Ik ben al vaker bij expert geweest en meestal tot tevredenheid, tot nu. Ik heb een diepvriezer gekocht van liebherr die na 2 maanden eind juli stuk ging. We zijn nu 5 weken verder en de vriezer is nog steeds niet gemaakt. Ik word niet op de hoogte gehouden waarom het zo lang duurt. Pas na meerdere keren zelf te bellen zowel naar expert en liebherr krijg ik een vage uitleg over een fabrikant die gesloten was tijdens de vakantie periode. Verder nog steeds radiostilte. Ze komen ook niet met een tijdelijke oplossing. Het antwoord is telkens hetzelfde ‘ze bellen wel wanneer het onderdeel binnen is’. Ik weet dat het grotendeels bij liebherr ligt maar expert is mijn leverancier en niet liebherr. Zij moeten met een oplossing komen. Dat kan een nieuwe vriezer zijn of geld retour. Als ik een A merk koop verwacht ik ook een A service.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alaa Dinno
|
Telefoon woord niet opgenomen geen service?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
tino
|
Probleem is netjes opgelost
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tino
|
@Expert.nl Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een van de medewerkers, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!! Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tino
|
Expert Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een of andere oetlul, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee ***, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!! Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op. Anders gaat er alleen maar veel slechte reclame komen!!!!
41 Reviews Plaats review
Alie
|Ik ben al vaker bij expert geweest en meestal tot tevredenheid, tot nu. Ik heb een diepvriezer gekocht van liebherr die na 2 maanden eind juli stuk ging. We zijn nu 5 weken verder en de vriezer is nog steeds niet gemaakt. Ik word niet op de hoogte gehouden waarom het zo lang duurt. Pas na meerdere keren zelf te bellen zowel naar expert en liebherr krijg ik een vage uitleg over een fabrikant die gesloten was tijdens de vakantie periode. Verder nog steeds radiostilte. Ze komen ook niet met een tijdelijke oplossing. Het antwoord is telkens hetzelfde ‘ze bellen wel wanneer het onderdeel binnen is’. Ik weet dat het grotendeels bij liebherr ligt maar expert is mijn leverancier en niet liebherr. Zij moeten met een oplossing komen. Dat kan een nieuwe vriezer zijn of geld retour. Als ik een A merk koop verwacht ik ook een A service.
Alaa Dinno
|Telefoon woord niet opgenomen geen service?
tino
|Probleem is netjes opgelost
Tino
|@Expert.nl Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een van de medewerkers, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!! Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op!
Tino
|Expert Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een of andere oetlul, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee ***, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!! Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op. Anders gaat er alleen maar veel slechte reclame komen!!!!