We zijn geholpen aan de service balie door Iyad. Wat een beleefde , goed met de materie bekende, vriendelijke jongeman. Op onze , niet opgeloste vraag, had hij binnen een minuut de oplossing. We vroegen hem of hij dit aan zijn chef zou willen vertellen, maar hij zei, dat we misschien een email zouden ontvangen. Daarin konden we ons verhaal kwijt. Email is niet gekomen, daarom maar op deze manier. Dit soort medewerkers maken een bedrijf groot. Fam.Jellema Reduzum
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Prins Heerlijk
|
Vandaag opzoek naar een nieuwe kookplaat. Helaas was de voorraad beperkt maar door Agaath haar hulp en service toch de deur uit kunnen lopen met een kookplaat. Vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd over het product.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Zoen
|
Over het algemeen ben ik wel te spreken over de service. Maar nu hebben ze toch een steek laten vallen. Heb er een Inventum broodbakmachine gekocht, waarvan een kneedhaak miste. Zou geen probleem zijn . Dat kwam in orde, heb al 2 keer gebeld , zou er van horen. Zo heb ik niets aan de machine, dus bedenk me wel 5 keer voor ik nog eens iets koop, wat niet compleet is
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Martijn
|
Een TV gekocht en door de medewerker werd verteld dat ik de TV kon verzekeren voor 5 jaar lang tegen een eenmalig bedrag van 200 euro. De volledige kosten worden binnen 5 jaar vergoed als de tv defect zou gaan.
Bij thuiskomst toch maar even de polis gecontroleerd en wat blijkt dat de medewerker de verkeerde verzekering op de nota heeft gezet. Nu is dat geen ramp en kan gebeuren maar het gevolg is dat ik i.p.v. eenmalig 200 euro 6,99 per maand ga betalen wat dus ruim 400 euro voor 5 jaar is. Ruim het dubbele.
Ik ben dus ook onjuist geïnformeerd over de verzekering.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Zahara
|
Je suis partie aujourd'hui a mediamarkt leeuwarden, je parle français,je suis partie acheter un ordinateur apple,j avais un rendez-vous urgent au travail après,pour mon expérience, je trouve que il y'a trop d'hommes qui y travaille, je me sens beaucoup à l'aise avec les femmes comme vendeuses,ça fait 5 fois que j'y vais mais je trouve le personnel froid,parfois ils te regardent bizarrement froidement comme si tu es la pour les draguer,alors que tout ce qui m'intéresse c'est d'acheter mon ordinateur et sortir,peut-être que c'est parceque je suis étrangère,depuis ça je me sens mal a l'aise d'y aller,je préfère aller à groningen ou commender en ligne et pour y finir pensé aussi a embaucher des étrangers.
525 Reviews Plaats review
Fam.Jellema
|We zijn geholpen aan de service balie door Iyad. Wat een beleefde , goed met de materie bekende, vriendelijke jongeman. Op onze , niet opgeloste vraag, had hij binnen een minuut de oplossing. We vroegen hem of hij dit aan zijn chef zou willen vertellen, maar hij zei, dat we misschien een email zouden ontvangen. Daarin konden we ons verhaal kwijt. Email is niet gekomen, daarom maar op deze manier. Dit soort medewerkers maken een bedrijf groot. Fam.Jellema Reduzum
Prins Heerlijk
|Vandaag opzoek naar een nieuwe kookplaat. Helaas was de voorraad beperkt maar door Agaath haar hulp en service toch de deur uit kunnen lopen met een kookplaat. Vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd over het product.
Van Zoen
|Over het algemeen ben ik wel te spreken over de service. Maar nu hebben ze toch een steek laten vallen. Heb er een Inventum broodbakmachine gekocht, waarvan een kneedhaak miste. Zou geen probleem zijn . Dat kwam in orde, heb al 2 keer gebeld , zou er van horen. Zo heb ik niets aan de machine, dus bedenk me wel 5 keer voor ik nog eens iets koop, wat niet compleet is
Martijn
|Een TV gekocht en door de medewerker werd verteld dat ik de TV kon verzekeren voor 5 jaar lang tegen een eenmalig bedrag van 200 euro. De volledige kosten worden binnen 5 jaar vergoed als de tv defect zou gaan.
Bij thuiskomst toch maar even de polis gecontroleerd en wat blijkt dat de medewerker de verkeerde verzekering op de nota heeft gezet. Nu is dat geen ramp en kan gebeuren maar het gevolg is dat ik i.p.v. eenmalig 200 euro 6,99 per maand ga betalen wat dus ruim 400 euro voor 5 jaar is. Ruim het dubbele.
Ik ben dus ook onjuist geïnformeerd over de verzekering.
Zahara
|Je suis partie aujourd'hui a mediamarkt leeuwarden, je parle français,je suis partie acheter un ordinateur apple,j avais un rendez-vous urgent au travail après,pour mon expérience, je trouve que il y'a trop d'hommes qui y travaille, je me sens beaucoup à l'aise avec les femmes comme vendeuses,ça fait 5 fois que j'y vais mais je trouve le personnel froid,parfois ils te regardent bizarrement froidement comme si tu es la pour les draguer,alors que tout ce qui m'intéresse c'est d'acheter mon ordinateur et sortir,peut-être que c'est parceque je suis étrangère,depuis ça je me sens mal a l'aise d'y aller,je préfère aller à groningen ou commender en ligne et pour y finir pensé aussi a embaucher des étrangers.