Voor de aanschaf van een laptop voor mijn startende onderneming ben ik speciaal naar Expert Roosendaal gegaan voor advies. Ik heb uitgebreid gevraagd naar de verschillen tussen modellen en vertrouwde op hun deskundigheid. Na een maand (nauwelijks gebruikt door vakantie) bleek dat de laptop niet geschikt is voor zakelijk gebruik: hij kan niet op een gangbaar dockingstation, via USB-C geen beeld doorgeven naar dubbele monitoren en er zit zelfs geen aansluiting voor een netwerkkabel op.
Toen ik hiermee terugging naar de winkel was de reactie teleurstellend: “Dat heeft u niet specifiek gevraagd.” Maar precies dáár kom je juist voor advies. In plaats van meedenken of een oplossing bieden, werd het probleem volledig bij mij neergelegd.
Kortom: duur apparaat, slechte service en geen gevoel dat er écht naar de klant wordt geluisterd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Expert Van Geel Roosendaal
|
Ik vermoed dat dit weinig uitleg behoeft, veel me altijd belangrijk en wordt goed geholpen. De service bij eigen ondeskundigheid en bij eventuele installatie is er prima!
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Expert Van Geel Roosendaal
|
Goed en eerlijk advies van een zeer gemotiveerd team. Mensen met volgens mij elk een bepaalde specialisatie, maar toch kennis van het geheel aan producten. Bezorging en service worden als zeer goed ervaren. Zeker een aanrader in een moeilijke markt!
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Bob De Roost
|
Telkens ik een probleem heb gehad is het dezelfde dag opgelost geweest.
Dit is de laatste 3 jaar 11 maal gebeurd.
Prima, beter, BEST
9.2
0
Mart
|
gerichte antwoorden op vragen, geen tricky verkoopverhalen
40 Reviews Plaats review
Jessica
|Voor de aanschaf van een laptop voor mijn startende onderneming ben ik speciaal naar Expert Roosendaal gegaan voor advies. Ik heb uitgebreid gevraagd naar de verschillen tussen modellen en vertrouwde op hun deskundigheid. Na een maand (nauwelijks gebruikt door vakantie) bleek dat de laptop niet geschikt is voor zakelijk gebruik: hij kan niet op een gangbaar dockingstation, via USB-C geen beeld doorgeven naar dubbele monitoren en er zit zelfs geen aansluiting voor een netwerkkabel op.
Toen ik hiermee terugging naar de winkel was de reactie teleurstellend: “Dat heeft u niet specifiek gevraagd.” Maar precies dáár kom je juist voor advies. In plaats van meedenken of een oplossing bieden, werd het probleem volledig bij mij neergelegd.
Kortom: duur apparaat, slechte service en geen gevoel dat er écht naar de klant wordt geluisterd.
Klant van Expert Van Geel Roosendaal
|Ik vermoed dat dit weinig uitleg behoeft, veel me altijd belangrijk en wordt goed geholpen. De service bij eigen ondeskundigheid en bij eventuele installatie is er prima!
Klant van Expert Van Geel Roosendaal
|Goed en eerlijk advies van een zeer gemotiveerd team. Mensen met volgens mij elk een bepaalde specialisatie, maar toch kennis van het geheel aan producten. Bezorging en service worden als zeer goed ervaren. Zeker een aanrader in een moeilijke markt!
Bob De Roost
|Telkens ik een probleem heb gehad is het dezelfde dag opgelost geweest.
Dit is de laatste 3 jaar 11 maal gebeurd.
Prima, beter, BEST
Mart
|gerichte antwoorden op vragen, geen tricky verkoopverhalen