In oktober '23 een compleet eetkamertafel, 6 stoelen en één eetbank gekocht bij knibberler in Heerlen.
Nu 2 jaar later laat in de eetbank de naad los.
Gebeld met knibbeler worden we van het kastje naar de muur gestuurd. We hadden notabene een 5 jarig service garantie hiervoor afgesloten bij "al in house service" waaronder ook losgeraakte stiknaden valt. Door middel van foto's beoordeelde zij dat het geen stiknaad fout is.
We zijn " not amused " over de gang van zaken bij Knibberler en ik raad ook iedereen aan er geen meubels te kopen en je zeker geen garantie service te laten aansmeren want ze doen er niets mee.
2.0
Petra
|
Zeer lomp antwoord gekregen op een normale vraag bij knibbeler Heerlen
5.0
Bindels
|
We hadden eerst wat problemen met ons nieuwe bankstel.
Dit werd super opgelost en we zijn heel erg tevreden met de afhandeling.
Voor ons heeft Knibbeler een super service. Ook heel vriendelijke bezorgers. Dankjewel !
10
Anna Mooren
|
De winkel in Roermond was oké. De mensen van de levering waren bot en onvriendelijk. Ik zou een tijdslot krijgen, hetgeen niet gebeurd is. De dressoir uit de Ibiza serie is leuk om te zien, maar stinkt regelrecht naar vergif. Ik heb de hele dag de deur openstaan en de luchtverversing aan, maar krijg nog steeds hoofdpijn van die rommel.( Komt uit India) Je zal maar de hele serie gekocht hebben en dan in de winter. ***
6.0
Hilde Vaessen
|
Zes weken geleden zag ik een tafellamp in de winkel.Wilde deze graag hebben, de verkoper zei dat het twee weken zou duren.Inmiddels is het zes weken wachten.Ik heb al twee keer gebeld en krijg te horen dat het nog even duurt.Terwijl op de site staat dat de lamp voorradig is.Ik ben blij dat ik niet heb aanbetaald.Ik wacht nog heel eventjes en ga dan ergens anders op zoek.Hoop de lamp toch nog te krijgen, ik vindt hem zo mooi.
12 Reviews Plaats review
Francie
|In oktober '23 een compleet eetkamertafel, 6 stoelen en één eetbank gekocht bij knibberler in Heerlen.
Nu 2 jaar later laat in de eetbank de naad los.
Gebeld met knibbeler worden we van het kastje naar de muur gestuurd. We hadden notabene een 5 jarig service garantie hiervoor afgesloten bij "al in house service" waaronder ook losgeraakte stiknaden valt. Door middel van foto's beoordeelde zij dat het geen stiknaad fout is.
We zijn " not amused " over de gang van zaken bij Knibberler en ik raad ook iedereen aan er geen meubels te kopen en je zeker geen garantie service te laten aansmeren want ze doen er niets mee.
Petra
|Zeer lomp antwoord gekregen op een normale vraag bij knibbeler Heerlen
Bindels
|We hadden eerst wat problemen met ons nieuwe bankstel.
Dit werd super opgelost en we zijn heel erg tevreden met de afhandeling.
Voor ons heeft Knibbeler een super service. Ook heel vriendelijke bezorgers. Dankjewel !
Anna Mooren
|De winkel in Roermond was oké. De mensen van de levering waren bot en onvriendelijk. Ik zou een tijdslot krijgen, hetgeen niet gebeurd is. De dressoir uit de Ibiza serie is leuk om te zien, maar stinkt regelrecht naar vergif. Ik heb de hele dag de deur openstaan en de luchtverversing aan, maar krijg nog steeds hoofdpijn van die rommel.( Komt uit India) Je zal maar de hele serie gekocht hebben en dan in de winter. ***
Hilde Vaessen
|Zes weken geleden zag ik een tafellamp in de winkel.Wilde deze graag hebben, de verkoper zei dat het twee weken zou duren.Inmiddels is het zes weken wachten.Ik heb al twee keer gebeld en krijg te horen dat het nog even duurt.Terwijl op de site staat dat de lamp voorradig is.Ik ben blij dat ik niet heb aanbetaald.Ik wacht nog heel eventjes en ga dan ergens anders op zoek.Hoop de lamp toch nog te krijgen, ik vindt hem zo mooi.