Wij hebben sinds 10 jaar een Ergosleep bed van Morgana. Erg fijn bed. Onlangs ging -voor de 3e keer- er een motor van de bedbediening stuk en daarom Morgana moeten inschakelen voor reparatie. Ook na 10 jaar een super service met coulance ervaren. De leverancier van Ergosleep is langs geweest om het bed te inspecteren en te repareren. Binnen een week na melding aan Morgana was het allemaal voor elkaar. Super!
9.6
Personeel
Service
Klant van Morgana Veenendaal
|
Zeer prettig goede service mooie kwaliteit producten , komen afspraken netjes na , klantgericht
10
Personeel
Service
Klant van Morgana Veenendaal
|
Heel erg goed geholpen in de winkel. Ik heb een mooi bed en slaap zo veel beter dag en nacht verschil. Keuze genoeg in de winkel. Vriendelijk personeel. Top
10
Personeel
Service
Klant van Morgana Veenendaal
|
Er was iets niet goed gegaan met leveren maar met wat geduld en goede communicatie is alles zeer netjes verholpen. Ik ben uiterst tevreden. bedankt heren
10
Personeel
Service
Klant van Morgana Veenendaal
|
Gewoon erg netjes en vlot geholpen wat uiteindelijk tot veel lekkerder slapen heeft geleid, zie ook mijn uitgebreidere review op Google. Uitermate tevreden dus, ook over de service achteraf. Assortiment heb ik op 7 gezet, want daar heb ik niet echt een beeld bij, we gingen vrij snel voor het Ergosleep systeem.
Algemene aanbiedingen hebben we niet echt naar gekeken, er zat wel korting op ons systeem, dat was mooi. Prijs-kwaliteit kunnen we (nog) niet echt beoordelen, het voelt als goede kwaliteit, maar het is ook een verschrikkelijk duur systeem, vandaar de twee keer een 7.
Twee kleine verbeterpuntjes: De adviseur die ons heeft geholpen, Peter dacht ik, gaf aan dat het matras belangrijker is dan de lattenbodem, terwijl heel veel andere fabrikanten zeggen dat juist het matras bepalend is en niet de lattenbodem. Verder gaf hij ook aan dat het beter is om eerst het dekbed even op het bed te laten liggen in plaats van het gelijk open te slaan (na het slapen). We hebben zelf niet uitgebreid doorgevraagd, maar het zou misschien goed zijn om beide zaken wat uitgebreider toe te lichten, de reden waarom dat zo is, voelt namelijk wat tegenstrijdig.
Maar, zoals ik al zei, dat zijn echt hele kleine verbeterpuntjes, doet niets af aan de zeer positieve ervaring.
746 Reviews Plaats review
Klant van Morgana Veenendaal
|Wij hebben sinds 10 jaar een Ergosleep bed van Morgana. Erg fijn bed. Onlangs ging -voor de 3e keer- er een motor van de bedbediening stuk en daarom Morgana moeten inschakelen voor reparatie. Ook na 10 jaar een super service met coulance ervaren. De leverancier van Ergosleep is langs geweest om het bed te inspecteren en te repareren. Binnen een week na melding aan Morgana was het allemaal voor elkaar. Super!
Klant van Morgana Veenendaal
|Zeer prettig goede service mooie kwaliteit producten , komen afspraken netjes na , klantgericht
Klant van Morgana Veenendaal
|Heel erg goed geholpen in de winkel. Ik heb een mooi bed en slaap zo veel beter dag en nacht verschil. Keuze genoeg in de winkel. Vriendelijk personeel. Top
Klant van Morgana Veenendaal
|Er was iets niet goed gegaan met leveren maar met wat geduld en goede communicatie is alles zeer netjes verholpen. Ik ben uiterst tevreden. bedankt heren
Klant van Morgana Veenendaal
|Gewoon erg netjes en vlot geholpen wat uiteindelijk tot veel lekkerder slapen heeft geleid, zie ook mijn uitgebreidere review op Google. Uitermate tevreden dus, ook over de service achteraf. Assortiment heb ik op 7 gezet, want daar heb ik niet echt een beeld bij, we gingen vrij snel voor het Ergosleep systeem.
Algemene aanbiedingen hebben we niet echt naar gekeken, er zat wel korting op ons systeem, dat was mooi. Prijs-kwaliteit kunnen we (nog) niet echt beoordelen, het voelt als goede kwaliteit, maar het is ook een verschrikkelijk duur systeem, vandaar de twee keer een 7.
Twee kleine verbeterpuntjes: De adviseur die ons heeft geholpen, Peter dacht ik, gaf aan dat het matras belangrijker is dan de lattenbodem, terwijl heel veel andere fabrikanten zeggen dat juist het matras bepalend is en niet de lattenbodem. Verder gaf hij ook aan dat het beter is om eerst het dekbed even op het bed te laten liggen in plaats van het gelijk open te slaan (na het slapen). We hebben zelf niet uitgebreid doorgevraagd, maar het zou misschien goed zijn om beide zaken wat uitgebreider toe te lichten, de reden waarom dat zo is, voelt namelijk wat tegenstrijdig.
Maar, zoals ik al zei, dat zijn echt hele kleine verbeterpuntjes, doet niets af aan de zeer positieve ervaring.