Slecht geholpen met duur Bose systeem. Bass module kapot. Moeten t zelf opsturen omdat bij Media markt alle zooi kwijt raakt of nooit terugkomt. Volledig waardeloos… staat in middels al 1,5 week bij mediamarkt en moeten t nu zelf opsturen naar reparatiepunt in Duitsland van Bose. Een 20 kilo wegende bass module. Lekker handig. Dus NEE de service is WAARDELOOS!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Essers
|
Bij deze wil ik nog dhr. Sharbel bedanken voor zijn clientvriendelijkheid en vooral vakkennis bij aankoop van een nieuwe laptop. Ik was reeds 3 keer voor problem3en gekomen bij omzetting van oud naar nieuw, dhr. Sharbel was instaat om binnen korte tijd al mijn problemen op te lossen!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Houtackers
|
Oplichting! We staan in de winkel willen een OLED tv van 1000€ kopen. Sorry we hebben alleen nog een gecalibreerde dat kost 99€ extra. Nee sorry dan willen we hem niet. Om hem vervolgens via internet te bestellen … na 30 minuten te mogen ophalen in hetzelfde filiaal HEERLEN! En dan blijkt de niet gecalibreerde variant op voorraad te zijn en krijgen we deze mee!!! Oplichters, bah wat een agressieve verkooptruc! Dieptriest dat jullie je geld op deze manier willen verdienen!
Ook nog 30 minuten aan de poort moeten wachten omdat de bel het niet doet! Dit is een gekend probleem, zie overige negatieve reviews! Ze verkopen deze bel nota bene zelf …
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jo jacobs
|
Ben laatst zeer goed geholpen door Dhr. Jairo bij het vervangen van de skin bescherming op mijn horloge, deze was in zeer ,korte tijd losgekomen. Dit bij de vestiging in Heerlen .
bedankt voor deze service
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gertie Wesolek
|
Ik wil Noah en Jesse van de afdeling telefoniediensten een 10 geven, hebben heeel veel moeite gedaan om het probleem op te lossen. Mediamarkt Heerlen
533 Reviews Plaats review
Dekker
|Slecht geholpen met duur Bose systeem. Bass module kapot. Moeten t zelf opsturen omdat bij Media markt alle zooi kwijt raakt of nooit terugkomt. Volledig waardeloos… staat in middels al 1,5 week bij mediamarkt en moeten t nu zelf opsturen naar reparatiepunt in Duitsland van Bose. Een 20 kilo wegende bass module. Lekker handig. Dus NEE de service is WAARDELOOS!!!!
Essers
|Bij deze wil ik nog dhr. Sharbel bedanken voor zijn clientvriendelijkheid en vooral vakkennis bij aankoop van een nieuwe laptop. Ik was reeds 3 keer voor problem3en gekomen bij omzetting van oud naar nieuw, dhr. Sharbel was instaat om binnen korte tijd al mijn problemen op te lossen!
Houtackers
|Oplichting! We staan in de winkel willen een OLED tv van 1000€ kopen. Sorry we hebben alleen nog een gecalibreerde dat kost 99€ extra. Nee sorry dan willen we hem niet. Om hem vervolgens via internet te bestellen … na 30 minuten te mogen ophalen in hetzelfde filiaal HEERLEN! En dan blijkt de niet gecalibreerde variant op voorraad te zijn en krijgen we deze mee!!! Oplichters, bah wat een agressieve verkooptruc! Dieptriest dat jullie je geld op deze manier willen verdienen!
Ook nog 30 minuten aan de poort moeten wachten omdat de bel het niet doet! Dit is een gekend probleem, zie overige negatieve reviews! Ze verkopen deze bel nota bene zelf …
jo jacobs
|Ben laatst zeer goed geholpen door Dhr. Jairo bij het vervangen van de skin bescherming op mijn horloge, deze was in zeer ,korte tijd losgekomen. Dit bij de vestiging in Heerlen .
bedankt voor deze service
Gertie Wesolek
|Ik wil Noah en Jesse van de afdeling telefoniediensten een 10 geven, hebben heeel veel moeite gedaan om het probleem op te lossen. Mediamarkt Heerlen