Verschrikkelijk wat bot stonden ook binnen een uur weer buiten.had van te voren maat en fotos doorgestuurd. Steeds zelfde vorm jurken.en kom je te staan op een klein stoofje met een trouwjurk aan.geen koffie en maar zeggen dat mijn buste te groot was..ze kon ook gewoon zeggen dat wat wij zochten dat was er gewoon niet...nooit heen gaan en de prijzen voor zo'n winkel...triest
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marjolein
|
Onpersoonlijk en bot. Nadat we in eerste instantie prettig contact hadden via Marktplaats en Whatsapp werd ik gebeld. Via Whatsapp had ze mij gevraagd welke jurken ik mooi vond, waarna ik een aantal voorbeelden stuurde. Ik had al aangegeven dat ik nog geen idee heb wat mij zou staan, maar dat ik zeker wist dat ik een tweedehands jurk zou willen. (Vanwege het milieu)
Aan de telefoon zei ze erg bot dat de jurken die ik haar als voorbeeld stuurden minimaal €2000 kostten en dat ik dit nooit tweedehands zou kunnen krijgen voor mijn budget. (De jurken die ik stuurde kostten nieuw max €1200, maar dat zag zij anders) Ik had immers aangegeven dat mijn richtprijs €750 was, maar dat ik bereid ben meer te betalen wanneer dit DE jurk zou zijn. Op mijn argument dat tweedehands jurken goedkoper zijn dan nieuwe, kreeg ik de reactie: "Een tweedehands Mercedes is nog steeds duurder dan een nieuwe Golf. Dus nee, wat jij wilt kan niet!"
Ik voelde me erg ongemakkelijk bij het gesprek. Gekleineerd. Als zij niet kan bieden wat ik zoek, dan kan ze dat ook op een normale manier verwoorden. Voor mijn gevoel kan je hier alleen terecht wanneer je bereid bent een flinke portemonnee te trekken.
N.a.v. het telefoongesprek heb ik later deze dag nog een bericht gestuurd om aan te geven dat ik het erg jammer vond dat ons gesprek zo was verlopen. "Je begrijpt waarschijnlijk dat ik op dit moment even geen zin heb om nog een afspraak te maken. Een trouwjurk kopen moet goed voelen en dat doet het op dit moment niet." Hier heb ik na 1,5e week nog steeds geen reactie op ontvangen.
Mijn advies is dan ook: Laat deze zaak maar links liggen. Tenzij je van onpersoonlijk en bot contact houdt en een flinke portemonnee hebt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roelinda
|
Wauw wat een super ervaring bij Lydia, ze neemt alle tijd voor je, mega fijne ervaring. Ook voor een maatje meer kan je hier enorm goed slagen voor een prachtige jurk. Ik kan niet wachten om mijn mooie trouwjurk te dragen. Lydia enorm bedankt.
19-3 Vandaag mijn mooie trouwjurk mee mogen nemen naar huis toe. Helemaal klaar en naar mijn wensen. Wauw Lydia en collega coupeuse wat hebben jullie fantastisch werk verricht. Enorm bedankt voor alles en natuurlijk de gezelligheid en gastvrijheid, de foto's stuur ik toe.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Natasja
|
Ik plande een afspraak in, op haar adverenties staat vanaf 495 euro, ik heb mijn budget opgegeven, ze vroeg wat ik mooi vond, en ineens bellen ja jurken kosten minimaal 750 euro bla bla drna heel pusherig in de afspraak vervroegen, nou ik werd me toch gestalkt door haar, en maar bellen en doen!!! Nou ik ben niet eens meer heen gegaan nadat ik haar addenteerde op haar pusherige gedoe was het ok En ok ! Oke zoek het uit! Lydia is dus geen aanrader!!!!! Ik ben geslaagd bij Bridallure in ureterp! Zij is lief aardig en vooral houd ze rekening met je budget. Ik heb den prachtige jurk gevonden!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Stek en klaver
|
Verschrikkelijk daarmee willen we beginnen!
Wat een vreselijk mens, zeer onaardig! Gemeen in haar opmerkingen vooral als het op een wat grotere maat aankomt.
Of als ze op haar duivelse verkopende manier haar zin niet kan krijgen, tegen de gene die mee is snauwde.
Ze dwingt je letterlijk tot het kopen van de jurk, en je ook wij mochten maar amper twee jurken passen, en moesten al een keuze maken. Als je een bepaald bedrag in je hoofd hebt onder de duizend euro neemt ze je al niet meer serieus, en krijg je dus ook geen kopje koffie of thee. Als je dan na toch maar een veel duurdere jurk past omdat er volgens haar geen andere keuze is, mag je er niet eens even overna denken of overleggen met je partner, aangezien je 1500 euro meer uit gaat geven dan oorspronkelijk de bedoeling was.
Kortom een zeer onaangename vrouw, die zo achterdochtig is dat er werkelijk overal camera's hangen tot bijna in de kleedkamer. We zijn er met een vreselijk vieze nasmaak weggekomen. Absoluut geen leuke eerste ervaring! Wij sluiten ons ook aan bij alle andere negatieve reviews.
Zodra we daar uitkwamen hebben we toch nog even wat reviews opgezocht en bleken zoveel slechten te zijn, en werkelijk bij alle negatieve reviews hadden wij precies de zelfde ervaring.
wij Snappen niet dat je op zo'n manier met mensen kan en mag werken. En vooral in een bruidszaak wat voor een vrouw juist een mooie ervaring zou moeten zijn.
30 Reviews Plaats review
Jo
|Verschrikkelijk wat bot stonden ook binnen een uur weer buiten.had van te voren maat en fotos doorgestuurd. Steeds zelfde vorm jurken.en kom je te staan op een klein stoofje met een trouwjurk aan.geen koffie en maar zeggen dat mijn buste te groot was..ze kon ook gewoon zeggen dat wat wij zochten dat was er gewoon niet...nooit heen gaan en de prijzen voor zo'n winkel...triest
Marjolein
|Onpersoonlijk en bot. Nadat we in eerste instantie prettig contact hadden via Marktplaats en Whatsapp werd ik gebeld. Via Whatsapp had ze mij gevraagd welke jurken ik mooi vond, waarna ik een aantal voorbeelden stuurde. Ik had al aangegeven dat ik nog geen idee heb wat mij zou staan, maar dat ik zeker wist dat ik een tweedehands jurk zou willen. (Vanwege het milieu)
Aan de telefoon zei ze erg bot dat de jurken die ik haar als voorbeeld stuurden minimaal €2000 kostten en dat ik dit nooit tweedehands zou kunnen krijgen voor mijn budget. (De jurken die ik stuurde kostten nieuw max €1200, maar dat zag zij anders) Ik had immers aangegeven dat mijn richtprijs €750 was, maar dat ik bereid ben meer te betalen wanneer dit DE jurk zou zijn. Op mijn argument dat tweedehands jurken goedkoper zijn dan nieuwe, kreeg ik de reactie: "Een tweedehands Mercedes is nog steeds duurder dan een nieuwe Golf. Dus nee, wat jij wilt kan niet!"
Ik voelde me erg ongemakkelijk bij het gesprek. Gekleineerd. Als zij niet kan bieden wat ik zoek, dan kan ze dat ook op een normale manier verwoorden. Voor mijn gevoel kan je hier alleen terecht wanneer je bereid bent een flinke portemonnee te trekken.
N.a.v. het telefoongesprek heb ik later deze dag nog een bericht gestuurd om aan te geven dat ik het erg jammer vond dat ons gesprek zo was verlopen. "Je begrijpt waarschijnlijk dat ik op dit moment even geen zin heb om nog een afspraak te maken. Een trouwjurk kopen moet goed voelen en dat doet het op dit moment niet." Hier heb ik na 1,5e week nog steeds geen reactie op ontvangen.
Mijn advies is dan ook: Laat deze zaak maar links liggen. Tenzij je van onpersoonlijk en bot contact houdt en een flinke portemonnee hebt.
Roelinda
|Wauw wat een super ervaring bij Lydia, ze neemt alle tijd voor je, mega fijne ervaring. Ook voor een maatje meer kan je hier enorm goed slagen voor een prachtige jurk. Ik kan niet wachten om mijn mooie trouwjurk te dragen. Lydia enorm bedankt.
19-3 Vandaag mijn mooie trouwjurk mee mogen nemen naar huis toe. Helemaal klaar en naar mijn wensen. Wauw Lydia en collega coupeuse wat hebben jullie fantastisch werk verricht. Enorm bedankt voor alles en natuurlijk de gezelligheid en gastvrijheid, de foto's stuur ik toe.
Natasja
|Ik plande een afspraak in, op haar adverenties staat vanaf 495 euro, ik heb mijn budget opgegeven, ze vroeg wat ik mooi vond, en ineens bellen ja jurken kosten minimaal 750 euro bla bla drna heel pusherig in de afspraak vervroegen, nou ik werd me toch gestalkt door haar, en maar bellen en doen!!! Nou ik ben niet eens meer heen gegaan nadat ik haar addenteerde op haar pusherige gedoe was het ok En ok ! Oke zoek het uit! Lydia is dus geen aanrader!!!!! Ik ben geslaagd bij Bridallure in ureterp! Zij is lief aardig en vooral houd ze rekening met je budget. Ik heb den prachtige jurk gevonden!
Stek en klaver
|Verschrikkelijk daarmee willen we beginnen!
Wat een vreselijk mens, zeer onaardig! Gemeen in haar opmerkingen vooral als het op een wat grotere maat aankomt.
Of als ze op haar duivelse verkopende manier haar zin niet kan krijgen, tegen de gene die mee is snauwde.
Ze dwingt je letterlijk tot het kopen van de jurk, en je ook wij mochten maar amper twee jurken passen, en moesten al een keuze maken. Als je een bepaald bedrag in je hoofd hebt onder de duizend euro neemt ze je al niet meer serieus, en krijg je dus ook geen kopje koffie of thee. Als je dan na toch maar een veel duurdere jurk past omdat er volgens haar geen andere keuze is, mag je er niet eens even overna denken of overleggen met je partner, aangezien je 1500 euro meer uit gaat geven dan oorspronkelijk de bedoeling was.
Kortom een zeer onaangename vrouw, die zo achterdochtig is dat er werkelijk overal camera's hangen tot bijna in de kleedkamer. We zijn er met een vreselijk vieze nasmaak weggekomen. Absoluut geen leuke eerste ervaring! Wij sluiten ons ook aan bij alle andere negatieve reviews.
Zodra we daar uitkwamen hebben we toch nog even wat reviews opgezocht en bleken zoveel slechten te zijn, en werkelijk bij alle negatieve reviews hadden wij precies de zelfde ervaring.
wij Snappen niet dat je op zo'n manier met mensen kan en mag werken. En vooral in een bruidszaak wat voor een vrouw juist een mooie ervaring zou moeten zijn.