Ik had laatst medicijnen gekocht. De medewerker aan de kassa vroeg niet eens of ik uitleg wil en of ik weet hoe ik moet gebruiken. Ik heb in het verleden de baby zegels gespaard en vergeet altijd te verzilveren. Tot een tijd terug nam ik die mee om te vragen of die zegels nog geldig zijn bij de kassa. Ik werd door de medewerker uitgelachen dat ik uit de prehistorie kom omdat de zegels al heel lang niet meer geldig zijn. Hij lachte me uit en zei ‘ deze zegels komen uit de historie en waar kom jij vandaan’. Twee jaar geleden hadden ze bij de Etos haarproducten van van een bepaalde merk in de aanbieding (1+1). Ik wilde haarmasker van die merk en vroeg aan een medewerkster of deze ook onder de aanbieding valt. Die medewerker reageert geïrriteerd ‘ nee, natuurlijk niet. Mijn salaris moet ook betaald worden!!’
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Etos
|
Hele vriendelijke verkoopsters, vooral de vaste krachten. Ze willen je graag helpen en denken met je mee. Als iets niet op voorraad is bieden ze zelf al aan om te bellen als het binnen is. Goede acties en de schappen zijn netjes aangevuld als de vracht binnen is. Nadeel is dat het een wat kleinere winkel betreft en zo ook een kleiner assortiment heeft.
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Etos
|
Ik heb de vergelijking gemaakt met DA, Kruidvat en DIO en Etos springt er wel uit qua prijs kwaliteitsverhouding. Kruidvat kenmerkt zich doordat de winkel altijd heel rommelig is en je je vaak een weg moet banen tussen de uitstallingen .DIO en DA zijn aanmerkelijk duurder
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Etos
|
Het personeel begroet je altijd bij binnenkomst, is altijd bereid om te helpen en antwoorden gaan verder dan een korte ja of nee. Men denkt mee en doet moeite voor de klant.
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Etos
|
Soms is het wel leuk als er een nieuw product komt en wordt aan geprijst ! Met bv test dag hoe je het moet gebruiken onder begeleiding van deskundige!
14 Reviews Plaats review
Yk
|Ik had laatst medicijnen gekocht. De medewerker aan de kassa vroeg niet eens of ik uitleg wil en of ik weet hoe ik moet gebruiken. Ik heb in het verleden de baby zegels gespaard en vergeet altijd te verzilveren. Tot een tijd terug nam ik die mee om te vragen of die zegels nog geldig zijn bij de kassa. Ik werd door de medewerker uitgelachen dat ik uit de prehistorie kom omdat de zegels al heel lang niet meer geldig zijn. Hij lachte me uit en zei ‘ deze zegels komen uit de historie en waar kom jij vandaan’. Twee jaar geleden hadden ze bij de Etos haarproducten van van een bepaalde merk in de aanbieding (1+1). Ik wilde haarmasker van die merk en vroeg aan een medewerkster of deze ook onder de aanbieding valt. Die medewerker reageert geïrriteerd ‘ nee, natuurlijk niet. Mijn salaris moet ook betaald worden!!’
Klant van Etos
|Hele vriendelijke verkoopsters, vooral de vaste krachten. Ze willen je graag helpen en denken met je mee. Als iets niet op voorraad is bieden ze zelf al aan om te bellen als het binnen is. Goede acties en de schappen zijn netjes aangevuld als de vracht binnen is. Nadeel is dat het een wat kleinere winkel betreft en zo ook een kleiner assortiment heeft.
Klant van Etos
|Ik heb de vergelijking gemaakt met DA, Kruidvat en DIO en Etos springt er wel uit qua prijs kwaliteitsverhouding. Kruidvat kenmerkt zich doordat de winkel altijd heel rommelig is en je je vaak een weg moet banen tussen de uitstallingen .DIO en DA zijn aanmerkelijk duurder
Klant van Etos
|Het personeel begroet je altijd bij binnenkomst, is altijd bereid om te helpen en antwoorden gaan verder dan een korte ja of nee. Men denkt mee en doet moeite voor de klant.
Klant van Etos
|Soms is het wel leuk als er een nieuw product komt en wordt aan geprijst ! Met bv test dag hoe je het moet gebruiken onder begeleiding van deskundige!