Wij zijn nu verschillende keren geweest voor ook verschillende producten van tuinplanten/potten tot interieur en bij iedere afdeling echt top geholpen. Erg tevreden over alles, wat een prachtige
zaak.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeanette de K
|
Man man man wat een bedrijf.. Akelige eigenaar die als een dictator zijn bedrijf probeert te runnen.. moderne *** voor het personeel. Angst cultuur, heel erge rotklusjes. Schreeuwen naar personeel. De heer Hendriks laat zijn nieuwe personeel werkweken lang continu stofzuigen, afval opruimen boenen/ karton scheuren etc. Later hoor je dat dit beter en sneller moet. Misbruik van werktijden, Veel doorloop, huilende werknemers, ik kan nog wel even doorgaan. Nieuwe werknemers worden inderdaad weggepest door de oudere garde. Dit word doodleuk tijdens de pauze besproken. Voordat ik hier ging werken had ik hier al iets over gehoord, dit is helaas inderdaad het geval. Ze gaan dan nieuwe medewerkers negeren/of met meerdere uitschelden/uitlachen en belachelijk maken. Alsof je op de basisschool zit. Wanneer dit gebeurt kun je bij niemand je ei kwijt, dan maar binnen roken want dat is hier toch normaal. Van sigaren tot sigaretten en shaggies! We nemen de asbak gewoon mee de winkel in, echt ongelofelijk.. Kortom: mensen ASJEBLIEFT bespaar jezelf de tijd en word niet de volgende die doodongelukkig op zoek moet gaat naar een andere baan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gertjan
|
Zojuist bij Eurofleur Leusden geweest, net voor sluitingstijd (17.45 uur). Ik liep zonder iets gekocht te hebben door de poortjes en het alarm ging af. Op harde toon vroeg een medewerkster of ik terug wilde lopen, omdat het alarm afging. Ze vroeg of ik mijn handen mijn zakken wilde halen (!!). Ik gaf aan dat dit voor mij als een politieverhoor aanvoelde. De dame in kwestie observeerde mij een tijdje. Een drietal andere medewerksters keek toe. Het viel me op dat de medewerkster in kwestie geen 'sorry' zei, immers JULLIE alarm functioneerde niet. Ik liep zuchtend weg, terwijl ik 'ongelooflijk dit, ongelooflijk' zei. Een medewerkers zei nog 'maar u bent toch 'netjes" behandeld?'. Tja..
Ik voelde mij -ten onterechte- behandeld als een dief.
Beste Eurofleur, ik woon 50 jaar in Leusden en kom al 50 jaar bij juliie, vanaf mijn derde met mijn ouders destijds. Dit was de laaste keer.
JULLIE HEBBEN MIJ ZO ONBESCHOFT BEHANDELD.
Jullie verliezen een heel trouwe klant.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Emeline
|
Prachtige winkel, groot assortiment. Medewerkers over het algemeen vriendelijk, behalve bij de kassa. Ronduit onbeschoft maar met een grote sarcastische glimlach.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ben huver
|
we zijnnet terug van een bwzoek aan de kerstshow in leusden..
wat een pracht en de snowworld ongelooflijk mooi nog niet eerder zo iets moois gezien.prachtig vakwerk ook een grote pluim voor de medewerkers.
12 Reviews Plaats review
A.Doppenberg
|Wij zijn nu verschillende keren geweest voor ook verschillende producten van tuinplanten/potten tot interieur en bij iedere afdeling echt top geholpen. Erg tevreden over alles, wat een prachtige
zaak.
Jeanette de K
|Man man man wat een bedrijf.. Akelige eigenaar die als een dictator zijn bedrijf probeert te runnen.. moderne *** voor het personeel. Angst cultuur, heel erge rotklusjes. Schreeuwen naar personeel. De heer Hendriks laat zijn nieuwe personeel werkweken lang continu stofzuigen, afval opruimen boenen/ karton scheuren etc. Later hoor je dat dit beter en sneller moet. Misbruik van werktijden, Veel doorloop, huilende werknemers, ik kan nog wel even doorgaan. Nieuwe werknemers worden inderdaad weggepest door de oudere garde. Dit word doodleuk tijdens de pauze besproken. Voordat ik hier ging werken had ik hier al iets over gehoord, dit is helaas inderdaad het geval. Ze gaan dan nieuwe medewerkers negeren/of met meerdere uitschelden/uitlachen en belachelijk maken. Alsof je op de basisschool zit. Wanneer dit gebeurt kun je bij niemand je ei kwijt, dan maar binnen roken want dat is hier toch normaal. Van sigaren tot sigaretten en shaggies! We nemen de asbak gewoon mee de winkel in, echt ongelofelijk.. Kortom: mensen ASJEBLIEFT bespaar jezelf de tijd en word niet de volgende die doodongelukkig op zoek moet gaat naar een andere baan.
Gertjan
|Zojuist bij Eurofleur Leusden geweest, net voor sluitingstijd (17.45 uur). Ik liep zonder iets gekocht te hebben door de poortjes en het alarm ging af. Op harde toon vroeg een medewerkster of ik terug wilde lopen, omdat het alarm afging. Ze vroeg of ik mijn handen mijn zakken wilde halen (!!). Ik gaf aan dat dit voor mij als een politieverhoor aanvoelde. De dame in kwestie observeerde mij een tijdje. Een drietal andere medewerksters keek toe. Het viel me op dat de medewerkster in kwestie geen 'sorry' zei, immers JULLIE alarm functioneerde niet. Ik liep zuchtend weg, terwijl ik 'ongelooflijk dit, ongelooflijk' zei. Een medewerkers zei nog 'maar u bent toch 'netjes" behandeld?'. Tja..
Ik voelde mij -ten onterechte- behandeld als een dief.
Beste Eurofleur, ik woon 50 jaar in Leusden en kom al 50 jaar bij juliie, vanaf mijn derde met mijn ouders destijds. Dit was de laaste keer.
JULLIE HEBBEN MIJ ZO ONBESCHOFT BEHANDELD.
Jullie verliezen een heel trouwe klant.
Eurofleur
|Emeline
|Prachtige winkel, groot assortiment. Medewerkers over het algemeen vriendelijk, behalve bij de kassa. Ronduit onbeschoft maar met een grote sarcastische glimlach.
ben huver
|we zijnnet terug van een bwzoek aan de kerstshow in leusden..
wat een pracht en de snowworld ongelooflijk mooi nog niet eerder zo iets moois gezien.prachtig vakwerk ook een grote pluim voor de medewerkers.