Deze mevrouw rompas heeft de toko opgedoekt en alle scheepjes achter zich verbrand. Lopende bestellingen worden niet meer afgehandeld, en mensen krijgen hun geld niet meer terug. Er wordt niet meer gereageerd op email of chattapp en social media Wat mij betreft gewoon crimineel gedrag. Mevrouw rompas hoopt door te starten in een andere retailbranche. Goeie manier om met je klantenkring om te gaan die je ouders voor je hebben klaargezet. Schaam je mevrouw rompas. Ik denk er hard over om aangifte te doen al is het maar een klein bedrag. Dit soort gedrag geeft retailmarkt een slechte naam.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rita
|
Ik krijg geen reactie op mijn mailtje en whatsapp berichtjes. Zo jammer is dat . Ik had meer van het bedrijf verwacht .
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Linda
|
Na een geplaatste bestelling niets meer vernomen. Geen contact te krijgen via mail, telefonisch en whatsapp. Bestel hier nooit meer en heb andere afgeraden bij deze webshop te bestellen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Heidi
|
Mijn bestelling duurde wat lang en ik ging twijfelen aangezien de reviews niet zo goed waren. Echter na het sturen van een Whattsap heeft Yasmin direct contact met mij opgenomen. De levering van mijn bestelling duurde inderdaad wat langer. Dezelfde dag heeft ze alles via DHL verstuurd, de track and tracecode werd via de Whattsap doorgestuurd en alles is nu binnen. Perfect geregeld.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Judith Reinaart
|
Wat een hoofdpijndossier, Indomas. Ik wilde een longtongvorm, en zag dat zei die hadden. Dus in plaats van bij mijn plaatselijke toko, een keer bij Indomas de boodschappen gedaan.
- de eerste keer dat de longtongvorm er niet bij
- er werd pas na zeer lang aandringen gereageerd
- ik zou de longtongvorm weggegooid hebben maar als geste zou ik bij een volgende bestelling eentje gratis krijgen
- een paar maanden weer boodschappen bij Indomas, waaronder 20 kilo rijst en dus de longtongvorm
- zij presteren het om die zaken in één pakket te doen, waardoor de aluminium longtongvorm geplet is
- inmiddels ben ik twee weken verder en Indomas reageert weer nergens op
Ik ga hier nooit meer iets bestellen, vind deze zaak niet klantgericht zoals je zou mogen verwachten.
10 Reviews Plaats review
Rik
|Deze mevrouw rompas heeft de toko opgedoekt en alle scheepjes achter zich verbrand. Lopende bestellingen worden niet meer afgehandeld, en mensen krijgen hun geld niet meer terug. Er wordt niet meer gereageerd op email of chattapp en social media Wat mij betreft gewoon crimineel gedrag. Mevrouw rompas hoopt door te starten in een andere retailbranche. Goeie manier om met je klantenkring om te gaan die je ouders voor je hebben klaargezet. Schaam je mevrouw rompas. Ik denk er hard over om aangifte te doen al is het maar een klein bedrag. Dit soort gedrag geeft retailmarkt een slechte naam.
Rita
|Ik krijg geen reactie op mijn mailtje en whatsapp berichtjes. Zo jammer is dat . Ik had meer van het bedrijf verwacht .
Linda
|Na een geplaatste bestelling niets meer vernomen. Geen contact te krijgen via mail, telefonisch en whatsapp. Bestel hier nooit meer en heb andere afgeraden bij deze webshop te bestellen!
Heidi
|Mijn bestelling duurde wat lang en ik ging twijfelen aangezien de reviews niet zo goed waren. Echter na het sturen van een Whattsap heeft Yasmin direct contact met mij opgenomen. De levering van mijn bestelling duurde inderdaad wat langer. Dezelfde dag heeft ze alles via DHL verstuurd, de track and tracecode werd via de Whattsap doorgestuurd en alles is nu binnen. Perfect geregeld.
Judith Reinaart
|Wat een hoofdpijndossier, Indomas. Ik wilde een longtongvorm, en zag dat zei die hadden. Dus in plaats van bij mijn plaatselijke toko, een keer bij Indomas de boodschappen gedaan.
- de eerste keer dat de longtongvorm er niet bij
- er werd pas na zeer lang aandringen gereageerd
- ik zou de longtongvorm weggegooid hebben maar als geste zou ik bij een volgende bestelling eentje gratis krijgen
- een paar maanden weer boodschappen bij Indomas, waaronder 20 kilo rijst en dus de longtongvorm
- zij presteren het om die zaken in één pakket te doen, waardoor de aluminium longtongvorm geplet is
- inmiddels ben ik twee weken verder en Indomas reageert weer nergens op
Ik ga hier nooit meer iets bestellen, vind deze zaak niet klantgericht zoals je zou mogen verwachten.