Mail dat medicatie kan worden gehaald, omdat ik werk bel ik ze even om te vragen of mijn vrouw de medicatie kan/mag ophalen. (ik werk tot 18.00 dus op tijd ophalen is lastig)
Vermeld is dat ze in de maanden juli, augustus en september tussen 12.30u en 13.30u gesloten zijn.
Zelfs om 14.00 wordt de telefoon niet opgenomen.....wat een verschrikkelijk slechte apotheek is dit geworden. Gewoon een keuzemenu doorlopen en dan tot 3x toe niet worden opgenomen (geholpen)
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Esther
|
Ineens zit er een nieuwe apotheker op, zonder de patiënten te hebben ingelicht. Deze nieuwe apotheker is totaal niet meewerkend. Het laat haar totaal koud of iemand nu wel of geen pijn heeft, zolang haar eigen geldzak maar gevuld wordt. Vroeger was het een medicijnverstrekker nu draait alles om geld ipv zorg.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nicole
|
Sommige personeelsleden zijn niet klantvriendelijk en hooghartig
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Annie
|
in de middagpauze afhaalcode ingetypt, zegt dat apparaat "uw bestelling staat klaar". Er was niemand binnen, dus ik loop onmiddellijk naar binnen n.a.v. die tekst op dat apparaat. Er wordt op nogal norse toon gezegd dat ik de volgende keer in de tent mag wachten. Tip: als dat apparaat nu zou vermelden "wacht op de bel tot nummer verschijnt" worden men niet getriggerd ongewenst te snel naar binnen te lopen.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
De Waard
|
Het zou heel prettig zijn als er iets meer vriendelijkheid wordt getoond.
Het lijkt altijd moeilijk te zijn wanneer er iets gevraagd word.
Een glimlach kost niets
8 Reviews Plaats review
Richard
|Mail dat medicatie kan worden gehaald, omdat ik werk bel ik ze even om te vragen of mijn vrouw de medicatie kan/mag ophalen. (ik werk tot 18.00 dus op tijd ophalen is lastig)
Vermeld is dat ze in de maanden juli, augustus en september tussen 12.30u en 13.30u gesloten zijn.
Zelfs om 14.00 wordt de telefoon niet opgenomen.....wat een verschrikkelijk slechte apotheek is dit geworden. Gewoon een keuzemenu doorlopen en dan tot 3x toe niet worden opgenomen (geholpen)
Esther
|Ineens zit er een nieuwe apotheker op, zonder de patiënten te hebben ingelicht. Deze nieuwe apotheker is totaal niet meewerkend. Het laat haar totaal koud of iemand nu wel of geen pijn heeft, zolang haar eigen geldzak maar gevuld wordt. Vroeger was het een medicijnverstrekker nu draait alles om geld ipv zorg.
Nicole
|Sommige personeelsleden zijn niet klantvriendelijk en hooghartig
Annie
|in de middagpauze afhaalcode ingetypt, zegt dat apparaat "uw bestelling staat klaar". Er was niemand binnen, dus ik loop onmiddellijk naar binnen n.a.v. die tekst op dat apparaat. Er wordt op nogal norse toon gezegd dat ik de volgende keer in de tent mag wachten. Tip: als dat apparaat nu zou vermelden "wacht op de bel tot nummer verschijnt" worden men niet getriggerd ongewenst te snel naar binnen te lopen.
De Waard
|Het zou heel prettig zijn als er iets meer vriendelijkheid wordt getoond.
Het lijkt altijd moeilijk te zijn wanneer er iets gevraagd word.
Een glimlach kost niets