pakket zat het midi keyboard in de originele doos. Dhr. Meibergen draagt zorg dat het bestelde artikel onbeschadigd geleverd word. Het midi keyboard werkt als een zonnetje en ik ben zeer dik tevreden met mijn aankoop. Wat mij betreft kan ik deze verkoper aan iedereen aanraden!
Bedankt hr. Meibergen voor de goede service!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan Ootmarsum
|
En helaas een triest vervolg op mijn voorgaande mail. aangaande de Heer Meibergen, van Muziekhandel Meibergen te Almelo.
De heer Meibergen heeft kennelijk kennis genomen van mijn review. Deze review moet niets anders dan mogelijke klanten op voorhand waarschuwen tegen het meer dan onfatsoenlijke gedrag van de Heer Meibergen en zijn niet correcte wettelijke handelen.
Welnu, de Heer Meibergen heeft op deze zondag een mail verzonden aan de leverancier van het door mij gekochte product. In deze mail geeft de Heer Meibergen aan vooral geen medewerking te verlenen van welke aard dan ook, omdat ik een review heb geschreven die niet positief was. ( De mail stond op CC en dus kon ik kennis nemen van de ongehoorde inhoud ).
De Heer Meibergen is werkelijk een schande voor zijn branche. Een schandvlek voor de goede naam en eer van de winkeliers te Almelo. Ongehoord. Ongekend. U ben het onwaardig deze handel te drijven. Wat U doet of denkt te mogen doen, gaat tegen iedere fatsoensregel of beroepscode in.
Bezint eer ge begint!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan Ootmarsum
|
Ik heb geen idee wat de Heer Meibergen mankeert, maar in mijn 63 jarige bestaan heb ik nog nimmer
een meer onbeholpen, onbeschofte en klant onvriendelijke winkelier meegemaakt. Wat een hork!
Werkelijk onvoorstelbaar, hoe deze man zich presenteert. Zonder enige aanleiding is het direct foute boel bij hem. Een dergelijk laag denkvermogen en bizarre manier van communiceren, schriftelijk als telefonisch, kom je maar heel zelden tegen. Het deed me denken aan de Hotel eigenaar in de serie:
Fawlty Towers. Maar dit is dus in overtreffende trap en heel heel echt. Blijf hier weg. Deze man en de manier waarop hij deze winkel runt, deugen niet. Man man man toch. Wat een schande!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Piet van Boekel
|
Heb hier alleen maar goede ervaringen mee. Retourneren is niet mogelijk maar weet daardoor ook dat ik altijd nieuwe spullen krijg en geen b artikelen.
En dan nog de laagste prijs die je er voor moet betalen en de razendsnelle verzending. Nou voor mij is dit de beste winkel in Nederland.
Snel, nieuw en goedkoop. Wat valt er nog meer te wensen dan?
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martin ***
|
Intimidatie, privacy-schending en geen retourrecht. Wat een avontuur om iets te bestellen bij Muziek Meibergen, en niet in positieve zin. Retourrecht wordt niet gehanteerd wat gewoon wettelijk verplicht is. Daarna kreeg ik direct intimiderende e-mails van de eigenaar: dreiging met “strafzaken”, verwijten, en druk om mijn review te verwijderen. Op de website staan zelfs pagina’s waar persoonsgegevens van klanten worden gepubliceerd (“Ezels van de week”), inclusief e-mailadressen en woonplaats. Echt bizar. Wat nog meer opvalt: er is een opvallend patroon in de positieve reviews. Veel ervan lijken bijna letterlijk dezelfde zinnen te gebruiken als de eigenaar zelf op zijn site en in zijn mails: – “de goedkoopste van Nederland” – “Bax is slecht” – “geen retourrecht is normaal” – “grote winkels verpesten de markt” Het voelt niet alsof deze reviews onafhankelijk zijn. De meeste van deze reviews staan op Google of Trustpilot maar ook hier staat een review die duidelijk geschreven is door ChatGPT. Blijf ver uit de buurt van deze tent.
29 Reviews Plaats review
Joost
|Op 28/11 j.l. bestelde ik bij Muziek Meibergen, een Arturia Keylab 49 MK3 midi keyboard. De prijs van dit midi keyboard was dusdanig scherp (€339,00) dat ik ondanks de negatieve reviews het wel aandurfde om de bestelling te plaatsen. Ik werd niet teleurgesteld door dhr. Meibergen. Zijn communicatie mag dan wat kort van stof zijn, (ik wilde het liefst met creditcard betalen) maar dat was dan ook het enige. Dhr. Meibergen gaf aan waarom betalen met een creditcard voor een kleine ondernemer zoals hij niet mogelijk was, begrijpelijk!
Je kunt het opmerkelijk vinden dat hij je als betaalmogelijkheid een betaalverzoek stuurt (tikkie). Maar dan nog steeds is dat voor mij geen reden om de aankoopt niet door te laten gaan.
Na mijn betaling kreeg ik vrij snel een bericht van dpd.nl dat mijn bestelling was aangemeld. Vandaag ontving ik mijn pakket. Dit pakket was zorgvuldig ingepakt en in het pakket zat het midi keyboard in de originele doos. Dhr. Meibergen draagt zorg dat het bestelde artikel onbeschadigd geleverd word. Het midi keyboard werkt als een zonnetje en ik ben zeer dik tevreden met mijn aankoop. Wat mij betreft kan ik deze verkoper aan iedereen aanraden!
Bedankt hr. Meibergen voor de goede service!
Jan Ootmarsum
|En helaas een triest vervolg op mijn voorgaande mail. aangaande de Heer Meibergen, van Muziekhandel Meibergen te Almelo.
De heer Meibergen heeft kennelijk kennis genomen van mijn review. Deze review moet niets anders dan mogelijke klanten op voorhand waarschuwen tegen het meer dan onfatsoenlijke gedrag van de Heer Meibergen en zijn niet correcte wettelijke handelen.
Welnu, de Heer Meibergen heeft op deze zondag een mail verzonden aan de leverancier van het door mij gekochte product. In deze mail geeft de Heer Meibergen aan vooral geen medewerking te verlenen van welke aard dan ook, omdat ik een review heb geschreven die niet positief was. ( De mail stond op CC en dus kon ik kennis nemen van de ongehoorde inhoud ).
De Heer Meibergen is werkelijk een schande voor zijn branche. Een schandvlek voor de goede naam en eer van de winkeliers te Almelo. Ongehoord. Ongekend. U ben het onwaardig deze handel te drijven. Wat U doet of denkt te mogen doen, gaat tegen iedere fatsoensregel of beroepscode in.
Bezint eer ge begint!
Jan Ootmarsum
|Ik heb geen idee wat de Heer Meibergen mankeert, maar in mijn 63 jarige bestaan heb ik nog nimmer
een meer onbeholpen, onbeschofte en klant onvriendelijke winkelier meegemaakt. Wat een hork!
Werkelijk onvoorstelbaar, hoe deze man zich presenteert. Zonder enige aanleiding is het direct foute boel bij hem. Een dergelijk laag denkvermogen en bizarre manier van communiceren, schriftelijk als telefonisch, kom je maar heel zelden tegen. Het deed me denken aan de Hotel eigenaar in de serie:
Fawlty Towers. Maar dit is dus in overtreffende trap en heel heel echt. Blijf hier weg. Deze man en de manier waarop hij deze winkel runt, deugen niet. Man man man toch. Wat een schande!!!
Piet van Boekel
|Heb hier alleen maar goede ervaringen mee. Retourneren is niet mogelijk maar weet daardoor ook dat ik altijd nieuwe spullen krijg en geen b artikelen.
En dan nog de laagste prijs die je er voor moet betalen en de razendsnelle verzending. Nou voor mij is dit de beste winkel in Nederland.
Snel, nieuw en goedkoop. Wat valt er nog meer te wensen dan?
Martin ***
|Intimidatie, privacy-schending en geen retourrecht. Wat een avontuur om iets te bestellen bij Muziek Meibergen, en niet in positieve zin. Retourrecht wordt niet gehanteerd wat gewoon wettelijk verplicht is. Daarna kreeg ik direct intimiderende e-mails van de eigenaar: dreiging met “strafzaken”, verwijten, en druk om mijn review te verwijderen. Op de website staan zelfs pagina’s waar persoonsgegevens van klanten worden gepubliceerd (“Ezels van de week”), inclusief e-mailadressen en woonplaats. Echt bizar. Wat nog meer opvalt: er is een opvallend patroon in de positieve reviews. Veel ervan lijken bijna letterlijk dezelfde zinnen te gebruiken als de eigenaar zelf op zijn site en in zijn mails: – “de goedkoopste van Nederland” – “Bax is slecht” – “geen retourrecht is normaal” – “grote winkels verpesten de markt” Het voelt niet alsof deze reviews onafhankelijk zijn. De meeste van deze reviews staan op Google of Trustpilot maar ook hier staat een review die duidelijk geschreven is door ChatGPT. Blijf ver uit de buurt van deze tent.