Vandaag slechte ervaring mbt mijn vraag over de stoel Aleby.
Nadat 3 medewerkers de verkeerde informatie gaven, namelijk 1 zei deze stoel moet worden vervangen komt u morgen maar terug, bij terugkomst bleek de medewerker (Eline) te vertellen dat de stoel niet stuk was, maar verkeerd gemonteerd,. Na overleg met de klantenservice nogmaals na de afdeling, daar was een oudere medewerkster ( Helaas weet ik haar naam niet) die mij uiteindelijk goed heeft geholpen, namelijk de juiste uitleg gegeven over de manier waarop de stoel vergrendeld en ontgrendeld kan worden. Pfff.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marja Hiep
|
Vanmiddag geweest in Groningen. Alles prima..aan het eind een hotdog en pannini mee....geholpen door een meneer die er totaal geen zin meer in had. JAMMER
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Silvia
|
Niet klantvriendelijk maar politiek correct.... Bah!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Aref zarifi
|
Ik heb totaal voor € 3000 spullen bij Ikea besteld na de 3 weken met veel moeite achter gekomen dat ze kunnen helaas de spullen niet inleveren,
Uitkijken erg slecht service
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
MirjamBakker
|
Waardeloze service bij de Ikea (Groningen). Vraag je om simpel advies over een keuken moet je een afspraak maken, die vervolgens 40 euro kost. Dus ik klant kom naar jullie winkel om advies te vragen...'geen tijd voor nu, kom maar een andere keer en kost 40 euro'. Hier gaat het helemaal mis qua service. Zo ga je niet met klanten om. Ben teleurgesteld vertrokken... Kom daar nooit meer voor zulke aankopen.
1173 Reviews Plaats review
Susan
|Vandaag slechte ervaring mbt mijn vraag over de stoel Aleby.
Nadat 3 medewerkers de verkeerde informatie gaven, namelijk 1 zei deze stoel moet worden vervangen komt u morgen maar terug, bij terugkomst bleek de medewerker (Eline) te vertellen dat de stoel niet stuk was, maar verkeerd gemonteerd,. Na overleg met de klantenservice nogmaals na de afdeling, daar was een oudere medewerkster ( Helaas weet ik haar naam niet) die mij uiteindelijk goed heeft geholpen, namelijk de juiste uitleg gegeven over de manier waarop de stoel vergrendeld en ontgrendeld kan worden. Pfff.
Marja Hiep
|Vanmiddag geweest in Groningen. Alles prima..aan het eind een hotdog en pannini mee....geholpen door een meneer die er totaal geen zin meer in had. JAMMER
Silvia
|Niet klantvriendelijk maar politiek correct.... Bah!
Aref zarifi
|Ik heb totaal voor € 3000 spullen bij Ikea besteld na de 3 weken met veel moeite achter gekomen dat ze kunnen helaas de spullen niet inleveren,
Uitkijken erg slecht service
MirjamBakker
|Waardeloze service bij de Ikea (Groningen). Vraag je om simpel advies over een keuken moet je een afspraak maken, die vervolgens 40 euro kost. Dus ik klant kom naar jullie winkel om advies te vragen...'geen tijd voor nu, kom maar een andere keer en kost 40 euro'. Hier gaat het helemaal mis qua service. Zo ga je niet met klanten om. Ben teleurgesteld vertrokken... Kom daar nooit meer voor zulke aankopen.