Zijn nieuwe klant veel problemen met facturatie. Ik wil de facturen in pdf naar administratie kantoor en alle overige mail naar mijn eigen email. Dit blijkt heel lastig te zijn waardoor ik zelf de facturen door moet gaan sturen. Dit vind ik heel vervelend en klantonvriendelijk
4.0
0
ADA-CON BV
|
Klantvriendelijk en behulpzaam
8.0
0
Anoniem
|
Super
Beschrijf hier uw ervaring
Als de container nog niet buiten staat rijden ze niet door maar komen ze een seintje geven en legen hem. Echt super medewerkers
10
0
g van de graaf
|
Goed
8.0
0
Pedicure Lotus
|
De mensen die voor MKB-afval werken zijn heel behulpzaam klantvriendelijk en efficient. Een bedrijf om aan te bevelen.
Beschrijf hier uw ervaring
De chauffeur is uw sterkste punt. Dit is uw vitrine. Hij is vriendelijk snel en heeft goede humor. Je bent blij als je hem ziet. Kun je weer even lachen tussen de drukke werkzaamheden door. Zorg dat hij blijft. Geef hem een goede kerstpakket
116 Reviews Plaats review
Van Kempen Tankstations BV
|Zijn nieuwe klant veel problemen met facturatie. Ik wil de facturen in pdf naar administratie kantoor en alle overige mail naar mijn eigen email. Dit blijkt heel lastig te zijn waardoor ik zelf de facturen door moet gaan sturen. Dit vind ik heel vervelend en klantonvriendelijk
MKB-Afval.nl
|ADA-CON BV
|Klantvriendelijk en behulpzaam
Anoniem
|Super
Beschrijf hier uw ervaring
Als de container nog niet buiten staat rijden ze niet door maar komen ze een seintje geven en legen hem. Echt super medewerkers
g van de graaf
|Goed
Pedicure Lotus
|De mensen die voor MKB-afval werken zijn heel behulpzaam klantvriendelijk en efficient. Een bedrijf om aan te bevelen.
Beschrijf hier uw ervaring
De chauffeur is uw sterkste punt. Dit is uw vitrine. Hij is vriendelijk snel en heeft goede humor. Je bent blij als je hem ziet. Kun je weer even lachen tussen de drukke werkzaamheden door. Zorg dat hij blijft. Geef hem een goede kerstpakket