Klik hier om je antwoord te annuleren.
26 november 2014
Fijn bedrijf. Beschrijf hier uw ervaring Snelle reactietijd op vragen.
19 november 2014
Wij hebben een goede samenwerkingsverband met dit bedrijf. We hebben geen meningsverschillen of nare ervaringen gehad. Beschrijf hier uw ervaring Ze zijn netjes op tijd.
Doen wat je van ze verwacht.
tevreden houden zich aan afspraken Beschrijf hier uw ervaring werken netjes en houden zich aan afspraken
Goed en correct contact
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
116 Reviews Plaats review
Anoniem
|Fijn bedrijf.
Beschrijf hier uw ervaring
Snelle reactietijd op vragen.
Stichting Hammam Den Haag en omstreken
|Wij hebben een goede samenwerkingsverband met dit bedrijf. We hebben geen meningsverschillen of nare ervaringen gehad.
Beschrijf hier uw ervaring
Ze zijn netjes op tijd.
Hans van de Poel Lajos.nl
|Doen wat je van ze verwacht.
IZT-Limburg
|tevreden houden zich aan afspraken
Beschrijf hier uw ervaring
werken netjes en houden zich aan afspraken
Anoniem
|Goed en correct contact