Zaterdag naar Amersfoort geweest voor een stofzuiger. We kregen goede voorlichting en vakkundige hulp om een keuze te maken. Ongeveer een half uur na dat wij besloten hadden om de stofzuiger aan te schaffen kwam de verkoper er achter dat deze niet leverbaar was. Heel misschien stonden er 2 op voorraad in filiaal Ede. Die kon hij niet reserveren maar als we opschieten? Nee dus. In Ede bijna 45 minuten staan wachten om te horen dat deze stofzuiger niet op voorraad was. Hij lachte er wel vriendelijk bij. Ze kwamen niet met een alternatief. Geen oplossing voorhanden zeg maar. Ik denk dat ze te groot zijn om zich zorgen te maken over 1 klant die niet geholpen kan worden. Jammer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mieke
|
Fantastisch geholpen door verkoper: 37966 QA1S. Sorry ik weet je naam niet. Shirt balr.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nathalie
|
Bas van mediamarkt Amersfoort heeft mij uitstekend geholpen met mijn telefoon die niet meer werkte. Hij weet precies hoe hij je moet helpen, werkt hard en is super slim.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
baza
|
The most helpful customer service team I have ever dealt with, very helpful and understanding. All you have to do is ask and be polite and it is returned. I got everything I needed apart from an ARC bar but that's sold out everywhere.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
dennis
|
Het is inmiddels 11 dagen geleden dat onze koelkast door de mediamarkt , nou ja eigenlijk leveringsbedrijf Dynalogic geleverd werd. Wat een prutsers, de koelkast stond scheef in de bakwagen en heeft de gehele reis staan wippen. Het is dus ook niet vreemd dat deze beschadigd arriveerde. De leveranciers van Dynalogic waren hier zich vast bewust van, want ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.
Vervolgens nog geen 5 minuten later de klantenservice gecontacteerd. Pas bij de derde medewerker (en derde keer dat ik belde) werd er ook daadwerkelijk een mail gestuurd om de klacht mee in te dienen.
Nu zijn we inmiddels 11 dagen verder, nog steeds staat de koelkast in mijn keuken, met de deuken. Vele telefoontjes later krijg ik nog steeds te horen dat er niets gedaan kan worden door de klantenservice en dat de afdeling witgoed contact op moet nemen.
De samenvatting , als je iets koopt bij Mediamarkt, laat de bezorgers NIET vertrekken voordat je het hebt uitgepakt. En betaal pas daarna, want ze laten je gewoon in de steek.
162 Reviews Plaats review
Gerard
|Zaterdag naar Amersfoort geweest voor een stofzuiger. We kregen goede voorlichting en vakkundige hulp om een keuze te maken. Ongeveer een half uur na dat wij besloten hadden om de stofzuiger aan te schaffen kwam de verkoper er achter dat deze niet leverbaar was. Heel misschien stonden er 2 op voorraad in filiaal Ede. Die kon hij niet reserveren maar als we opschieten? Nee dus. In Ede bijna 45 minuten staan wachten om te horen dat deze stofzuiger niet op voorraad was. Hij lachte er wel vriendelijk bij. Ze kwamen niet met een alternatief. Geen oplossing voorhanden zeg maar. Ik denk dat ze te groot zijn om zich zorgen te maken over 1 klant die niet geholpen kan worden. Jammer.
Mieke
|Fantastisch geholpen door verkoper: 37966 QA1S. Sorry ik weet je naam niet. Shirt balr.
Nathalie
|Bas van mediamarkt Amersfoort heeft mij uitstekend geholpen met mijn telefoon die niet meer werkte. Hij weet precies hoe hij je moet helpen, werkt hard en is super slim.
baza
|The most helpful customer service team I have ever dealt with, very helpful and understanding. All you have to do is ask and be polite and it is returned. I got everything I needed apart from an ARC bar but that's sold out everywhere.
dennis
|Het is inmiddels 11 dagen geleden dat onze koelkast door de mediamarkt , nou ja eigenlijk leveringsbedrijf Dynalogic geleverd werd. Wat een prutsers, de koelkast stond scheef in de bakwagen en heeft de gehele reis staan wippen. Het is dus ook niet vreemd dat deze beschadigd arriveerde. De leveranciers van Dynalogic waren hier zich vast bewust van, want ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.
Vervolgens nog geen 5 minuten later de klantenservice gecontacteerd. Pas bij de derde medewerker (en derde keer dat ik belde) werd er ook daadwerkelijk een mail gestuurd om de klacht mee in te dienen.
Nu zijn we inmiddels 11 dagen verder, nog steeds staat de koelkast in mijn keuken, met de deuken. Vele telefoontjes later krijg ik nog steeds te horen dat er niets gedaan kan worden door de klantenservice en dat de afdeling witgoed contact op moet nemen.
De samenvatting , als je iets koopt bij Mediamarkt, laat de bezorgers NIET vertrekken voordat je het hebt uitgepakt. En betaal pas daarna, want ze laten je gewoon in de steek.