Op dinsdag 17 juni bij deze Intratuin in Nijkerk een rouwboeket besteld. Kosten hiervan E. 150,-. Dit moest op donderdag 19 juni bij uitvaartcentrum De Elzenhof in Harderwijk worden afgeleverd. Helaas is het de Intratuin niet gelukt om het op die dag aan te leveren, want wat bleek, ze hadden mijn bestelling ondergebracht bij Koping Flora Drielanden in Harderwijk en deze zouden verantwoordelijk zijn voor het aanleveren van het rouwboeket. Dat het aanleveren van het rouwboeket op de juiste dag niet is gelukt is een zeer grote teleurstelling geweest en is onvergeefbaar. Dit heb ik, na vele telefonische omzwervingen en men mij telkens aan het lijntje hield, aan de eigenaar van deze Intratuin, Marcel Moms, verteld. Dat ik hem uiteindelijk kon spreken lukte alles bij elkaar wel pas na 2 weken! Helaas heeft hij niets voor mij willen doen, want "zij" hadden de bestelling opgenomen en doorgegeven naar hun "partner" in Harderwijk. De eigenaar Koping Flora Drielanden heeft ook niets voor mij willen doen. Het enige dat hij wel heeft gedaan is zijn medewerkster een telefoontje met mij laten doen i.p.v. groot te zijn en mij zelf te bellen. De eigenaar van de Intratuin wilde mij nog wel een tegemoetkoming doen van E. 10,-. Ik heb hem gezegd dat hij dat maar op een plek moet verstoppen waar geen zonlicht komt.
Even samengevat; de "heer" Marcel Moms en de eigenaar van de Koping Flora Drielanden zijn in mijn ogen zeer onsympathieke en onempathische "mensen" zonder hart. Mijn tip aan een ieder is, bestel nooit nooit nooit bloemen of een boeket bij deze Intratuin, want je weet niet wanneer het wordt bezorgd, ondanks "hun" toezegging. Voor Marcel Moms nog een tip; zorg dat je 's zondags vooraan in het bankje zit en er komt altijd een moment in jouw leven dat dit een "Karma moment" wordt en dat gun ik jou dan ook van harte. Veel plezier in jouw verdere leven met onsympathiek zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marjon
|
Ik kreeg van een vriendin een prachtige Medinella plant, gekocht bij Intratuin Nijkerk. Hij begon al meteen met knoppen uit te vallen en binnen 2 weken zat er geen knop meer aan. Ik heb zelf contact klantenservice opgenomen, aankoopbewijs en foto aangeleverd. Veel over en weer gemaild, lang verhaal kort….Ze waren totaal niet meedenkend aangezien ik niet in de buurt woon, ik moest de plant en aankoopbewijs langs brengen. Geld terug krijgen hebben ze nog nooit van gehoord! Wat een fiasco winkel miss het personeel eens op klantvriendelijkheids training sturen!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Asselt
|
Vanmiddag waren wij daar met onze kleinkinderen om plantjes te kopen
Zij zagen het speeltoestel en gingen daar in spelen
Er waren meerdere kinderen en ik hield toezicht
De kinderen speelden uitbundig en hadden de grootste schik
Opeens komt er een oudere medewerker (man) die aan het vegen was en begon te schreeuwen dat de kinderen rustig moesten zijn en niet zo mochten schreeuwen
Er zaten meerdere mensen in het restaurant en die spraken schande over het gedrag van deze medewerker
Ik sprak die man aan over zijn gedrag en kon ook nog een grote mond van hem krijgen
Ik vind dat die man daar niet hoort te werken en verwacht wel dat de baas van deze intratuin hier werk van maakt
Zo ga je niet met mensen en kinderen om
Gr.fam van asselt
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J Borst
|
Helaas vind ik deze vestiging altijd een tegenvaller. Over het algemeen zeer onvriendelijk personeel. Niemand groet, of geeft service. Aanbod beperkt. Zeker op de dieren artikelen/voer. Vaak lege schappen en geringe keuze. Groot verschil in alle opzichten met Barneveld. Voorbeeldfunctie!
Jammer...
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Intratuin Nijkerk
|
Fijne winkel altijd wat nieuws.Diverse thema's die vaak wisselen.Zeer prettige winkel.Vriendelijk personeel.Ga zo door Intratuin Nijkerk.
371 Reviews Plaats review
Robert Snellink
|Op dinsdag 17 juni bij deze Intratuin in Nijkerk een rouwboeket besteld. Kosten hiervan E. 150,-. Dit moest op donderdag 19 juni bij uitvaartcentrum De Elzenhof in Harderwijk worden afgeleverd. Helaas is het de Intratuin niet gelukt om het op die dag aan te leveren, want wat bleek, ze hadden mijn bestelling ondergebracht bij Koping Flora Drielanden in Harderwijk en deze zouden verantwoordelijk zijn voor het aanleveren van het rouwboeket. Dat het aanleveren van het rouwboeket op de juiste dag niet is gelukt is een zeer grote teleurstelling geweest en is onvergeefbaar. Dit heb ik, na vele telefonische omzwervingen en men mij telkens aan het lijntje hield, aan de eigenaar van deze Intratuin, Marcel Moms, verteld. Dat ik hem uiteindelijk kon spreken lukte alles bij elkaar wel pas na 2 weken! Helaas heeft hij niets voor mij willen doen, want "zij" hadden de bestelling opgenomen en doorgegeven naar hun "partner" in Harderwijk. De eigenaar Koping Flora Drielanden heeft ook niets voor mij willen doen. Het enige dat hij wel heeft gedaan is zijn medewerkster een telefoontje met mij laten doen i.p.v. groot te zijn en mij zelf te bellen. De eigenaar van de Intratuin wilde mij nog wel een tegemoetkoming doen van E. 10,-. Ik heb hem gezegd dat hij dat maar op een plek moet verstoppen waar geen zonlicht komt.
Even samengevat; de "heer" Marcel Moms en de eigenaar van de Koping Flora Drielanden zijn in mijn ogen zeer onsympathieke en onempathische "mensen" zonder hart. Mijn tip aan een ieder is, bestel nooit nooit nooit bloemen of een boeket bij deze Intratuin, want je weet niet wanneer het wordt bezorgd, ondanks "hun" toezegging. Voor Marcel Moms nog een tip; zorg dat je 's zondags vooraan in het bankje zit en er komt altijd een moment in jouw leven dat dit een "Karma moment" wordt en dat gun ik jou dan ook van harte. Veel plezier in jouw verdere leven met onsympathiek zijn.
Marjon
|Ik kreeg van een vriendin een prachtige Medinella plant, gekocht bij Intratuin Nijkerk. Hij begon al meteen met knoppen uit te vallen en binnen 2 weken zat er geen knop meer aan. Ik heb zelf contact klantenservice opgenomen, aankoopbewijs en foto aangeleverd. Veel over en weer gemaild, lang verhaal kort….Ze waren totaal niet meedenkend aangezien ik niet in de buurt woon, ik moest de plant en aankoopbewijs langs brengen. Geld terug krijgen hebben ze nog nooit van gehoord! Wat een fiasco winkel miss het personeel eens op klantvriendelijkheids training sturen!
Van Asselt
|Vanmiddag waren wij daar met onze kleinkinderen om plantjes te kopen
Zij zagen het speeltoestel en gingen daar in spelen
Er waren meerdere kinderen en ik hield toezicht
De kinderen speelden uitbundig en hadden de grootste schik
Opeens komt er een oudere medewerker (man) die aan het vegen was en begon te schreeuwen dat de kinderen rustig moesten zijn en niet zo mochten schreeuwen
Er zaten meerdere mensen in het restaurant en die spraken schande over het gedrag van deze medewerker
Ik sprak die man aan over zijn gedrag en kon ook nog een grote mond van hem krijgen
Ik vind dat die man daar niet hoort te werken en verwacht wel dat de baas van deze intratuin hier werk van maakt
Zo ga je niet met mensen en kinderen om
Gr.fam van asselt
J Borst
|Helaas vind ik deze vestiging altijd een tegenvaller. Over het algemeen zeer onvriendelijk personeel. Niemand groet, of geeft service. Aanbod beperkt. Zeker op de dieren artikelen/voer. Vaak lege schappen en geringe keuze. Groot verschil in alle opzichten met Barneveld. Voorbeeldfunctie!
Jammer...
Klant van Intratuin Nijkerk
|Fijne winkel altijd wat nieuws.Diverse thema's die vaak wisselen.Zeer prettige winkel.Vriendelijk personeel.Ga zo door Intratuin Nijkerk.