Wat een verschrikkelijke zaak is dit geworden sinds de zelfscan kassa’s die niet erg makkelijk zijn in vergelijking met bv Albert Hein van daag weer 1 gewone kassa open en daar zit dan ook nog een leerling achter denk dat ik maar eens een bezoekje aan de Aldi ga brengen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Leo
|
Kinderen vroegen bij de kassa om spaarzegels voor de 'vitaminis'. Werden eerst verzocht buiten in de kou te gaan staan. Later vond een van de kinderen een volle spaarkaart. Deze werd door het personeel uit de handen gegrist, aan stukken gescheurd en vader kreeg ten overstaan van het winkelt publiek de wind van voren. Klacht ingediend bij lidl Nederland. Zeer onbeschoft!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Nooit zoeken, alles ligt op z'n plek, Artikelen, geen kruidenierswaren, zijn altijd sterke aanbiedingen. Winkelen doen we met plezier en bij drukte bij de kassa gaat er altijd een extra kassa open. Prima !
7.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Over het algemeen zijn we zeer tevreden over deze Lidle, Soms is het alleen zeer lastig om met je boodschappenwagen door de vestiging te manoeuvreren omdat het tussen de paden dan volstaat met pallets en andere transportmiddelen. Kan dit niet gebeuren in de gesloten uren, we weten dat dit extra personeel en dus geld kost maar dat maakt ook dat de klant meer keuze vrijheid heeft omdat er dan niks in de weg staat en minder snel weg gaan zonder een of meerdere bepaalde artikelen mee te nemen omdat deze niet te vinden of bereikbaar zijn en dus minder bij deze Lidle uitgeven, wat dus ook geld kost
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Bij het niet kunnen vinden van een artikel krijg je direct hulp!
38 Reviews Plaats review
P herremans
|Wat een verschrikkelijke zaak is dit geworden sinds de zelfscan kassa’s die niet erg makkelijk zijn in vergelijking met bv Albert Hein van daag weer 1 gewone kassa open en daar zit dan ook nog een leerling achter denk dat ik maar eens een bezoekje aan de Aldi ga brengen
Leo
|Kinderen vroegen bij de kassa om spaarzegels voor de 'vitaminis'. Werden eerst verzocht buiten in de kou te gaan staan. Later vond een van de kinderen een volle spaarkaart. Deze werd door het personeel uit de handen gegrist, aan stukken gescheurd en vader kreeg ten overstaan van het winkelt publiek de wind van voren. Klacht ingediend bij lidl Nederland. Zeer onbeschoft!
Klant van Lidl
|Nooit zoeken, alles ligt op z'n plek, Artikelen, geen kruidenierswaren, zijn altijd sterke aanbiedingen. Winkelen doen we met plezier en bij drukte bij de kassa gaat er altijd een extra kassa open. Prima !
Klant van Lidl
|Over het algemeen zijn we zeer tevreden over deze Lidle, Soms is het alleen zeer lastig om met je boodschappenwagen door de vestiging te manoeuvreren omdat het tussen de paden dan volstaat met pallets en andere transportmiddelen. Kan dit niet gebeuren in de gesloten uren, we weten dat dit extra personeel en dus geld kost maar dat maakt ook dat de klant meer keuze vrijheid heeft omdat er dan niks in de weg staat en minder snel weg gaan zonder een of meerdere bepaalde artikelen mee te nemen omdat deze niet te vinden of bereikbaar zijn en dus minder bij deze Lidle uitgeven, wat dus ook geld kost
Klant van Lidl
|Bij het niet kunnen vinden van een artikel krijg je direct hulp!