Ik heb mij aangemeld voor een kennismakingsgesprek bij Arendse health club Dongen. Ik kan het proefabonnement van 19,95 afnemen maar dan wel meteen daaraan vast jaarcontract of maandcontract. Of op tijd opzeggen dan zit je nergens aan vast. Met die toezegging proefabonnement van een maand gedaan. Als ik eerder dan de maand doorlopende abonnement wil stoppen wil opzeggen kan ik de maand niet afmaken. Laat mij verleiden om te proefperiode te doen, ga meteen na gesprek terug om aan te geven dat ik het toch niet wil. Voelt allemaal niet goed. Krijg daarna via de mail alsnog de rekening voor de volledige maand. u kiest er zelf voor om er geen gebruik van te maken. Echt ongelofelijk niet klantvriendelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
MvA
|
Ik wil iedereen zeer afraden om hier zwemles af te nemen.
Geldklopperij en geen diploma.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Friso van Dooren
|
Menselijk maat is hier ver te zoeken.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
JP
|
Hele dure sportschool hebben een half jaar extra contributie afgehouden zonder door te geven ik moest het bewijzen dat het zo was niet normaal en de sportschool is niet hygiënisch
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mo
|
De grootste ***, de medewerkers hebben geen respect voor hun klanten.Ik heb bij hen ingeschreven voor de club en bij het inschrijven heeft de medewerker mij niet uitgelegd dat ik via de zorgverzekeraar extra kosten moest betalen, anders dan de kosten die ik Ik moest rechtstreeks aan hen te betalen. Tot mijn verbazing stuurde de verzekeringsmaatschappij mij een factuur voor een groot bedrag. Vele malen het bedrag dat ik aan hen betaalde in de club, en toen ik hen belde en naar de reden informeerde, loste niemand het probleem op. In plaats daarvan loste niemand het probleem op. , ze hingen de telefoon voor mijn gezicht op, en toen ik hen vroeg de camera te openen om er zeker van te zijn dat de medewerker die mij daar binnen handbereik had opgenomen mij niets uitlegde over eventuele extra kosten, was het antwoord: het is niet ons probleem , het is jouw probleem, dus ik raad het helemaal niet aan
17 Reviews Plaats review
Peggy
|Ik heb mij aangemeld voor een kennismakingsgesprek bij Arendse health club Dongen. Ik kan het proefabonnement van 19,95 afnemen maar dan wel meteen daaraan vast jaarcontract of maandcontract. Of op tijd opzeggen dan zit je nergens aan vast. Met die toezegging proefabonnement van een maand gedaan. Als ik eerder dan de maand doorlopende abonnement wil stoppen wil opzeggen kan ik de maand niet afmaken. Laat mij verleiden om te proefperiode te doen, ga meteen na gesprek terug om aan te geven dat ik het toch niet wil. Voelt allemaal niet goed. Krijg daarna via de mail alsnog de rekening voor de volledige maand. u kiest er zelf voor om er geen gebruik van te maken. Echt ongelofelijk niet klantvriendelijk.
MvA
|Ik wil iedereen zeer afraden om hier zwemles af te nemen.
Geldklopperij en geen diploma.
Friso van Dooren
|Menselijk maat is hier ver te zoeken.
JP
|Hele dure sportschool hebben een half jaar extra contributie afgehouden zonder door te geven ik moest het bewijzen dat het zo was niet normaal en de sportschool is niet hygiënisch
Mo
|De grootste ***, de medewerkers hebben geen respect voor hun klanten.Ik heb bij hen ingeschreven voor de club en bij het inschrijven heeft de medewerker mij niet uitgelegd dat ik via de zorgverzekeraar extra kosten moest betalen, anders dan de kosten die ik Ik moest rechtstreeks aan hen te betalen. Tot mijn verbazing stuurde de verzekeringsmaatschappij mij een factuur voor een groot bedrag. Vele malen het bedrag dat ik aan hen betaalde in de club, en toen ik hen belde en naar de reden informeerde, loste niemand het probleem op. In plaats daarvan loste niemand het probleem op. , ze hingen de telefoon voor mijn gezicht op, en toen ik hen vroeg de camera te openen om er zeker van te zijn dat de medewerker die mij daar binnen handbereik had opgenomen mij niets uitlegde over eventuele extra kosten, was het antwoord: het is niet ons probleem , het is jouw probleem, dus ik raad het helemaal niet aan