Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring bij Bike Xtra. Vanaf het eerste moment werd ik vriendelijk geholpen en kreeg ik deskundig advies over welke fiets het beste bij mijn wensen paste. Het personeel is professioneel, denkt echt met je mee en neemt de tijd om alles goed uit te leggen.
De fiets werd perfect afgesteld en was op tijd klaar voor gebruik. Ook na de aankoop kon ik terecht met vragen en kleine aanpassingen, zonder extra kosten. Het is duidelijk dat klanttevredenheid hier voorop staat.
Ik kan deze fietsenzaak van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, betrouwbaarheid en uitstekende service!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maurits
|
Uitzonderlijk vriendelijke eigenaren die altijd met raad en daad voor je klaar staan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R
|
Vervangen van remblokjes voor en achter op een elektrische fiets. Eigenaar zei dat de velg vettig aanvoelde en zou hem gelijk even ontvetten. Ik had helaas geen prijs afgesproken. Toen ik hem ophaalde moest ik €129,-- !!!!! afrekenen. Ik vroeg nog als ik dezelfde blokjes bij hem nu zou kopen wat het mij zou kosten, €20,--. Dus €109,-- arbeidsloon voor het vervangen van een stel remblokjes???? PURE ***!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Beijen
|
Ik was door een auto van de weg af gereden, dus de fiets had een aardige klap gehad. Er waren en aantal dingen ontzet. Een plastic geleider van de handrem was gebroken en de ketting was er afgelopen. Voor een fietsenmaker misschien hooguit 10 minuten werk. 5 dagen wachten. Kosten 80 euro!!!Dat Xtra kunnen ze wel weglaten, want mijn zadel stond nog scheef en mijn stuur stond nog 10 cm naar rechts. Gelukkig hoef ik het zelf niet te betalen, maar ik voel me toch belazerd. Had get kunnen weten, want een buurman was een tijdje gelden ook opgelicht met een bandreparatie van 70 euro. Helaas, maar in het land der blinden is eenoog koning..
12 Reviews Plaats review
Josie
|Uitstekende service en kwaliteit!
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring bij Bike Xtra. Vanaf het eerste moment werd ik vriendelijk geholpen en kreeg ik deskundig advies over welke fiets het beste bij mijn wensen paste. Het personeel is professioneel, denkt echt met je mee en neemt de tijd om alles goed uit te leggen.
De fiets werd perfect afgesteld en was op tijd klaar voor gebruik. Ook na de aankoop kon ik terecht met vragen en kleine aanpassingen, zonder extra kosten. Het is duidelijk dat klanttevredenheid hier voorop staat.
Ik kan deze fietsenzaak van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, betrouwbaarheid en uitstekende service!
Maurits
|Uitzonderlijk vriendelijke eigenaren die altijd met raad en daad voor je klaar staan.
R
|Vervangen van remblokjes voor en achter op een elektrische fiets. Eigenaar zei dat de velg vettig aanvoelde en zou hem gelijk even ontvetten. Ik had helaas geen prijs afgesproken. Toen ik hem ophaalde moest ik €129,-- !!!!! afrekenen. Ik vroeg nog als ik dezelfde blokjes bij hem nu zou kopen wat het mij zou kosten, €20,--. Dus €109,-- arbeidsloon voor het vervangen van een stel remblokjes???? PURE ***!!
Peter
|Beijen
|Ik was door een auto van de weg af gereden, dus de fiets had een aardige klap gehad. Er waren en aantal dingen ontzet. Een plastic geleider van de handrem was gebroken en de ketting was er afgelopen. Voor een fietsenmaker misschien hooguit 10 minuten werk. 5 dagen wachten. Kosten 80 euro!!!Dat Xtra kunnen ze wel weglaten, want mijn zadel stond nog scheef en mijn stuur stond nog 10 cm naar rechts. Gelukkig hoef ik het zelf niet te betalen, maar ik voel me toch belazerd. Had get kunnen weten, want een buurman was een tijdje gelden ook opgelicht met een bandreparatie van 70 euro. Helaas, maar in het land der blinden is eenoog koning..
Peter
|Lilian
|Vakkundig, meedenkend personeel.