Ik ben een paar weken geleden bij deze juwelier geweest om mijn oorbellen (t slotje) die van mijn ouders had gekregen te laten aanpassen.
Ik werd best wel onvriendelijk behandeld en werd totaal niet mee gedacht aan een oplossing, dat viel me heel heel erg tegen van zo’n gerenommeerde juwelier in Almelo.
Het gaat lijkt mij om je klanten en je eventuele toekomstige klanten en niet per defenitie om gelijk maar de duurste armbanden, horloges etc in beheer te nemen.
Uiteindelijk ben ik naar de oranje straat in Almelo gegaan en daar werd ik netjes geholpen en werden de oorbellen netjes aangepast zoals ik dat wou.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Erwin
|
Nieuw Ebel horloge gekocht. Goede service en erg prettig geholpen door verkoopster.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul
|
Erg tevreden over deze juwelier. Aardig en vakkundig personeel met een ruime keuze aan sieraden en horloges.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jansen
|
Tissot horloge met waterschade voor reparatie gebracht, de wijzerplaat was oorspronkelijk blauw, na reparatie was de wijzerplaat champagne geel! nooit weer Brummer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bea
|
Het is al een tijdje geleden maar staat in mijn geheugen gegrift! Ring gekregen, op mijn verjaardag, met zarkonia steentje er in, na een week was het steentje verdwenen. De dame achter de balie zei dat het mijn eigen schuld was, moest ik maar geen huishoudelijk werk doen en zware kratten tillen..... Ik was hier nog nooit eerder geweest, ze kent me niet eens. Dit was mijn eerste bezoek aan deze winkel.... Ook gelijk mijn laatste! Kansloos!
6 Reviews Plaats review
Eva
|Ik ben een paar weken geleden bij deze juwelier geweest om mijn oorbellen (t slotje) die van mijn ouders had gekregen te laten aanpassen.
Ik werd best wel onvriendelijk behandeld en werd totaal niet mee gedacht aan een oplossing, dat viel me heel heel erg tegen van zo’n gerenommeerde juwelier in Almelo.
Het gaat lijkt mij om je klanten en je eventuele toekomstige klanten en niet per defenitie om gelijk maar de duurste armbanden, horloges etc in beheer te nemen.
Uiteindelijk ben ik naar de oranje straat in Almelo gegaan en daar werd ik netjes geholpen en werden de oorbellen netjes aangepast zoals ik dat wou.
Erwin
|Nieuw Ebel horloge gekocht. Goede service en erg prettig geholpen door verkoopster.
Paul
|Erg tevreden over deze juwelier. Aardig en vakkundig personeel met een ruime keuze aan sieraden en horloges.
Jansen
|Tissot horloge met waterschade voor reparatie gebracht, de wijzerplaat was oorspronkelijk blauw, na reparatie was de wijzerplaat champagne geel! nooit weer Brummer!
Bea
|Het is al een tijdje geleden maar staat in mijn geheugen gegrift! Ring gekregen, op mijn verjaardag, met zarkonia steentje er in, na een week was het steentje verdwenen. De dame achter de balie zei dat het mijn eigen schuld was, moest ik maar geen huishoudelijk werk doen en zware kratten tillen..... Ik was hier nog nooit eerder geweest, ze kent me niet eens. Dit was mijn eerste bezoek aan deze winkel.... Ook gelijk mijn laatste! Kansloos!