Klik hier om je antwoord te annuleren.
10 februari 2012
Goed maar zakelijk
9 februari 2012
Het motorhuis komt op mij over als een goed autobedrijf. Men houdt zich keurig aan de afspraken.
7 februari 2012
Zeer fijn. Dienstverlening is prima, keurig personeel. De receptie is netjes, schoon, opgeruimd.
goed
6 februari 2012
Goede service
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
1139 Reviews Plaats review
Klant van Motorhuis Delft
|Goed maar zakelijk
Klant van Motorhuis Delft
|Het motorhuis komt op mij over als een goed autobedrijf. Men houdt zich keurig aan de afspraken.
Klant van Motorhuis Delft
|Zeer fijn. Dienstverlening is prima, keurig personeel. De receptie is netjes, schoon, opgeruimd.
Klant van Motorhuis Delft
|goed
Klant van Motorhuis Delft
|Goede service