Geweldige service. Vooraf gebeld voor de inruil van mijn oude auto. Of het zinvol was van Almere naar Kaatsheuvel te rijden. Klantvriendelijk en duidelijk. Na het weekend heen gereden en auto ook gekocht (Espace 2004). Zonder garantie, maar met de afspraak dat airco werd gecontroleerd en de distributieriem nog zou worden vervangen (over ongeveer 6 weken)
Aircopomp werd nog vervangen, APK keuring en vervolgens naar huis. Auto reed als een trein.
Helaas thuis bij parkeren deed de stuurbekrachting het niet. Op advies van garage de Jong de renault service gebeld (kosten waren voor hun). Bleek iets heel simpels (multiriem slipte een beetje bij stationair) maar garage wilde graag eerder de distributieriem vervangen zodat ook dit probleem kon worden verholpen.
Geen garantie?? Of toch wel!!. De melding is terecht. Service zit inderdaad in de familie.
En ook in de medewerkers!!
10
De service
De uitstraling
De prijs
De klantgerichtheid
De communicatie
Klant van Autobedrijf Johan de Jong B.V.
|
De eerste indruk was al meteen goed. We werden netjes te woord gestaan en kregen op alle vragen keurig antwoord. Er werd alle tijd genomen. Alle afgesproken werkzaamheden zijn nagekomen en de auto is zeer netjes afgeleverd.
3 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Johan de Jong B.V.
|Geweldige service. Vooraf gebeld voor de inruil van mijn oude auto. Of het zinvol was van Almere naar Kaatsheuvel te rijden. Klantvriendelijk en duidelijk. Na het weekend heen gereden en auto ook gekocht (Espace 2004). Zonder garantie, maar met de afspraak dat airco werd gecontroleerd en de distributieriem nog zou worden vervangen (over ongeveer 6 weken)
Aircopomp werd nog vervangen, APK keuring en vervolgens naar huis. Auto reed als een trein.
Helaas thuis bij parkeren deed de stuurbekrachting het niet. Op advies van garage de Jong de renault service gebeld (kosten waren voor hun). Bleek iets heel simpels (multiriem slipte een beetje bij stationair) maar garage wilde graag eerder de distributieriem vervangen zodat ook dit probleem kon worden verholpen.
Geen garantie?? Of toch wel!!. De melding is terecht. Service zit inderdaad in de familie.
En ook in de medewerkers!!
Klant van Autobedrijf Johan de Jong B.V.
|De eerste indruk was al meteen goed. We werden netjes te woord gestaan en kregen op alle vragen keurig antwoord. Er werd alle tijd genomen. Alle afgesproken werkzaamheden zijn nagekomen en de auto is zeer netjes afgeleverd.