Vandaag langsgeweest bij de servicebalie om het prijsverschil terug te krijgen van een printer die ik 10 dagen geleden had gekocht. Deze bleek inmiddels €25 goedkoper te zijn. Na ruim een half uur wachten was ik eindelijk aan de beurt.
De medewerker achter de balie gaf meerdere keren foutieve informatie en moest telkens alles navragen bij zijn leidinggevende. Eerst beweerde hij dat de regeling maar 10 dagen geldt, terwijl dit officieel 14 dagen is. Nadat ik dit liet zien, moest hij het opnieuw navragen. Uiteindelijk “mocht het voor deze keer wel”, terwijl het gewoon beleid is.
Alsof dat nog niet genoeg was, ontstond er nóg een probleem en kwam de leidinggevende erbij. Volgens haar klopte het allemaal niet en beweerde ze zelfs dat de printer nu €10 duurder was. Haar exacte woorden waren: “Als je het prijsverschil wilt, prima, maar dan mag je 10 euro betalen.” Wat een vorm van professionaliteit…
Toen ik vroeg met wie ik te maken had en wat haar naam was, kreeg ik als antwoord: “Normaal geef ik mijn naam wel, maar vandaag heb ik daar geen zin in.” Ongelofelijk.
Kortom: extreem slechte service, onkundige medewerkers en nul klantvriendelijkheid. Het lijkt wel alsof MediaMarkt tegenwoordig iedereen aanneemt die twee armen en twee benen heeft.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sylvia
|
Gisteravond naar mediamarkt gereden vanaf ons vakantieadres in Beekbergen. Onze zoon van 13 had zijn telefoon in het zand laten vallen met als gevolg dat er zand in zijn oplaadpoort terecht was gekomen wat er natuurlijk met geen mogelijkheid meer uit kwam. Eigenijk naar de mediamarkt gereden voor een spuitbus perslucht. Toch even een medewerker bij de telefoonafdeling aangesproken en gevraagd hoe we het konden oplossen. Die verwees ons door naar de smartbar. De medewerker die ons daar hielp zag meteen een korreltje zitten en heeft het met succes meteen kosteloos verwijderd. Onze zoon helemaal blij want hij kon zijn telefoon weer opladen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
klant van mediamarkt Apeldoorn
|
ik heb destijds een chromebook gekocht en is na een half jaar gestopt met werken ik breng hem terug voor making en ik krijg ineens een bon van 159 euro en dat willen ze dat ik dat ga betalen mooi niet en ik heb een halve maand geleden een laptop laten reseveren en gevraagd of ze hem even een tijdje apart konden houden zodat ik waar ik woon kon regelen dat het betaald werd, ik kom daar aan en ze hebben hem verkocht aan iemand anders ik heb daar 2 uur in de winkel gestaan om te voor zorgen dat ik gewoon mijn laptop krijg en ondertussen ik heb mijn laptop gaat iemand zeggen dat ik een anti virus erop moet zetten weet je van hoe duur 40 euro dacht het niet wand dat bleek helemaal niet nodig te zijn en hij was voor 400 euro omdat er korting was willen ze het voor 429 gaan doen en ze geloofde niet dat er korting was en die man die het zij was meteen weg maar ik heb gezegd ik wil hem voor 400 en anders niet ook omdat het een showlaptop was en toen kreeg ik hem mee
maar 1 tip vertrouw ze daar absoluut niet
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hop
|
Verschrikkelijke service. Tv gekocht waar onderdelen missen, geen klantenservice om naar te bellen, geen reacties op chats. Nu kunnen wij het product niet gebruiken en nog steeds wachten op oplossing. Spijt van aankoop
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G xhofleer
|
Winkel in Apeldoorn. BeZocht super slechte service! Wasmaschine gekocht binnen 2 weken stuk nu al 4 weken bezig om te ruilen en of te laten repareren
78 Reviews Plaats review
U A
|Vandaag langsgeweest bij de servicebalie om het prijsverschil terug te krijgen van een printer die ik 10 dagen geleden had gekocht. Deze bleek inmiddels €25 goedkoper te zijn. Na ruim een half uur wachten was ik eindelijk aan de beurt.
De medewerker achter de balie gaf meerdere keren foutieve informatie en moest telkens alles navragen bij zijn leidinggevende. Eerst beweerde hij dat de regeling maar 10 dagen geldt, terwijl dit officieel 14 dagen is. Nadat ik dit liet zien, moest hij het opnieuw navragen. Uiteindelijk “mocht het voor deze keer wel”, terwijl het gewoon beleid is.
Alsof dat nog niet genoeg was, ontstond er nóg een probleem en kwam de leidinggevende erbij. Volgens haar klopte het allemaal niet en beweerde ze zelfs dat de printer nu €10 duurder was. Haar exacte woorden waren: “Als je het prijsverschil wilt, prima, maar dan mag je 10 euro betalen.” Wat een vorm van professionaliteit…
Toen ik vroeg met wie ik te maken had en wat haar naam was, kreeg ik als antwoord: “Normaal geef ik mijn naam wel, maar vandaag heb ik daar geen zin in.” Ongelofelijk.
Kortom: extreem slechte service, onkundige medewerkers en nul klantvriendelijkheid. Het lijkt wel alsof MediaMarkt tegenwoordig iedereen aanneemt die twee armen en twee benen heeft.
Sylvia
|Gisteravond naar mediamarkt gereden vanaf ons vakantieadres in Beekbergen. Onze zoon van 13 had zijn telefoon in het zand laten vallen met als gevolg dat er zand in zijn oplaadpoort terecht was gekomen wat er natuurlijk met geen mogelijkheid meer uit kwam. Eigenijk naar de mediamarkt gereden voor een spuitbus perslucht. Toch even een medewerker bij de telefoonafdeling aangesproken en gevraagd hoe we het konden oplossen. Die verwees ons door naar de smartbar. De medewerker die ons daar hielp zag meteen een korreltje zitten en heeft het met succes meteen kosteloos verwijderd. Onze zoon helemaal blij want hij kon zijn telefoon weer opladen.
klant van mediamarkt Apeldoorn
|ik heb destijds een chromebook gekocht en is na een half jaar gestopt met werken ik breng hem terug voor making en ik krijg ineens een bon van 159 euro en dat willen ze dat ik dat ga betalen mooi niet en ik heb een halve maand geleden een laptop laten reseveren en gevraagd of ze hem even een tijdje apart konden houden zodat ik waar ik woon kon regelen dat het betaald werd, ik kom daar aan en ze hebben hem verkocht aan iemand anders ik heb daar 2 uur in de winkel gestaan om te voor zorgen dat ik gewoon mijn laptop krijg en ondertussen ik heb mijn laptop gaat iemand zeggen dat ik een anti virus erop moet zetten weet je van hoe duur 40 euro dacht het niet wand dat bleek helemaal niet nodig te zijn en hij was voor 400 euro omdat er korting was willen ze het voor 429 gaan doen en ze geloofde niet dat er korting was en die man die het zij was meteen weg maar ik heb gezegd ik wil hem voor 400 en anders niet ook omdat het een showlaptop was en toen kreeg ik hem mee
maar 1 tip vertrouw ze daar absoluut niet
Hop
|Verschrikkelijke service. Tv gekocht waar onderdelen missen, geen klantenservice om naar te bellen, geen reacties op chats. Nu kunnen wij het product niet gebruiken en nog steeds wachten op oplossing. Spijt van aankoop
G xhofleer
|Winkel in Apeldoorn. BeZocht super slechte service! Wasmaschine gekocht binnen 2 weken stuk nu al 4 weken bezig om te ruilen en of te laten repareren